تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۲۴۴۹
با صدور متنی مطرح شد

پیام تبریک «منتظریان» به مناسبت هفته قوه قضاییه

۲
پیام تبریک «منتظریان» به مناسبت هفته قوه قضاییه
کبنا ؛نادر منتظریان با صدور پیامی هفته قوه قضائیه‌ را تبریک گفت و نوشت: بی تردید مهم‌ترین انتظاراتی که مردم از قوه قضاییه دارند مبارزه جدی و قاطع با فساد و رسیدگی عادلانه به پرونده‌های قضایی و توجه به قانون گرایی است. جدیت در این امور مهّم باید محسوس باشد تا منجر به اعتماد بیشتر مردم گردد.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«وَ اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُم بَینَهُم بِالْقسط اِنَ اللَّهَ یُحِبُ المُقْسِطین»
 
هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، روزی بود که کوردلان منافق و بزدلانِ سیاه دل، با حرکتی کوردلانه که ناشی از ضعفِ نظام نفاق و کینه بود، جمعی از بهترین و شایسته‌ترین فرزندان عزیزِ ایران اسلامی را از میان ما بردند.
هفته اول تیرماه یادآور شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضایی آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان فرصتی برای تکریم تلاش خادمان قوه قضاییه است. بی‌شک قوه قضاییه در سراسر میهن اسلامی، وظیفه‌ای حساس در احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و نقشی اساسی در بسط عدالت در جامعه بر عهده دارند.
این روز برای گرامیداشت یاد و خاطره معمار قانون و قوه قضاییه کشور به نام روز قوه قضاییه و هفته اول تیرماه برای قدر شناسی از تلاش دست اندرکاران و حافظان عدالت و قضاوت در کشور به نام هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است.
یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.
بی تردید مهم‌ترین انتظاراتی که مردم از قوه قضاییه دارند مبارزه جدی و قاطع با فساد و رسیدگی عادلانه به پرونده‌های قضایی و توجه به قانون گرایی است. جدیت در این امور مهّم باید محسوس باشد تا منجر به اعتماد بیشتر مردم گردد. تحولات چشم گیر در دوران ریاست جدید قوه قضاییه بسیار خوب و مناسب بوده و حس اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کرده و باعث افزایش رضایت مندی عمومی شده است و امید است ان شاءالله این روند امتداد یابد.
اینجانب با درود به روح پاک شهدای هفتم تیر، برخود لازم می دانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت گفته و برای این عزیزان از پیشگاه خداوند بزرگ دوام توفیقات، صحت و سلامتی مسئلت نمایم.
نادر منتظریان
۳/تیرماه/۱۳۹۹
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1