تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۲۳۳۵۴
در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان صورت گرفت؛

توقیف 60 خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

۲
۱
توقیف 60 خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
موضوعی که عده ای از خودرو سواران در شب های یاسوج، آن هنگام که وقت خواب است خواب را بر چشم مردم حرام کرده اند و به برگزاری کورس های 2 و چند خودرویی روی آورده اند. این مسئله از چند جهت قابلیت پیگیری در مراجع قضایی و انتظامی دارد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، اولین موضوعی که در این زمینه به ذهن متبادر می گردد، ایجاد مزاحمت برای مردم و سپس عدم رعایت حقوق شهروندی و ایجاد سر و صدا و استفاده از سیستم های صوتی نابهنجار است.
اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه حضور در جمع نیروهای پلیس از برخورد با مخلان نظم، امنیت و آسایش شهروندان و برخورد قانونی قاطع با این افراد خبر داد.
                                
اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان
معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در حفظ حقوق شهروندی درباره آغاز طرح اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، یکی از مباحثی که از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفته و عملیاتی شده ، بحث خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و همچنین خودروهایی است که شبانه از طریق حرکات نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی و همچنین از طریق انجام رفتارهای نابهنجار موجب اختلال در نظم عمومی و سلب آرامش شهروندان می شوند، خواهد بود.
مسعودی کِوِشک با اشاره به این که در مدت 72 ساعت اجرای طرح 60 خودروی متخلف بازداشت شده اند ،افزود: در همین راستا، تیم های متعددی از سوی ناجا تشکیل، و با همکاری و همراهی دستگاه قضایی نسبت به توقیف این خودروها اقدام و پرونده قضایی برای بازداشت معترضین آنها تشکیل می گردد.
وی ادامه داد: این طرح 72 ساعت است که شروع شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت تا زمانی که ما شاهد همچین مواردی در سطح شهر نباشیم و در همین مدت بیش از 60 دستگاه خودروی  متخلف که جرائمی داشتند توقیف، و به پارکینگ منتقل شده اند.
اسماعیل مسعودی کِوِشک با بیان این که در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ،کوچکترین مسامحه و اغماضی در برخورد با این افراد صورت نخواهد گرفت ، تأکید کرد:  محاکمه و مطالبه عموم مردم و شهروندان، برخورد قاطع و قانونی با این افراد است.
وی در پایان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تا پایان تابستان ادامه خواهد د اشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
یک کار خوب گرچه با تاخیر
لطفا خودروهای پلاک مخدوش یا فاقد پلاک که عموما خلافکار و خطرناک هم هستند برخورد شود.
هر خطا و خلافی ممکن هست ازشون سر بزنه و به سختی بشه ردی از اونها پیدا کرد و شکایتی داشت
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
درود
امیدوارم نهایت برخورد با متخلفین صورت گیرد.چون واقعا باعث سلب آرامش شده و امنیت رو پایین آورده آمد...بعنوان یک شهروند از شما بزرگوار نهایت قدردانی رو دارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1