تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۴۲۲۷۵۲
کبنا از جلسه مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد

کهگیلویه و بویراحمد در تسخیر کرونا، مردمی که همه چیز را به شوخی گرفته‌اند / آقایان یزد‌ان‌پناه و بانشی دست از خودمحوری بردارند و به شبکه دنا نیایند / آقای بانشی چه کسی باید اطلاع رسانی شفاف کند؟!

۱۶
۰
کهگیلویه و بویراحمد در تسخیر کرونا، مردمی که همه چیز را به شوخی گرفته‌اند / آقایان یزد‌ان‌پناه و بانشی دست از خودمحوری بردارند و به شبکه دنا نیایند / آقای بانشی چه کسی باید اطلاع رسانی شفاف کند؟!
کبنا ؛نشست اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (روز چهارشنبه، ۱۱ تیرماه 99) در نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار نفر مراجعه کننده داشته‌ایم که ۲۲۹۳ نفری بستری و ۲۲۵۹ نفر ترخیص شده‌اند.
وی اظهارکرد: بیماران مشکوک و قطعی استان ۱۳۴ نفر در بیمارستانهای استان داریم که ۴۰ نفر قطعی هستند و ۸ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱۴۴ بیمار کرونایی استان بهبود کامل یافتند و ۱۸ مورد فوت ناشی از کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم.
یزدان‌پناه تصریح کرد: تا امروز ۱۶ هزار و ۲۰۰ نمونه از بیماران مشکوک کرونایی استان تاکنون گرفته شده است.
وی ادامه داد: طی ۱۱ خرداد ماه ۶۸۰ مورد مثبت کرونایی در استان داشتیم که پس از این روز ۲.۷ برابر افزایش یافت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: تاکنون تعداد بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به ۱۸۰۰ مورد رسیده است.
یزدان‌پناه تصریح کرد: تا ۱۰ خرداد ماه ۵۵ نمونه گرفته می‌شد که هر روز ۵ مورد مثبت بود، از روز دهم تا بیستم خرداد ماه ۲۵۲ نمونه گرفته می‌شد که ۲۵ مورد مثبت بود، ۲۰ خرداد تا یکم تیرماه ۳۳۵ مورد نمونه گرفته می‌شد که ۳۳ نفر مثبت بوده و از یکم تا دهم تیرماه ۵۳۱ مورد تست گرفته شد که روزانه ۵۳ مورد مثبت کرونایی داشته‌ایم.
وی اظهارکرد: هم اکنون در مجموع ۱۲۵۰ تخت بیمارستانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۸۰ تخت ICU در استان وجود دارد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: طی چند روز گذشته روند افزایش کرونا را در شهرستان گچساران داشتیم که ۳۰ درصد مبتلایان به کرونای استان مربوط به این شهرستان بوده است. طی ۴۸ ساعت گذشته ۵ مورد فوت ناشی از کرونا در شهرستان گچساران داشته‌ایم.
یزدان‌پناه افزود: بیشتر فوتهای ناشی از کرونا بین ۲۳ تا ۸۷ سال سن داشتند و عمده فوتی‌های کرونایی استان بجز یک مورد، مابقی دارای بیماری زمینه‌ای بودند.
وی بیان کرد: در مرحله پیک بیماری کرونا هستیم و باید مدیریت کنیم که متناسب با ظرفیت روزانه به جای برسیم که بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه دهیم و اگر تعداد بیماران کرونایی بیش از ظرفیت استان شوند در ارائه خدمات دچار مشکل خواهیم شد.
 در ادامه این نشست محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر اینکه محدودیت‌ها باید برگردد، اظهار داشت: شهرستان‌های چرام و گچساران نارنجی هستند که احتمال قرمز شدنشان وجود دارد، محدودیت‌ها باید برگردد و فعالیت تالارها باید متوقف شود.[ بانشی جلسه قبلی ستاد مقابله با کرونا گفت: نباید محدودیت‌ها برگردد. آقای بانشی قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس. پیشنهاد می‌دهم شما و آقای یزدان‌پناه دست از خودمحوری برداشته و اجازه بدهید که کارشناسان خبره علوم پزشکی و حوزه درمان و بهداشت هم اظهار نظر کنند.]
 بانشی به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره اشاره و گلایه کرد و گفت: یکی از کسانی که وضعیت ادارات را مورد بررسی قرار داد، می‌گوید؛ ادارات نسبت به ویروس کرونا بی‌تفاوت هستند و اصول بهداشتی را جدی نمی‌گیرند. برخی از ادارات حتی کوچک‌ترین موارد هم رعایت نکرده بودند حساسیت کار در بین مردم پایین آمده است.
 وی گفت: در گچساران و چرام تالارها عامل اصلی رشد کرونا در این شهرستان‌ها بود موارد بهداشتی را هم رعایت نمی‌کنند، تالارها این دو شهرستان باید تعلیق شوند.
 بانشی ادامه داد: تردد کارکنان شرکت نفت استان خوزستان در حوزه گچساران باید مدیریت شود این ترددها باید محدود شود خیلی از افرادی که مبتلا شدند به نوعی با خوزستان ارتباط داشتند با توجه به وضعیت کشاورزی خوبی که داشتیم دست فروشان زیادی در پل خیرآباد و پل بریم تجمع می‌کنند و اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند و پول دستی زیادی بین فروشندگان و خریداران رد و بدل می‌شود، این موضوع نیاز است که نظارت شود.
 وی ادامه داد: بحث دیگر اصناف است، ما نباید به قبل برگردیم اما خود اصناف باید پای کار بیایند اطلاع رسانی شفاف یک موضوع دیگر است، مردم برخی شهرستان‌ها اطلاع زیادی ندارند، و باعث می‌شود توجه مردم و حساسیت مردم کمتر شود، خیلی از مردم اطلاعات کافی ندارند، اطلاع رسانی شفاف و بالا بردن حساسیت مردم به این پیشگیری کمک می‌کند، نیاز است بخشی از آمار را در اختیار مردم قرار دهیم. [ آقای بانشی مخاطب این صحبت‌ها چه کسانی است، چه کسی باید اطلاع رسانی شفاف داشته باشد؟ چه کسی باید حساسیت مردم را بالا ببرد؟ نقش روابط عمومی شما چیست؟ اصلاً می‌دانی روابط عمومی و کار اطلاع‌رسانی به معنای واقعی یعنی چه؟ آقای بانشی دیگر نظریه‌پردازی بس است؟ کهگیلویه و بویراحمد را کرونا تسخیر کرده است؟ اگر نمی‌توانید، شفاف بگویید.]
رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه، گفت: ویژگی شرکت‌های مستقر در پارک چابک و انعطاف پذیری هست، این شرکت‌ها می‌توانند با توجه به شرایط حاکم محصولات خوبی تولید کنند که می‌تواند مفید باشد.
 هاشمی گفت: یکی از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری استان، کابین ضد عفونی کننده تولید کرده است که قابلیت نصب در ورودی مکان‌های عمومی را دارد، و ۳ هزار برابر سریع‌تر ضد عفونی را انجام می‌داد هرکس از این دستگاه رد شود، فوری ضد عفونی می‌شود و هیچ عوارضی ندارد.
 رئیس پارک علم و فناوری استان در ادامه گفت: مورد دیگر دستگاه تولید ماسک ۹۵ است که کیفیت خوبی هم دارد، و سوپاپ‌دار است.
وی گفت: در بحث فروشگاه‌های اینترنتی شرکت‌های زیادی مجوز گرفته‌اند فروش خوبی دارند، این ظرفیت‌ها در این شرایط کرونا باید بیشتر در آینده مورد توجه قرار بگیرند. دماسنج غیر تماسی نیز ساخته شده است، تولید موارد ضد عفونی کننده را نیز داریم پنج ماده را که هر کدام خاصیت میکروب کشی دارند با هم مخلوط و ایجاد کرده‌اند که محصول خوبی است.
 معاون آموزش پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: از ۱۵ شهریور ماه رسماً کلاس‌های درس آغاز می‌شود، ۱۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز باید عربالگری شوند.
  حسینی، افزود: سالانه ۷ پایگاه عربالگری داشتیم امسال ۱۲ پایگاه خواهیم داشت مراجعات روزانه خود را با ۲ چ نفر کاهش داشتیم به کمک بیشتر برای ضد عفونی کردن این پایگاه‌ها نیاز داریم.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مدیرکل امور عشایر استان و خانواده‌اش گفت: با توجه به شرایط موجود و کم توجهی ادارات به پروتکل‌های بهداشتی، پیشنهاد می‌کنم به جد باید با ادارات برخورد شود و موارد بهداشتی رعایت شود.
جمالی تصریح کرد: متاسفانه عدم اشراف کافی مسئولان ما در شهرستان‌ها مشکلاتی ایجاد می‌کند، ما ندیدم پیشاپیش اعلام کنند که وضعیت در حال قرمز شدن است.
وی افزود: من می‌بینم هر تصمیمی هست از استان گرفته می‌شود و در شهرستان‌ها سیگنال جدید نمی‌بینم، طبق گزارشات رسیده درمانگاه‌ها موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مردم در این خصوص گلایه مند هستند.
وی گفت: ما پزشکان زیادی در خصوص این مسئله در استان داریم که صاحب نظر هستند از این پزشکان در صدا و سیما استفاده شود گاهی صحبت‌ها تکراری می‌شود افراد باید متنوع‌تر باشند.
 
از فرمانداران بی‌اطلاع تا گزارش‌های تکراری عامل تشدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
جمالی در تکمیل این موضوع که فرمانداران و متولیان بهداشت شهرستان‌ها اشرافیت کامل به کرونا را ندارند، افزود: سیگنالی از طرف آنها ندیدم و هشدار و مسائل مطرح شده همه از استان بوده است.
این مسوول با انتقاد از وضعیت درمانگاه‌های استان گفت: عدم رعایت پروتکل‌ها به خوبی در این درمانگاه‌ها دیده می‌شود که خود باعث چنین اوضاعی شده است.
به گفته جمالی درمانگاه‌هایی که متولی آنها علوم پزشکی است، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، چه برسد به ادارات دیگر. پرویز یزدان‌پناه توان مدیریت درمانگاه‌ها را ندارد، چه طور می‌خواهد که جامعه و ادارات دیگر را اداره کند.
وی با بیان اینکه نباید یک فرد تکراری در رادیو و تلویزیون گزارش کرونا را دهد، گفت: چرا نباید پزشکان مطرحی که در استان هستند در رسانه‌ها حاضر شوند و مردم را نسبت به این بیماری خطرناک آگاه کنند که همیشه یک فرد تکراری حاضر می‌شود و مردم هم توجهی به گزارش‌های تکراری ندارند.
پرویز یزدان پناه و محمد مهدی بانشی دو چهره تکراری شبکه دنا هستند، که هر بیننده‌ای اینها را می‌بینند، سریعاً کانال‌ها را تغییر می‌دهند. این سخن جمالی قطع به یقین حرف کارشناسی شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این جلسه گفت: بسیار متأثر از در گذشت مدیرکل عشایر و خانواده‌اش هستم ان شاء الله که خداوند به بازماندگان صبر دهد.
کلانتری تصریح کرد: امروز شصتمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا است از ۵۶۲ مصوبه ۵۵۶ مصوبه اجرا شده است و این نشان می‌دهد ما فقط حرف نزدیم و اجرا کردیم.
 وی افزود: طبق آمار کشوری در سطح کشور نه در لیست قرمز هستیم نه در لیست هشدارها، وضعیت ابتلا بالا رفته است و شیب آن نیز بسیار تند است؛ این موضوع بسیار نگران کننده است، میزان تخت‌های ویژه ما به مرحله اضطراری نرسیده است ۲۰ درصد تخت‌های کرونایی ما آشغال هستند
 کلانتری خاطرنشان کرد: با این شیب مرحله هشدارمان قطعی است و گچساران تا چند روز دیگر وارد مرحله قرمز می‌شود، شهرستان‌های کهگیلویه و دنا نیز باید با احتیاط بیشتری با این بیماری مقابله کنند، فکر نمی‌کردیم وضعیت در استان اینگونه شود، در استان یک عادی انگاری شکل گرفت. دوباره مردم را باید به حساسیت گذشته برگردانیم، باید مدل‌های اطلاع رسانی‌مان تغییر دهیم، این کار زحمت و تلاش زیادی می‌خواهد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به ادارات اعلام کردیم که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی اسن، اگر کارمندی باعث عادی انگاری این موضوع می‌شود، به دادگاه تخلفات معرفی شوند، این موضوع شوخی نیست باید رعایت کنند.
  وی افزود: طرف قهرمان بازی در می‌آورد و باعث می‌شود مشکلات زیادی ایجاد شود، تمام ادارات باید غربالگری را در دستور کار خود قرار دهند.
  کلانتری تصریح کرد: به صراحت به مدیران می گویم در بررسی‌ها اگر دستگاهی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی کنند، در جشنوار شهید رجایی قرار داده نمی‌شود، در خصوص تالارها و باغ‌های تفریحی در برخی شهرستان‌ها هم محدودیت‌ها باید اجرا شود، شرکت نفت نیز ترددهایش را مدیریت کند.
 استاندار گفت: هرجایی لازم است سلبی برخورد شود، علوم پزشکی اعلام کند ما نیز وارد عمل می‌شویم، در اطلاع رسانی‌ها از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت استفاده شود، سپاه در این مورد می‌تواند به ما کمک کند.
  کلانتری افزود: ما در وضعیت هشدار هستیم، دروازه قرمز به سمت ما باز شده است خیلی اطلاع رسانی شد، خیلی تمنا و خواهش شد که مردم در تجمعات شرکت نکنند، شما به تجمعات بروید، من مشکلی پیدا نمی‌کنم، مردم دچار مشکل می‌شوند؛ ما نمی‌خواهیم برای مردم مشکلی ایجاد شود.
 وی گفت: استفاده از ماسک کار دشواری نیست، دنیا درگیر این موضوع است. باید رعایت کنیم، باید با کرونا زندگی کنیم، خیلی کار پیچیده‌ای نیست، ماسک استفاده کنیم.
 کلاتتری تصریح کرد: استان ما در برخی مباحث متفاوت است ما در گچساران ۵ فوتی داشتیم، کرونا تعارف ندارد، مراقب افراد مسن و بیماران زمینه‌ای باشیم.
 وی گفت: خواهش و التماس کردم، واسطه گذاشتم، مردم در اجتماعات شرکت نکنند، خروجی این تجمعات این می‌شود، محدودیت‌ها باید در برخی بخش‌ها از جمله تالارها، شهربازی‌ها، کافی نت‌ها و پارک‌ها باید اعمال شود.
 استاندار خاطرنشان کرد: حساسیت باید به مردم منتقل شود، این فوتی‌ها می‌تواند من و شما باشیم فراگیر شدن شوخی نیست، باید با مشارکت مردم مدیریت شود دستورالعملهای بهداشتی را باید مردم مردم رعایت کنند.
 کلانتری افزود: مجالس تحریم آن چنان راه نیندازیم اگر از کنترل خارج شود خسارت بار خواهد شد، اگر عدد فوتی‌های ما دو چندان شود آن موقع قطعاً دچار مشکلات زیادی می‌شویم.
 وی گفت: اگر کسی عادی انگاری و بی تفاوتی کند از همه اهرم‌ها استفاده می‌کنیم و برخورد می‌شود، مراسمات و تجمعات را به مدت دو هفته متوقف کنیم ببینم وضعیت به چه شکل می‌شود.
 استاندار تصریح کرد: هیچ مدیری بدون هماهنگی با شخص من از استان خارج نشود، شهرستان‌ها با معاون سیاسی هماهنگ کنند همه دستگاه‌ها موظف هستند، در جلسات حضور داشته باشند.
 کلانتری گفت: ادارت کل از فردا چک می‌شوند و هرکس متناسب با عملکردش برخورد می‌کنیم، اصناف نیز باید نظارت شوند.
 وی افزود: رسماً به مردم کهگیلویه و بویراحمد هشدار می‌دهم، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند اکر رعایت نشود با مرگ و میرهای غیر قابل کنترلی رو به رو خواهیم شد.
 
ارجاع کارمندان متخلف «کرونایی» کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات اداری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هر اداره‌ای از استان اگر کارمندی دستورالعمل‌های کرونا را رعایت نکرد بلافاصله به تخلفات اداری معرفی شود.
حسین کلانتری در نشست  ویژه ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قریب به ۱۰۰ درصد مصوبات ستاد کرونا در استان اجرایی شده و این نشان می‌دهد که  فقط حرف نزده‌ایم که نهایت تشکر را از همه دست اندرکاران داریم.
وی در خصوص وضعیت کرونا در استان هم گفت: وضعیت نسبت به خودمان متفاوت شده اما نسبت به کشور نه در لیست قرمزها و نه هشدارها هستیم اما وضعیت ابتلا بسیار با شیب تند بالا رفته و نسبت به یک ماه گذشته چند برابر میزان ابتلا داریم.
استاندار ادامه داد: میزان اشغال تخت‌های ویژه بالا نرفته و تنها ۸ تخت ویژه پر شده و از کل تخت‌های استان تنها ۲۰ درصد اشغال شده است اما با این اتفاقی که افتاده بعضی از شهرستان‌های ما در شرایط قرمز قرار می گیرند که گچساران و چرام و کهگیلویه در حال حاضر رو به سوی چنین وضعیتی می‌روند.
وی گفت: خیلی‌ها تصور نمی‌کردیم شدت این گونه شود که با فعالیت‌های مردم عادی انگاری به وجود آمد و روش‌های اطلاع رسانی کنونی اثر بخشی خود را ندارد هر چند زحمات زیادی داریم ولی باید مدل‌های اطلاع رسانی را تغییر داد.
استاندار افزود: حوزه خبر و اطلاع‌رسانی باید موثر بوده و کار جدی انجام دهند صدا و سیما هم کمک های خوبی کرده است که باید یک تیم کارشناسی با  کمک کارشناسان دستگاه‌های مختلف ایجاد کنند.
کلانتری خاطرنشان کرد: ادارات را الزام کنیم رعایت مسائل بهداشتی را به جد داشته باشند اگر کارمندی در اداره‌ای بدون عذری عادی انگاری کند به دادگاه تخلف اداری معرفی شود.
وی این موضوع را حیاتی دانست و گفت: ادارات کل باید موضوع را مورد بررسی قرار دهند اداره به اداره باید نظارت صورت گیرد و تعزیرات و صمت و اصناف وضعیت را کنترل کنند.
استاندار افزود: هر دستگاهی که رعایت نکنند مطلقا در جشنواره شهید رجایی معرفی نمی‌شوند و برای ارزیابی جهت معرفی باید دستگاه موفق باشند.
وی در خصوص موضوع مراسمات در شهرهای قرمز مثل گچساران و چرام و کهگیلویه گفت: باید محدودیت در مراسمات داشته باشند و شرکت نفت تردد به خوزستان را مدیریت کنند و راجع به آزمون‌ها مطابق دستورات عمل کنند و هر جا قرار است سلبی عمل کنیم دادستانی و نیروی انتظامی وارد عمل شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار مقداری جربزه داشته باشید با روحانی در ارتباط باشید محدود کنید اگه یزدانپناه و بانشی توان ندارند عوصشون کنید با جون مردم بازی نکنید مردم رو درگیر بی کفایتی دولت بی مسئولیت نکنید بخدا خون همه این مردم که بر اثر بی کفایتی مسیولین فوت میشند دامنتون رو میگیره
Iran, Islamic Republic of
استاندار شخص یزدانپناه باید جوابگو باشند فقط امار اعلام می کنند پس کو اقدامات پیشگیری کننده
Iran, Islamic Republic of
احسن بر کبنا نیوز ( سایر رسانه ها، بفکر منافع شخصی نباشید و نترسید )
کارمند شبکه بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای بانشی
دلیل شیوع بالای کرونا در گچساران ، دست فروشان پل خیرآباد و تالارها نیستن !

عامل اصلی ، مدیریت ضعیف جنابعالی و معاون فنی آقای گلابی هست که واقعا بیش از حد هم تکراری هستین و هم حرفهای تکراری و غیرکارشناسی می زنید !
کارشناس ارشد آب و فاضلاب رو گذاشتین معاون فنی با اطلاعات بسیار ضعیف !!!
لطفا کنار برید !
منتظر برکناری نباشید! خوتون اقدام کنید !
از تالارها و پل خیرآباد ایراد می گیرید، اما یادتون رفته همین ۳ روز پیش ، با اوضاع کرونایی در استان ، یه عده از مدیران رو جمع کردین که به مدت ۳ روز جلسه تجزیه و تحلیل برگزار کنید ! اون هم بصورت حضوری !!! و بعد به تالار ها ایراد می گیرید!!
واقعا متاسفم هستم برا مدیریت ضعیف جنابعالی و تیمتان !!!
ناهید
Iran, Islamic Republic of
ای ول استاندار خوبشون کرد. بانشی و یزدان‌پناه
احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا توانایی اداره یک درمانگاه را ندارد و فقط به تغییر و تحول چسبیده . این آمار فقط کسانی هستند که وضعیت بدی دارند و گرنه از افراد فاقد علامت که اصلا آزمایش نمی گیرند .ضعف علوم پزشکی مشهود است فقط مردم را مقصر نکنیم
کارمند بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
سازمان بهزیستی بی خیال قضیه هست با این همه ارباب رجوع خطرناک
امیر
Iran, Islamic Republic of
این تذهبون؟
یزدان پناه چکار باید بکنه شما جای ایشون وقتی مردم هیچ توجهی نداشته باشن چه کاری از جامعه پزشکی ساخته است.
Iran, Islamic Republic of
/ کل کارش شده اقوام و طایفش و عزل و نصب اقای استاندار هم که کلا بیخیال هستن و ابروی دولت رو بیش از پیش دارن به دلیل اهمال در وظایف و سلامتی مردم می برند. جناب استاندار پاسخگو باشید
Iran, Islamic Republic of
ما دیشب به اورژانس دهدشت مراجعه کردیم 10/04/99 ساعت 1 متاسفانه کارمندان خودشون رعایت نمیکردن
کارت خوان خودشون میکشیدن
همشهری گچساران
Iran, Islamic Republic of
همه مسولین مقصرهستن به محض اومدن دکتر بلافاصله بخش جراحی ۲بیمارستان شهیدرجایی که ویژه کرونا بود تعطیل کردوعملهای زیبای را راه اندازی کرد اونم بیمارانی که برای عمل زیبایی بینی از استان های خوزستان فارس بوشهر هرمزگان می امدند
بله فقط بخاطر درامدش
حالا جان مردم مهمتربود یا درامد
مسولین‌ بیمارستان رجایی میگفتند که کرونا درامد ندارد مابخاطر درامدزایی بخش کرونا راتعطیل کردیم
این قضیه به همون وقت به گوش فرماندار وهمه مسولین امر رسانده شد اما اما اما کو گوش شنوا
جان مردم براشون اهمیتی ندارد
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اگر محکم وایساده بودین و سخت میگرفتین الان این استان خط قرمز نمیشد چرا پنج شنبه ها تعطیل نمیشه،چرا ورودیها و خروجیها کنترل نمیشه،چرا ساعات کار ادارات نباید کم بشه،و صدها چرای دیگه هنوز هم دیر نشده
United States
واقعا متاسفم براتون .
اندرزگو
Iran, Islamic Republic of
وقتی کارشناس مالی رو جناب تاجگردون گذاشته رئیس شبکه بهداشت باشت باید منتظر از این بدتر هم باشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ایا میدانید که تخصص دکتریزدان پناه توانبخشی ودکتر بانشی اب وفاضلاب وگلابی فاضلاب ودکتر غلامیان دندانپزشکی است حکم همه انها سرپرستی نیمی از وقت انها گرفتار سیاستهای انتخاباتی تاجگردون هستند پزشکان و افراد با تجربه وتخصص در زمینه کرونا کنار زده شدن با جلسه گرفتن وامدن اعلام امارهای نمایشی درصدا وسیما که مشکل حل نمی شود اینستا اقای دکتر غلامیان سرپرست شبکه گچساران راچک کنید غیر از تبلیغ برای نماینده چکار میکند دکتر یزدان پناه بعد از نزدیک به دوسال سرپرستی میتوانست خود را اثبات کند بهتر است فکری به حال سلامت مردم استان کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ایا میدانید که تخصص دکتریزدان پناه توانبخشی ودکتر بانشی اب وفاضلاب وگلابی فاضلاب ودکتر غلامیان دندانپزشکی است حکم همه انها سرپرستی نیمی از وقت انها گرفتار سیاستهای انتخاباتی تاجگردون هستند پزشکان و افراد با تجربه وتخصص در زمینه کرونا کنار زده شدن با جلسه گرفتن وامدن اعلام امارهای نمایشی درصدا وسیما که مشکل حل نمی شود اینستا اقای دکتر غلامیان سرپرست شبکه گچساران راچک کنید غیر از تبلیغ برای نماینده چکار میکند دکتر یزدان پناه اگر لیاقت ریاست را داشت بعد از نزدیک به دوسال سرپرستی میتوانست خود را اثبات کند بهتر است فکری به حال سلامت مردم استان کنید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1