کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات یازدهم بدون هیچ ناامنی و اعتراضی، سالم برگزار شد

31 تير 1399 ساعت 19:50

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتخابات یازدهم تجربه موفقی بود که بدون هیچ ناامنی و اعتراضی سالم برگزار شد و با تدابیر و هماهنگی خوبی که بین قوا وجود داشت، توطئه‌های دشمنان که تلاش کردند ناامنی، نارضایتی و نا امیدی ایجاد کنند به شکست انجامید.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از صلابت، نگاه تعاملی و صادقانه بود.
 به گزارش کبنا، «حسین کلانتری» ظهر روز (۲۹ تیر ماه) در دیدار رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگبان به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۹، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر تشکیل نهادهای قانونی نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند که منطبق بر اسلام و دین باشند و شورای نگهبان یکی از آن نهادها است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه شورای نگهبان از نهادهای اصلی و بنیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امام راحل همه کارهایش براساس تدبیر و رضای پروردگار بود. 
وی به اهمیت و نقش شورای نگهبان در انتخابات و در قانون اساسی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان به عنوان یکی از نهادهای سیاسی جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود و نهادی است که انتخابات را نظارت می‌کند.
 کلانتری با تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان، ادامه داد: انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از صلابت، نگاه تعاملی و صادقانه بود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با تعامل و همکاری، شرایط عادلانه فراهم و سلامت و امنیت انتخابات به لطف الهی ایجاد شد.
 وی تصریح کرد: انتخابات یازدهم تجربه موفقی بود که بدون هیچ ناامنی و اعتراضی سالم برگزار شد و با تدابیر و هماهنگی خوبی که بین قوا وجود داشت، توطئه‌های دشمنان که تلاش کردند ناامنی، نارضایتی و نا امیدی ایجاد کنند به شکست انجامید.
 حجت الاسلام «قدرت اله خرم روز» هم گفت: شورای نگهبان خیر و برکات زیادی برای نظام داشته و مانع انحراف از قانون گذاری است.
 رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد این نهاد را مدافع و پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام دانست و ادامه داد: این نهاد موضوع نظارت‌ها بر انتخابات را بر عهده دارد و ۲۹ انتخابات را به شایستگی نظارت کرده است.
  وی با تقدیر و تشکر از استاندار در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار کرد: تجربه‌ای که در انتخابات یازدهم شورای اسلامی داریم، برگ زرینی در تعامل و همکاری با مجموعه عوامل اجرا و نظارت است، به طوری که با حضور گسترده و سلامت کامل محقق شد.
 خرم روز گفت: باید از هم اکنون تلاش کنیم برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از تجربیات و روند انتخابات مجلس یازدهم در استان فراهم شود.


کد مطلب: 423493

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423493/انتخابات-یازدهم-بدون-هیچ-ناامنی-اعتراضی-سالم-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1