تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۲۳۴۹۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات یازدهم بدون هیچ ناامنی و اعتراضی، سالم برگزار شد

۰
انتخابات یازدهم بدون هیچ ناامنی و اعتراضی، سالم برگزار شد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از صلابت، نگاه تعاملی و صادقانه بود.
 به گزارش کبنا، «حسین کلانتری» ظهر روز (۲۹ تیر ماه) در دیدار رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگبان به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۹، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر تشکیل نهادهای قانونی نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند که منطبق بر اسلام و دین باشند و شورای نگهبان یکی از آن نهادها است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه شورای نگهبان از نهادهای اصلی و بنیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امام راحل همه کارهایش براساس تدبیر و رضای پروردگار بود. 
وی به اهمیت و نقش شورای نگهبان در انتخابات و در قانون اساسی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان به عنوان یکی از نهادهای سیاسی جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود و نهادی است که انتخابات را نظارت می‌کند.
 کلانتری با تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان، ادامه داد: انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از صلابت، نگاه تعاملی و صادقانه بود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با تعامل و همکاری، شرایط عادلانه فراهم و سلامت و امنیت انتخابات به لطف الهی ایجاد شد.
 وی تصریح کرد: انتخابات یازدهم تجربه موفقی بود که بدون هیچ ناامنی و اعتراضی سالم برگزار شد و با تدابیر و هماهنگی خوبی که بین قوا وجود داشت، توطئه‌های دشمنان که تلاش کردند ناامنی، نارضایتی و نا امیدی ایجاد کنند به شکست انجامید.
 حجت الاسلام «قدرت اله خرم روز» هم گفت: شورای نگهبان خیر و برکات زیادی برای نظام داشته و مانع انحراف از قانون گذاری است.
 رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد این نهاد را مدافع و پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام دانست و ادامه داد: این نهاد موضوع نظارت‌ها بر انتخابات را بر عهده دارد و ۲۹ انتخابات را به شایستگی نظارت کرده است.
  وی با تقدیر و تشکر از استاندار در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار کرد: تجربه‌ای که در انتخابات یازدهم شورای اسلامی داریم، برگ زرینی در تعامل و همکاری با مجموعه عوامل اجرا و نظارت است، به طوری که با حضور گسترده و سلامت کامل محقق شد.
 خرم روز گفت: باید از هم اکنون تلاش کنیم برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از تجربیات و روند انتخابات مجلس یازدهم در استان فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1