تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۲۲۳۱۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت بیماری کرونا را تشریح کرد؛

آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 1234 نفر رسید / کرونا وارد مرحله خطرناک شد

۵
۰
آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 1234 نفر رسید / کرونا وارد مرحله خطرناک شد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مبتلایان به کرونا به یک هزار و ۲۳۴ نفر خبر داد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در پنجاه و هفتمین نشست ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۳۴ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان مبتلا شدند گفت: آمار فوتی‌های ما ۱۲ نفر و بیماران بدحال بستری در آی سی یو ۴ نفر هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مرجع بستری هستند، گفت: در وضعیت خطرناک بیماری کرونا هستیم و هنوز پیک بیماری را تجربه نکردیم.
وی ادامه داد: هر لحظه امکان دارد وارد پیک بیماری شویم تاکنون رسانه‌ها، دانشگاه علوم‌پزشکی و دستگاه‌ها همه کمک کردند که به پیک نخوردیم اما هر لحظه امکان ورود به پیک وجود دارد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در بویراحمد اقدامات خاصی به منظور پیشگیری از کرونا انجام گیرد.
وی به نقاط آسیب کرونا در استان اشاره کرد و گفت: مراسمات و تجمعات عروسی نقطه آسیب ما است و از مردم می‌خواهیم به کمک ما بیایند و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در همه حوزه‌ها رعایت شود.
کلانتری ادامه داد: دلیلی ندارد در روز شهادت امام جعفر صادق عده‌ای در تفرجگاه‌ها تجمع کنند و جشن برگزار کنند.
وی با انتقاد از مراسمات گفت: کلیپی برای من ارسال شد که مراسم تشییع جنازه شبیه یک مراسم راهپیمایی بود تشییع جنازه‌ها، ترحیم‌ها و تدفین‌ها سه نقطه آسیب‌پذیر در کهگیلویه و بویراحمد است.
کلانتری با بیان اینکه کرونا پیر و جوان و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، گفت: محدودیت‌ها کماکان در یاسوج و سی‌سخت برقرار است و مسوولیت آن را می‌پذیرم اما مشکل ما این موارد نیست مواردی است که از مراسمات و تجمعات گفتم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم ملی است و هیچ استانی حق مداخله ندارد گفت: دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خواستار برگزاری غیرحضوری امتحانات هستند که این موضوع  بررسی شود.
وی ادامه داد: دانشگاه نامه‌ای به دانشگاه مادر ارسال کند و درخواستی برای غیرحضوری برگزار شدن امتحانات داشته باشد ما هم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
کلانتری با بیان اینکه کماکان باید با کرونا زندگی کنیم، خاطرنشان کرد: با قاطعیت با نصب هرگونه چادر در پارک‌ها و میادین و پارک‌ها جلوگیری می‌کنیم و با کسی هم تعارفی نداریم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۴ ماه از بیماری کرونا گذشته برخی‌ها فکر می‌کنند کرونا تمام شده اما بیماری وارد مرحله خطرناکتری شده است و مردم باید رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

الان
Iran, Islamic Republic of
همش دروغ به خورد مردم میدید اصلا برا شما مهم نیست مردم بمیرن وگرنه کنترل کردن خیلی سادست تمام
امین
Iran, Islamic Republic of
اگر به فکر مردم می باشید این همه هجوم مسافر به یاسوج ودنا برای چه کنترل نمیشه اون هم از استانهایی که دارای وضعیت حاد کرونایی هستن، شب ها یه سری به پارک ها بزنید، فکر کنم برای کنترل خیلی با احساس مسئولیت برخورد نمیشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا جلوی مسافرین گرفته نمی شود ما وظیقه مان بجا آوردیم حتی یکبار برای تفریح به طبیعت هم نرفتیم اما هنوز مسافران طبق روال طبیعی هر سال موج میزند
Iran, Islamic Republic of
به جای حرف باید عمل کرد .در تعطیلات مسافران مناطق کرونایی در شهر ما جولان می دهند می خواهید امار بیاد پایین
ع۷
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه ش حرف تحویل میدین آزاده آی برای کنترل بیماری وجود ندارد وقتی همه اصناف با ظرفیت تمام دارند کار میکنند.شهر یاسوج جای سوزن انداختن ندارد تالارهای پذیرایی همه فعال هستند مراسم ها با تمام ظرفیت در جریان هستند.ماشینهای پلاک خوزستان بوشهر شهر های سی سخت و یاسوج رو گرفته اند.چطور میخوان بیماری کنترل بشه.قطعا بیماری کنترل نمیشه چون عمل کردن مهم است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1