تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۲۲۳۰۱
در نامه‌ای به اعضای کمیسیون تحقیق دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مطرح شد

نامه‌ی جدید و شدیداللحن توکلی علیه تاجگردون به اعتبارنامه او رأی ندهید / شرح برخی اسناد مربوط به منتخب یازدهم

۱۰۷
۱۶
نامه‌ی جدید و شدیداللحن توکلی علیه تاجگردون به اعتبارنامه او رأی ندهید / شرح برخی اسناد مربوط به منتخب یازدهم
کبنا ؛
رئیس هیات‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به اعضای کمیسیون تحقیق دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از آنان خواست تا به اعتبارنامه غلامحسین تاجگردون رأی ندهند.
به گزارش کبنا، احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به اعضای کمیسیون تحقیق دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از آنان خواست تا به اعتبارنامه غلامحسین تاجگردون رأی ندهند.
توکلی دلایل مخالفت خود را در 9 بند توضیح داده است.
متن این نامه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اعضای محترم کمیسیون تحقیق دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
در مورد پرونده آقای غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت و منتخب دوره یازدهم؛ اعتراضات، به طور بی‌سابقه‌ای بالاگرفته است. بخشی از اعتراضات به تعلل‌ها و تخلفاتی مربوط است که در مرحله بررسی صلاحیت نامبرده رخ داده است. اگرچه این امور اهمیت بسیار دارند ولی چون فعلاً در مرحله بعد از آن هستیم، به آن نمی‌پردازیم.
در روزهای اخیر به دنبال اعتراض 9 نماینده به اعتبارنامه آقای تاجگردون، نائب‌رئیس مجلس طی نامه‌ای با انعکاس اعتراضیه نمایندگان مزبور، از شورای نگهبان می‌پرسد: «آیا آن شورا اسناد و مدارک ضمیمه اعتراضیه را پیشتر در اختیار داشته و همه آنها را بررسی کرده است؟» این کار در انجام وظیفه قانونی مذکور در تبصره 1 ماده 28 قانون اصلاح برخی از مواد قانون انتخابات مصوب 1395، صورت گرفته است.
طبق این تبصره، شعبه موظف است اسنادی را از معترض یا معترضین بپذیرد که شورای نگهبان آنها را رسیدگی نکرده یا اساساً مربوط به اموری باشد که پس از اعلام صحت انتخابات اتفاق افتاده باشد. این موضوع باید برای شعبه محرز شود. در مورد آقای تاجگردون، این الزامات رعایت نشده است. چرا که شورای نگهبان اساساً جلسه‌ای در اجرای ماده 28 آئین نامه داخلی مجلس نداشته است.
تنها یکی از حقوقدانان که مسئولیت اجرایی نیز در شورا دارد، طی نامه‌ای به تاریخ 20/03/1399 به طور اجمالی گفته است که همه اسناد موجود نزد معترضان، بررسی شده است به جز اسناد مربوط به سوءاستفاده از عنوان دکتری و اعمال نفوذ برای یارگماری. در حالی که شما آقایان، اعضای محترم کمیسیون تحقیق به درستی اطلاع دارید که شورای نگهبان هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده تا اسناد را بررسی کند.
بدین ترتیب، برای کمیسیون تحقیق محرز است که اسناد موجود را مرجع قانونی موظف به رسیدگی، بررسی نکرده است. به ویژه آنکه برخی از اسناد قطعاً بعد از تائید صحت انتخابات، به دست معترضان رسیده است، به همین دلایل، کمیسیون تحقیق می‌تواند تمام اسناد در اختیار خود را مستند تصمیم‌گیری خویش قرار دهد.
 اما اسناد چه می‌گویند؟
آقای تاجگردون به عنوان کارمند عالی‌رتبه سازمان برنامه و بعد نماینده و رئیس کمیسیون بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق برنامه از قدرت زیادی در تأمین نظرات متقاضیان اعتبارات برخوردار بود. متأسفانه وی از این قدرت برای تأمین منافع شخصی خویش بهره می‌برد. آقای تاجگردون از یک‌سو، برای جلب پشتیبانی مراکز قدرت، همه ترفندهای بودجه‌ریزی، تصویب، تخصیص و پرداخت را به کار می‌گرفت و از سوی دیگر با کاهش اعتبارات طرح‌هایی که قانوناً اولویت داشتند، اعتبارات مدنظر خودش را افزایش می‌داد.
برای نمونه، آقای تاجگردون طرح آب‌رسانی امامزاده جعفر را از سال 1392 به پیوست بودجه اضافه می‌کند. این طرح در هیئت دولت مصوب نشده بود و توسط وی به بودجه اضافه شده بود. اعتبارات آن هم با کاهش اعتبارات سه طرح آب‌رسانی دیگر از شهرهای محروم‌تر استان (تنگ سرخ یاسوج، دهدشت غربی، لیلک بهمئی) که اولویت قانونی داشتند، انجام می‌شد. آقای تاجگردون کاش تنها به هم استانی مستضعف‌تر خویش ظلم و جور روا داشته بود، مسئله تنها این نبود؛ بلکه هدف اصلی وی کاملاً شخصی و برای آبرسانی به 400 هکتار زمین‌های کشاورزی خود و خانواده‌اش بود.
وی در این مسیر، مواد 32 برنامه چهارم و 215 قانون برنامه پنجم توسعه زیرپا گذاشت تا متقلبانه طرح امامزاده جعفر را بدون تصویب هیئت وزیران، در پیوست بودجه بگنجاند. بعد نوبت گنجاندن دو طرح آب‌رسانی خان احمد و دشت مور که دو طرح مجزا هستند و ارتباطی با امامزاده جعفر ندارند به طرح امام‌زاده جعفر و تغییر اسامی ردیف‌های سند بودجه بدون مجوزهای قانونی بود. افزایش غیرقانونی و در نتیجه بی‌حساب‌وکتاب تعداد و مبلغ طرح‌ها، میلیاردها تومان زیان در پی دارد که به دلالت ذیل ماده (598) قانون مجازات اسلامی، ارتکاب آن برای آقای تاجگردون جرم و وی شخصاً ضامن آن است.
ماده (532) قانون مجازات اسلامی مصوب 1375، دست بردن در اسناد و اوراق رسمی و الحاق کلمه‌ای بدان‌ها یا تغییر اسامی موجود در آن‌ها را جرم شناخته است که مرتکب، به مجازات‌های اداری، جبران خسارت، حبس و جزای نقدی محکوم می‌گردد. این جرائم را نیز آقای تاجگردون بارها مرتکب شده است.
اگر مسئولی چنین تبعیض و خیانتی به حوزه انتخابیه شما آقایان بکند، شما تحمل می‌کنید؟
اگر کمیسیون محترم تحقیق، به رد اعتبارنامه رأی ندهد چه توضیحی برای این رفتار قانون‌شکنانه و زیان بار دارد؟
متاسفانه، برای هیچ کدام از جدول‌ها در قانون بودجه رأی‌گیری نمی‌شود، بلکه تنها در کمیسیون تلفیق روی ارقام بزرگ بحث و رأی گرفته می‌شود. در شب‌های آخر بررسی بودجه که نمایندگان سرشان به تبصره‌ها و تغییر عبارات آنها گرم بوده، همه ارقام جدول‌ها با نظر شخص آقای تاجگردون، پس از تغییرات دلبخواه، تائید می‌شد و پای تک تک جدول‌ها را امضا می‌کرد. اگر فرد دیگری، نه سلمان و ابوذر، بلکه حتی یک انسان وطن‌دوست قانون‌گرا، مسئول این کار بود آیا به این روش اموی دست می‌زد؟
ماجرای اعمال‌نفوذ برای انعقاد قرارداد شرکت پتروامید آسیا در سال ۱۳۸۹ با شرکت ملی نفت ایران جهت احداث و اجاره مخازن نفت خام با ظرفیت حدود ۱۰ میلیون بشکه در گناوه به براورد دیوان محاسبات که نزدیک به 1500 میلیارد تومان خسارت به وزارت نفت وارد کرده است، این داستان غم‌انگیز درخور توجه جدی شما است. احراز صلاحیت به معنای کسب اطمینان از سلامت فرد است.
وقتی فردی با چنین اتهاماتی در دادسرای دیوان محاسبات پرونده مفتوح دارد، چگونه می‌تواند امین مردم باشد؟
 زمین‌خواری نیز داستان غم‌انگیزی دارد. اسناد متقن نشان می‌دهد که ظفر تاجگردون پدر نماینده گچساران، 400 هکتار زمین در تصرف داشت که 350 هکتار آن را دادگاه انقلاب مصادره کرده بود ولی عجیب این است که خانواده تاجگردون هنوز نزدیک به 500 هکتار زمین دارد. نکته بسیار مهم در اینجا پیشنهادی است که در کمیسیون تلفیق که آقای تاجگردون آن را کنترل و مدیریت می‌کند و به لایحه بودجه 97 دولت اضافه می‌گردد. در این لایحه به تبصره (11) اضافه می‌شود که زمین‌هایی که قبلاً تصرف شده‌اند و یا به هر شکل واگذار شده‌اند و کاری روی آنها انجام نشده، در صورتی که دارای مستحدثات باشند با قیمت کارشناسی به متصرفان واگذار شود. این حکم به متصرفانی امثال آقای تاجگردون فرصت می‌دهد تا به متصرفات غاصبانه، لباس قانون بپوشانند. در واقع این دقیقاً همان فساد قانونی است که رهبر فرزانه انقلاب چند سال پیش نسبت بدان هشدار داد. این ماده، با وجود مخالفت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، کارشناسان مستقل و برخی نمایندگان مجلس، متأسفانه با ۱۳۱ رأی تصویب می‌شود. شورای نگهبان آن را تایید نمی‌کند و پس از اصرار مجلس به مجمع تشخیص رفته است. البته امید است در آنجا رد شود.
وی پیش از این مدعی بوده است که مدرک دکترای مدیریت اقتصادی خود را طی سال‌های 2005 تا 2008 به شکل ترددی از مؤسسه گلوبال بیزینس آکادمی بروکسل بلژیک اخذ کرده است. موسسه‌ای که به این عنوان دکترا بدهد اصلاً وجود ندارد. وزارت علوم مدرک وی را بی‌اعتبار شناخته است. وی در این باره از هر دروغی که لازم دیده، فرو نگذاشته است. تاجگردون یکجا مدعی است دکترای مدیریت اقتصادی دارد.
در جای دیگر، دکتری برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی و در جای سوم دکتری اقتصاد گرفته است. آقای تاجگردون در سایت مجلس، دکتری تخصصی دارد (1394)، در فرم دیوان محاسبات، دکتری اقتصاد (1395)، در فرم مرکز پژوهش‌های مجلس، دکتری اقتصاد (1398)، در فرم مؤسسه عالی پژوهش در مدیریت و برنامه‌ریزی  دارای دکتری برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه تهران! که سال فارغ‌التحصیلی 1392 ذکر شده است!
پس از این، در خرداد 1398 آقای دکتر نهاوندیان، رئیس مؤسسه عالی پژوهش در مدیریت و برنامه‌ریزی، از وزیر علوم، آقای دکتر غلامی درخواست می‌کند که آقای تاجگردون به عنوان دانشجوی پژوهشی، در آن مؤسسه مشغول تحصیل شود که وزارت علوم به دلایل قانونی با آن مخالفت می کند. شگفت‌آور اینکه آقای تاجگردون در فرم همین مؤسسه که در سال 1386 پر شده است، خود را دانشجوی دکتری معرفی می‌کند!
قریب 15 سال است که این فرد با دروغ‌گویی از مواهب مالی، منصبی و سیاسی این عنوان سوءاستفاده کرده است. از جمله در تدریس دانشگاه و در تبلیغات انتخاباتی. شما کمیسیون تحقیقی‌ها از تأثیر این ترفندها باخبرید.
این افعال در ماده (556) قانون مجازات اسلامی جرم انگاری شده و مجازات آن بین 3 ماه تا یک سال حبس یا جزای نقدی است. کمیسیون تحقیق نمی‌تواند از این جرائم چشم بپوشد.
نام آقای تاجگردون در کیفرخواست و دادنامه پرونده فساد بانک سرمایه به عنوان فردی که از موقعیت خود برای متهمان ردیف اول سوء استفاده کرده است آمده است. شورای محترم نگهبان که بسیاری از چهره‌های محترم، اساتید دانشگاه و حوزه را به دلیل عدم شناخت، با عنوان عدم احراز، رد صلاحیت کرده است، اگر کمیسیون تحقیق مجلسی که عنوان انقلابی را برای خویش برگزیده است.
اعتبارنامه چنین فردی با جرائم و اتهامات گوناگون در پرونده‌های مختلف را تائید کند، چه پاسخی برای مردم دارد؟
یکی از مراجع چهارگانه قابل استناد، در گزارشی به امور انتخابات شورای نگهبان، سوابق منفی پررنگی برای آقای تاجگردون می‌شمارد. ارتباط آقای تاجگردون و منصوبین وی با منافقین، ضد انقلاب و خانواده‌های معدومین به خصوص در ایام انتخاباتی؛ استعفا از معاونت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای همراهی با متحصنین مجلس ششم از آن جمله آن‌ها است. تاکنون چند نفر به خاطر حمایت از متحصنین مجلس ششم و شرکت در تظاهرات غیرقانونی فتنه 88 رد صلاحیت شده‌اند؟ اکنون که به آقای تاجگردون رسیده‌اید اگر اعتبارنامه وی تائید شود، شما که اکثراً خود را اصولگرا می‌خوانید به این نتیجه رسیده‌اید که شخصی با این سابقه که مرجع مزبور تصویر می‌کند برای نمایندگی مردم ایران صلاحیت دارد؟
 توزیع مناصب بین بستگان و دوستان، یعنی تبارگماری و ایل سالاری به جای شایسته‌سالاری در موارد زیادی در اطراف وی دیده می‌شود؛ مثلاً، در ازای تأمین اعتبار برای نخستین بودجه پژوهشکده سازمان محیط‌زیست و توسعه پایدار، آقای تاجگردون عضو هیئت امنای این پژوهشکده می‌شود. آقای جلیل بادام فیروز، دوست آقای تاجگردون که با پشتیبانی وی، مدیرکل محیط‌زیست استان کهکیلویه و بویراحمد بوده است و بعد با تلاش حراست از سمت مدیرکلی برکنار شده بود، به دلیل دوستی با وی به عنوان رئیس پژوهشکده در تهران منصوب می‌شود.
آیا در استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته‌تر از برادرش ساسان تاجگردون و دامادش محمد نبی محمدی وجود ندارد که فقط این دو نفر در حد معاون وزیر سمت می‌گیرند؟ ایشان شرکت بزرگ نفت و گاز گچساران را به یک شرکت خانوادگی تبدیل نموده است و اکثر مدیران و روسا را از بستگان خویش گمارده‌اند. آقای تاجگردون مسئول دفتر خویش آقای یاسر فرزین را نیز بی‌نصیب نمی‌گذارد. وی بدون هیچ سابقه کاری و تحصیلات مرتبط به عنوان مدیر فروش شرکت نفت پاسارگاد نصب می‌شود، همسر آقای فرزین نیز در حالی که جنین‌شناسی خوانده، در پژوهشکده محیط‌زیست استخدام می‌شود. این مشی اموی به صراحت در نامه به مالک اشتر، ظلم به مردم و جنگ با خدا و سریع‌ترین عامل سرنگونی حکومت اعلام می‌شود و در اقتصاد سیاسی جدید، از عوامل اصلی پیدایش و گسترش فساد شناخته می‌شود، فردی گرفتار این ویژگی‌ها، صلاحیتش تائید می‌گردد و زمانی که در مجلس عده‌ای با غیرت برمی‌خیزند تا به حکم عقل و دین و وصیت‌نامه امام -رحمت خدا بر او باد- مانع شوند، برخی از صاحب‌منصبان، با دلخوری، از مفسدان دفاع می‌کنند.
در اوضاع و احوالی که برخی نمایندگان مجلس دهم (بر اساس اعلان کتبی به آنها)، به خاطر برخی موضعگیری‌ها، مانند اظهارنظر، درباره هواپیمای اوکراینی، یا اظهارنظر درباره مرحوم ابراهیم یزدی، غیر ملتزم به نظام جمهوری اسلامی خوانده می‌شوند و صلاحیتشان رد می‌گردد، حالا اگر اعتبارنامه کسی تائید شود که از متحصنین ساختارشکن در مجلس ششم، با استعفا و شرکت در تحصن در صف اول، اقدام عملی می‌کند، در ارتباط با بیت‌المال ستم روا می‌دارد، اغراض مالی شخصی را تعقیب می‌کند و از دروغ‌گویی پروا ندارد. در این وضعیت، پاسخ این تناقضات گیج‌کننده جوانان را چه کسی می‌دهد؟ اگر این اتفاق خدای ناکرده بیفتد، الفاظ انقلابی، ولایی و اصولگرا چقدر توخالی خواهد شد؟ سهم شما در این ارزش سوزی چقدر خواهد بود؟ بیش از 220 نماینده مجلس جدید خود را اصولگرا معرفی کرده‌اند. اصولگرایان همواره و به حق از نظارت استصوابی دفاع کرده‌اند.
اگر ثمره اصولگرایی و نظارت استصوابی این باشد، مجلس جدید می‌تواند به راحتی از مرام خود دفاع کند؟
و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین
با تشکر
احمد توکلی
رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد
دیده‌بان شفافیت و عدالت
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
احسنت بر توکلی عزیز / لرها رانابود کرد و همه چیز را خانوادگی کرد
Iran, Islamic Republic of
منم به اقای توکلی احسنت میفرستم وامیدوارم به رسوایی کشیده شوند
اما شما اقای محترم حرمت خود را نگهدارید شما از لر وبختیاری چه میدانید
که نادانسته میگویید لرها رو نابود کرد
جای تاسف دارد برای شخص نادانی مثل شما
بسیجی و به قول خودش همرزم دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی کارهای خوب تاجگردون از قلم افتاده قتل یاسین حیدری که ترک بود .بی محل کردن افراد دود چراغ خورده با تحصیلات بالا /ر در ادارات جهت پیا ده کردن نیت ،بی محل کردن که چهره وسیما خوبی ندارند درعوض شخصا خدمت کردن ..
حق
Iran, Islamic Republic of
متاسف هستم که شخصی مثل توکلی سی سال تو این کشور خدمت کرده ....
یا حق
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر احمد توکلی که حرف دل دلسوزان اسلام و انقلاب و انسانیت را زدند.
انشاالله هر چه سریعتر پرونده تاجگردون در محاکم قضایی مورد رسیدگی قاطع قرار گیرد.
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای توکلی دکتر تاجگردون هم خدایی دارد، انشاالله هرچه حق است همون میشود
علی
Iran, Islamic Republic of
آره مثل لاریجانی پسر خالش همیشه حرف حق میزنن
Iran, Islamic Republic of
ایشالا میاد پایین.منتظر خبرای خوب هستم
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بر خلاف آنچه که خودشو نشون میده داره/
Iran, Islamic Republic of
/ جناب توکلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نام یک دین مردم و ....
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه صحت نداشته باشه
Iran, Islamic Republic of
ساسان ومحمدی که می شناسید ،یکی از واقیعتهاست
Iran, Islamic Republic of
بعداز این همه مدرک...خوابی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
احصنت برادتوکلی عزیزاین خوب بودولی بازهم کامل نبودخیلی چیزهای دیگری هم هست ولی گل کاشتی ممنون ومتشکر
Iran, Islamic Republic of
خدا غضب
احسنت و بلد نیست بنویسی اظهار نظر سیاسی می کنی
Iran, Islamic Republic of
ایا برای منطقه محرومش بودجه بردن جرم است .جناب توکلی چند دوره نماینده تهران بودی برای مردم مستضعف چکار کردی.شما یه بار کاندید ریاست جهموری شدید مردم جوابتان دادند چند دوره ای هم که نماینده شدی لیستی رای اوردی.بهتره شما وتاجگردون تو بازار یه قدمی بزنید ببین کی طرفدار داره.دست وپا نزن برادر.میخواهید مجلس یکدست باشد بخورن وببرن وشما را هم بی نصیب نزارن وکسی هم نباش صداش را دربیاره.بهتره راجب قراردادهای نجومی شهرداری شفاف سازی کنید.نفرین ما مردم مستضعف پشت ..
Iran, Islamic Republic of
برو دنبال کارت.اگه مرم قبولت داشت دوره قبلی نفراخر تهران نمیشدی
ایمان رضایی
Iran, Islamic Republic of
آمده خدمت کنه به مردم مشکلات مردم حل کنه
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی کل اگر طبیب بودی ...سر خود دوا نمودی
شما نزدیک بینتان ضعیف است حضرت دیده بان مردم نهاد.مگه فقط تاج گردون از فامیلهایش در مناصب دولتی استفاده کرده
شما تلویحا نظام را به / تشبیه نموده اید.مگر فقط شما حق دارید برای نظام و مجلس خط ونشان بکشید که جه کاری انجام دهند.این تذهبو جناب دیده بان.
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی چرا به اعتبارنامه /که حالا شذه صدر الوکلای ملت گیر نداد تاجگردون جرمش این بوده که اولاً لر است دوم اینمه از هنه نمایندگان انقلابی مجلس فعلی شایسته تره
نورعلی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نماینده قانونی گچساران وباشت میباشند ومیزان رای ملت است وخق الناس است.نمایندگانوکیل مردمند نه ولی مردم هرچه مردم تصمیم گرفتند باید انجام شود این کلام امام است .
Iran, Islamic Republic of
به قول اقای احمدی نژاد؛اب روبریز...
Iran, Islamic Republic of
با تمام وجود از این به قول توکلی خلافهایی که تاجگردون انجام داده است افتخار میکنم سالهای سال بوده که بر استان محروم ما توسط امثال توکلی ظلم شده حالا یه کر خوبی مثل تاج پیدا شده حق همه مارو بگیره اوفتادن به جونش ولیحریفش نیستین
خادمی
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی شما بعنوان دیده بان کدام بودید که طبری وامثال او این همه خیانت کردند .شما باید بعنوان مسول پاسخگو باشید .اطاعاتی که از خان احمد وغیره گروه شکست خورده انتخاباتی به شما میدهند استباه است .آب امامزاده جعفر وخان احمد یکی مباشد تشریف بیاورید ببینید .
France
سلام بر جناب توکلی
من با خیلی از حرف های شما موافقم و قبول دارم که فساد در زمینه های که فرمودید وجود دارد، اما چرا در کشور زمینه انجام این فساد ها وجود دارد؟ آیا ایراد ساختاری نیست؟ آیا ما مطبوعات آزاد داریم که با دیدبانی درست و غیر گزینشی جلوی این مسائل را بگیرد؟ آیا ما روزنامه نگار انی نداریم که به خاطر ورود به این مسائل در بند هستند؟ آیا برخورد با چنین روزنامه نگاری خودش یک فساد نیست؟ شما در دفاع از آنها چه کرده اید؟ و در آخر آیا در مورد زمین های ورامین، املاک شهرداری و ... کسی صحبت و نقدی کرده است؟ آیا دوگانه و گزینشی برخورد کردن با فساد خودش یک فساد نیست؟
Iran, Islamic Republic of
شما چه جور رسانه ای هستید که کامنتهای منطقی و بدون غرض و مرض را حذف میکنید.
Iran, Islamic Republic of
توکلی چرا بیخ گوشش فساد را نمیبیند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقایون یه طوری رفتار میکنن انگار تو این مملکت فقط تاجگردون پارتی بازی کرده
کل مدیرای رده بالای شرکت های نفتی کشور که مازندرانی ان، کل مدیرای اقتصادی کشور سمنانی ان، کل مدیرای نیروی انتظامی کشور این سالها اصفهانی ان، از مشهدیا و خراسانی ها که کل کشور دستشونه چیزی نگیم بهتره ، اینا چطوری همه طایفه ای قدرت کشور رو قبضه کردن بعد توکلی به پنج تا مورد تاجگردون گیر میده
Iran, Islamic Republic of
درودبرشمافساد ریشه کن کنین چنبن آدمی چطورمیتونه بره تومجلس آخه خدایا انشالله که ردمیشه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بسیار درست و منطقی فرمود

بدتر از این هم وجود دارد
لیست های بلند بالایی از استخدام


حذف مدیری شایسته چون پورالحسینی فقط و فقط بخاطر اینکه بله قربان گوی نبود
آوردن / که الفبای مدیریت را بلد نیت و نمدونه چطئری با مردم صحبت کنه و دور خودش تعدادی از را جمع کرده و شان و جایگاه/ را اورده زیر صفر
حذف صیدی
دخالت های / در عزل و نصب ها و استخدام ها
دادن پروژه های میلیاردی به دوستان و خانواده اش
امتخاب مدیران باشتی و فامیلی اش بر ارکان تصمیم گیری اداره کل آموزش و پرروش و بقیه نهادهای حاکمیتی در حالیکه هیچ کدام بر اساس شایسته سالاری انتخاب نشده بودن
//
Poland
به نام خدا.
امیدوارم این پست توسط آقای زاکانی دیده شود.
از اینکه تصمیم به پالایش فساد حکمرانان گرفته اید قابل ستایش است ولی اگر فاسد خودی و غیرخودی نباشد و برای رضای خدا باشد نتیجه عامه پسندی خواهد شد ولی بعید میدانم رضای خدا در میان باشد.
آقای برادر،/ گسترده قالیباف و همسر و معاونش، معاون های متعدد احمدی نژاد،لاریجانی و گروهش،پرونده همسران دو فرمانده ارشد،/ مسٸول دفتر /ه در ماجرای کرسنت/ در بررسی صلاحیت ها و.....،که بیخ گوشتان انجام میشود نمی بینید ولی فساد دیگران را تابلو می کنید.
البته چند میلیاردی که برای بصیرت افزایی هپلی کردید هم پیش کش
راستی نکند فکر می کنید فاسدین خودی دارند سهم شان را از سفره پربرکت انقلاب برمی دارند؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افسوس که نااهلان بر مصدر قدرت جاخوش کرده اند.
Poland
آقای توکلی،به مردم بگویید که مدرک دکتری خودت چگونه است؟
به مردم بگو که فساد افسدالفاسدین / را ماست مالی کردند و تو هم باهاشان به په په افتادید؟
بگو فساد بی همانند /// و... خودی را ندیدید.
دولت احمدی نژاد را همچنین .
آقای توکلی دعوای مرحوم کردان و شما روی چه موضوعی غراز زمین خواری بود؟
حنای شما بی رنگ شده آقای دیده بان.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بسیار درست و منطقی فرمود

بدتر از این هم وجود دارد
لیست های بلند بالایی از استخدام ها

حذف مدیری شایسته چون پورالحسینی فقط و فقط بخاطر اینکه بله قربان گوی نبود
آوردن/ که الفبای مدیریت را بلد نیت و نمدونه چطئری با مردم صحبت کنه و دور خودش تعدادی از را جمع کرده و شان و جایگاه / را اورده زیر صفر
حذف صیدی و آوردن / را تشخیص نمیده
دخالت های / در عزل و نصب ها و استخدام ها
دادن پروژه های میلیاردی به دوستان و خانواده اش
امتخاب مدیران باشتی و فامیلی اش بر ارکان تصمیم گیری اداره کل آموزش و پرروش و بقیه نهادهای حاکمیتی در حالیکه هیچ کدام بر اساس شایسته سالاری انتخاب نشده بودن
//
Iran, Islamic Republic of
تیته ایتوری اینویتی
Iran, Islamic Republic of
توکلی جان نمیخوای تو انتخابات پیش رو شرکت کنی
فامیلای تاجگردون را بیخیال فامیلای خودت چه کار میکنن جناب دیده بان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای توکلی عزیز! درست است که "اصولگرایان همواره و به حق از نظارت استصوابی دفاع کرده‌اند". ولی متاسفانه اغلب آنان، همواره از حق دفاع نکرده اند و در این مورد نمره قبولی نمیگیرند.
Iran, Islamic Republic of
افرین به این نظر واقعا درست گفتید
حیدر
United States
/ این اطلاعات را /منطقه بهت داده ولی بدان اگر دکترتاجگردون به مجلس راه یافت همان / تورا جاروکار خانه اش می کنه
Iran, Islamic Republic of
پس یا این اوصاف کارش تمومه
گچ
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید با مفسدین برخورد کرد. هر مفسدی. اینا هستن که کشور رو نابود کردن
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای توکلی..
حقا که شیر پاک خورده ای..
درود بر دلسوزان انقلاب که در خصوص فساد و افشای آن، هرگز سکوت نکرده و ندا سر داده اند..
حسن
Iran, Islamic Republic of
تمام گفته های آقای توکلی درست وبراساس مدارک ومستندات متقن و واقعی میباشد؛ اگرمجلس یازدهم سالم ومتعهدباشدباید بدون اغماض اعتبارنامه آقای تاجگردون را رد نماید؛ ایضا اگرقوه قضائیه و دادگاه و محکمه عادل و صالح داشته باشیم بایدایشان بابت سوءاستفاده ازموقعیت شغلی؛رانت اداری ومالی؛تخلفات اقتصادی؛ جعل اسنادومدرک ووو مورد بازخواست؛ بازجوئی وبه جرم ارتکاب موارد فوق مورد برخورد قضائی وحقوقی شدید قرارگیرد./
Iran, Islamic Republic of
احستت برشماخداشماروبرامانگهداره تافسادریشه کن بشه .چطورچنین آدمی بااین همه فسادبره تومجلس مگه میشه
Iran, Islamic Republic of
امثال اقای توکلی وجناح بازی سیاسی مملکت را ویران میکنند وبه مردم ورهبری عزیز ومستضعفین ظلم میکنند
فامیل های خودت کجا هستند
خادمی
Iran, Islamic Republic of
لاا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنفُسِهِمْ خَیْرًا وَقَالُوا هَذَا إِفْکٌ مُّبِینٌ(12 نور)
(چرا هنگامى‌که آن [بهتان] را شنیدید مردان و زنان مؤمن گمان نیک به خود نبردند و نگفتند این بهتانى آشکار است)
برادر گرامی احمد توکلی؛

سلام العلیکم.
نوشتم احمد توکلی و نه بر روال دوستان نامطلع تان دکتر احمد توکلی که عدم شفافیت مدرک تحصیلی تان را پیش از هر چیز یادآوری کنم. نشنیده و نخوانده و ندیده ایم که در شرایطی که هیچ ردی از مقطع کارشناسی ارشد شما موجود نیست بدون طی روند ضابطه های قانونی تحصیلات تکمیلی چگونه و با کدام ضابطه قانونی در مقطع دکترا بورسیه شدید. لطفا شفاف سازی کنید و اما در ادامه غرض از اطاله کلام اینجانب؛
در مدعی تان در یادداشت 31/03/1399 منتشر شده خبرگزاری تسنیم با عنوان "به اعتبار نامه تاجگردون رای ندهید" ادعاهایی را مطرح نموده اید که بی پاسخ ماندن آن و عدم شفافیت در رابطه با موارد طرح شده بیش از پیش اصل شفافیتی را که خود مدعی آن هستید زیر سوال میبرد. از این رو برای شفاف سازی و توضیح به افکار عمومی با اطلاعی که از روند تدوین بودجه و ضوابط آن دارم بر خود واجب دانسته شفاف سازی کنم و مردم و افکار عمومی خود در ادامه قضاوت کنند.

آوردیده اید:

"طرح آب‌رسانی امامزاده جعفر را از سال 1392 به پیوست بودجه اضافه می‌کند. این طرح در هیئت دولت مصوب نشده بود و توسط وی به بودجه اضافه شده بود. اعتبارات آن هم با کاهش اعتبارات سه طرح آب‌رسانی دیگر از شهرهای محروم‌تر استان (تنگ سرخ یاسوج، دهدشت غربی، لیکک بهمئی) که اولویت قانونی داشتند، انجام می‌شد. "
بدون جستوجوی انگیزه های نگارنده و سطح علم و آگاهی و تخصص فرد مدعی یادداشت در رابطه با روال تدوین بودجه صرفا به اشاره به روال های قانونی تصویب طرح های ملی و استانی و ر روند تصویب قانون بودجه می پردازم.

ابتدا لازم به ذکر است اشاره شود احکام ماده واحده و تبصره ها و ارقام کلان یا به تعبیر بودجه ای ها ارقام درشت که شامل منابع و مصارف بودجه است در هیات دولت تصویب می شود و این روند از سال 1360 تا کنون بر این منوال بوده و تصویب هیئت وزیران در رابطه با ریز طرح ها و ارقام نیست.
نوشته اید که تاجگردون با استفاده از کسب قدرت و استفاده از منافع قدر طرح آبرسانی امامزاده جعفر و دو طرح آبرسانی دیگر را در لایحه بدون طی روند های قانونی وارد کرده اند... ابتدا ذکر می شود کمیسیون های تخصصی بنا به بررسی تخصصی و اعلام نظر در رابطه با بودجه در فرصتی که مجلس دارد طرح ها و پیشنهاد های خود را به کمیسیون تلفیق اعلام میدارد و اعضای کمیسیون با اکثریت آرا طرح ها را بررسی و به رای می گذارند. حتی اگر طرح آبرسانی مورد اشاره ایشان توسط کمیسیون تخصصی پیشنهاد شده باشد نمایندگان حوزه های انتخابیه با توجه به آیین نامه داخلی مجلس با ارائه پیشنهاد به رئیس کمیسیون تلفیق پیشنهاد خود را در این باره مطرح کرده و مجدد با توجه به آیین نامه داخلی مجلس و با در نظر گرفتن رای اکثریت پیشنهادات در جداول و ریز بودجه وارد می شود. پس از ارائه پیشنهاد تمامی طرح ها جداول ریز و درشت بودجه در صحن به رای گذاشته می شود. حتی اگر بر ادعای شما در این مرحله و اعمال قدرت تاجگردون در تخصیص اعتبارات به حوزه انتخابیه اعتنا کنیم و رای تمام نمایندگان مجلس و هیات رئیسه محترم را زیر سوال ببریم بودجه پس از صحن با بررسی شورای محترم نگهبان و کارشناسی صورت گرفته برای تصویب به ریاست جمهور تسلیم می شود. حال اگر همچنان بر ادعایتان ثابت قدم هستید باید ذکر شود که شما علاوه بر زیر سوال بردن حیثیت یک فرد اعضای محترم کمیسیون های تخصصی مجلس اعضای کمیسیون تلفیق نمایندگان مجلس به تمامی و هیات رئیسه و متاسفانه شورای نگهبان را مورد عنایت قرار دادید و در این باره باید پاسخگو باشید. در رابطه با ادعای دیگر شما و دایه داریتان برای مناطق محروم تر تنگ سرخ و سایر نقاط استان و جابجایی اعتبارت، آیا دانسته ادعا کرده اید یا صرفا به دنبال ایجاد دو دستگی در استان کهگیلویه و بویر احمد هستید و در این موضوع منافعی دارید؟ برادر آیا از جایگاه شورای برنامه ریزی استان و و توزیع اعتبارت در استان با خبر نیستید اعضا شورای برنامه ریزی استان تا پیش از تصویب تغییر اعضا در سال 1395 توسط مجلس متشکل از

.استاندار، رئیس.رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان (دبیر(.مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی .مدیر کل حفاظت محیط زیست .فرمانداران ) حسب مورد(.رئیس کل دادگستری استان .مدیر کل اطلاعات استان .رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان .مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات .مدیر کل ورزش و جوانان .رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت .مدیر کل اقتصاد و دارایی استان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان .مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان .مدیر کل نوسازی مدارس استان .مدیر کل راه و شهرسازی استان .رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان .رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان .مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان .مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان .فرمانده بسیج استان .نماینده وزارت دفاع.مدیر عامل شرکت گاز.

برادر گرانقدر آقای توکلی شما با طرح ادعایتان علاوه بر زیر سوال بردن خودتان در جایگاه نماینده مجلس ادواری مجلس را زیر سوال بردید آیین نامه های داخلی مجلس را نادیده گرفته اید به تک تک اعضای شورا برنامه ریزی استان و نمایندگان حوزه های انتخابیه نیز ظن بد و تهمت ناروا در ادعایتان به صورت غیر مستقیم روا داشتید و در این باره باید به تمامی پاسخ گو یک یک آنان در محضر دیده بان شفافیت مردم باشید.
Iran, Islamic Republic of
السلام علیکم
سلام علیکم
غلط املایی
کلاس هاتون کامل برید غیبت نکنید درستون ضعیف شده
Iran, Islamic Republic of
احسنت به اقای خادمی الحق که حلال زاده ای وغیرت باوی بودنت رانشان دادی وهمه حرفهای دلم رابیان کردی و برای مردم محرز نمودی بیشتر ازش بنویس تا هویتش برای مردم روشن شود زنده باد باوی پاینده باد دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
ایا شایسته تر از توکلی برای دیدبان شفافیت نیست طی این چند سال چه کار غیر شفافی میتونسته انجام بشه که نشده؟؟
سیدمحمد حسن جزایری
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی شمایک شهروندهستید. لطفابجای شورای محترم نگهبان تصمیم گیری نفرمایید. آبروی مسلمان از حرمت کعبه معظم بالاتراست.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی شما که با کلی فشار و رانت بورسیه گرفتی و از حق و پول مردم محروم و نفت جنوب ادامه تحصیل دادی.بنطر شماها این گونه رفتارها
از عوامل اصلی پیدایش و گسترش فساد شناخته می‌شود؟
Iran, Islamic Republic of
ماجرای یک اعتبار نامه چقدر اخبار و اطلاعاتمان رادر مورد افراد افزایش میدهد- یاخدا چه خبر است واقعا؟
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی شما اطلاعاتت از مخبرهای پوسیده منطقه بهت میرسه و اساسی ندارد.
جناب دکتر بادام فیروز مدیری توانا و شایسته که از سن پایین با قابلیت خود در سمت های استانی فعالیت کرده و دانشیار گروه اقتصاد سازمان محیط زیست بوده. خدمت شما عرض شود ایشان علمی ترین و بالاترین درجه علمی مجموعه سازمان را دارا هستند. معاونت یک سازمان گم ترین پست برای ایششان است.
شما از رانت های خود در سعادت اباد تهران بگید؟
بهنام
United States
سلام ب آقای توکلی بزرگوار جناب توکلی شما که به تمام اسناد و مدارک این آقایان مسئول دسترسی دارید بهتره نسبت به برداران لاریجانی که از هم استانی های شما نیز هستند اطلاع رسانی کنید
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم. خودش و هم خانمش پسر خاله و دختر خاله لاریجانیها هستن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی
واقعا فکر می کنید سایر نمایندگان از تاجگردون پاک ترند؟ ما که به این کارهای نمایندگان عادت کردیم. مثال منطقه خودما را خدمت شما عرض می کنم: استان ایلام _
تارا
Iran, Islamic Republic of
زند باد تاجگردون
مرد نامی زاگرس
تارا
Iran, Islamic Republic of
زند باد تاجگردون
مرد نامی زاگرس
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر جناب توکلی عالی فرمودین و کلی فسادهای بیشتر از این وجود دارد
فاطمی نیا
Iran, Islamic Republic of
اقای دیده بان شفافیت با این حساب فکر میکنم چون اقای تاجگردون به شما حق سکوت نداده و یا کم داده چنین علیه او بر آشفتی،آیا فساد در شهرداری تهران مهم تر از به قول شما فساد شخصی تاجگردون نیست؟ پس چرا لال شدی و علیه فاسدان چیزی نمیگویی؟ بگو چند میگیری و رد کار خودت میروی؟ اگر چنین است که شما میگویی پس محمود صادقی درست گفته که / و تایید صلاحیت میکند.
عللیی
Iran, Islamic Republic of
سلام استاندار لرستان و مدیران استان همگی همشهری تاج گردون هستند افرا دی بدو تخصص و تعهد که تاکنون تعدادی به جرم فساد برکنار شده اندو استان لرستان هم اکنون از نظر فقر و فلاکت و فساد رتبه اول کشور بردارد امید و ارم تایید نشود تا استان ما نفسی بکشد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای توکلی راستش را بگو چه خواسته ی بحق یا ناحقی از تاجگردون داشتیو به آن نرسیدی ک اینگونه بوی سوختنش به مشام میرسد؟؟؟!!!!
افشین
Iran, Islamic Republic of
حتما از جای میسوزی جناب توکلی حتما پستی مقامی وامی چیزی خواستی فرزند کهگیلویه بهت نداده داری میسوزی اقای احمد توکلی برو کشکت بسا
Iran, Islamic Republic of
ما لطفا مغالطه نکنید.
بهتر اول شماها برای مردم توضیح بدید چطور قاضی جمهوری اسلامی اینطور رشوه گیر و خرابکار بوده و زندگی چند نفر رو با احکام ظالمانه اش نابود کرده.لطفا توضیح بدید چطور معاون قوه قضاییه تون اینطور فساد میکرده.
چرا به این همه ظلم و فساد اعتراض نمیکنید اقا.
چرا نطرات این توکلی که همیشه ضد لر بوده را پخش میکنید .اینهم با ربیعی حتما یه وصلتی داره
مارینی
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب توکلی.
باید مدارک فساد رو به دست تمام نماینده ها، نه فقط کمیسیون تحقیق رساند.

ریشه فساد رو باید خشکاند.
به امید روزی که از ریشه زده بشه.
امیر
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون فوق العاده است شما آقای توکلی به امورات خودتون برسید لطفا
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید به قوم بزرگ لر توهین نکنید. خیلی از همین لرهای استان ک و ب در جنگ رشادت ها از خود نشان دادند. نمونه ان شهید والامقام عبدارسول زرین که به تنهایی یک گردان حساب میشد. به تنهایی هفتصد بعثی را به درک واصل کرد. من لر نیستم منتها از توهین بیزارم. مسائل را با هم قاطی نکنید
فلفل
Iran, Islamic Republic of
خواستم به علی بگویم کسی که احسنت رو احصنت مینویسه مث توکلی تکلیفش روشنه
دیده بان
Romania
اول در مورد داستان این دیده بان مردم نهاد توضیح بده؟ یعنی مردم بودجه تو رو میدن؟ هیات مدیره ای ؟ لابد تو رو هم تاجگردون معرفی کرده.خخخخ
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا که کاملآ تعطیل تشریف دارند چه جوری خودش محاکمه نمی شه که چهل سال با افکارغلط اقتصادیش و باعث فقر و بدبختی مردم شده است
اگه در/ محکمه عدالت محوری باشه همه کسانی که باعث بدبختی و عقب ماندگی و فقر و..‌. مردم شدند باید محاکمه و مجازات شوند و ...
ولی از قدیم گفتند چاقو دسته خودش و نمی بره...
که ایمان و اعتقاد ما را ضعیف کردید خدا ازتون نگذره
Iran, Islamic Republic of
شما خودت افرادی هست که بیشترین ف را در طول چهل سال انجام دادی میشه بفرمایید نسبت خودت با طبری ها و لاریجانی ها و مفسدین اقتصاوی که همه اش شمالی می باشند چیست
علی
Romania
عشق است تاجگردون انقلابی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این شجاعت وخداوند حافظ شما در راه مطالبه بحق امام راحل ورهبر معظم انقلاب وستادن حق مردم مظلوم این شهرستان از دست این افراد
لیست نیروهای خودتان که بدون آزمون رفتند سرکار را اگر داشته باشی حرف نمیزنی برو ببین صده نفر را فقط پاکدل برد شروت نفت .همین بیمارستان باشت وکمیته و.......کی رفته سرکار اینها رانت نناینده قبلی شما بود .رانت نباید باشه چه تاجگردون چه حسینی یا جعفری یا ......
محمد
Italy
بعضی وقت ها لازمه ساکت.
ابراهیم.ایرجی
United Arab Emirates
اقای‌دکترتوکلی.سلام‌متن‌نامه‌ارسالی‌به‌کمیسیون.تحقیق،راجب‌اقای‌تاجگردون‌رارویت‌‌من‌
دراستان.گلستانم‌،ولی‌تعجبم‌ازاینستکه‌شماکه
چنین‌موشکافانه‌تمام‌مسولیتهاومدارک‌تحصیلی.ومنصوبین.ایشان‌راچنین‌زیرذره‌بین‌قرارداده‌اید.ایاایشان‌مغضوبند؟!ایازمانیکه‌درسازمانهای.ورزشی.شخصی‌باسوم
راهنمایی.درزمان‌احمدی‌نژادریس‌سوخت‌کشور
وبعدهم‌دریکی‌ازباشگاههای‌مطرح.بااختلاس
کلان‌مواجه‌شدشماچرااقدامی‌نکردید.این‌گرفتن.مدارک‌قلابی.ازکی.وچگونه‌متداول‌شد.پس
ایشان‌هم.مثل‌خیلهای‌دیگر.واقعااگرقصدبررسی.مدارج‌ومدارک‌همه‌ملاک.باشدبسیارعالیست.مثل‌قاضی‌منصوری‌۹۰‌درصدحذف‌میشوند
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسم برای شما جناب آقای توکلی
کاملا معلومه متن درخواست شما توسط افراد مخالف جناب آقای تاجگردون در استان کهگیلویه وبویراحمد نوشته و به اسم شما گزارش داده شده
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسم برای شما جناب آقای توکلی
کاملا معلومه متن درخواست شما توسط افراد مخالف جناب آقای تاجگردون در استان کهگیلویه وبویراحمد نوشته و به اسم شما گزارش داده شده
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی نگو / تاجگردون مرد عمل است شهری که یک سوم نفت ایران را می دهد حقش بشتر اینها است تهران وشهر های بزرگ چه در آمدی دارند تمام بودجه مملکت آنجا خرج می شود
حالا یک نمایند توانمند پیدا شده جزیی از حق مردم شهر ش را می گیرد شما نماینده اصولگرا اینطور برخورد می کنی
امیدوارم که خدا از خودت و ..
ناصر
Iran, Islamic Republic of
در جواب آقای / حسابی سبیلت چرب و چیل کرده واصلا تابلو ام نیست .
لرتبار
United States
من یک لرم. ما لرها پاکیم و خواهان مبارزه با فساد هستیم و همه در کنار هم خواهان برخورد با فساد هستیم
ایمان رضای
Iran, Islamic Republic of
کارکنید مشکلات جامعه اسلامی حل وفصل کنید حرف نزنید عمل کنید نمی توانید بروید کنار والسلام
United States
بزودی حلالیت می طلبی آقای توکلی!
وفایی
Australia
با درود وعرض خسته نباشید به جناب توکلی، از نمایندگان محترم تقاضاداریم به دقت موضوع اعتبارنامه ی تاجگردن رابررسی نمایند.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد توکلی
ریواس
Iran, Islamic Republic of
علاوه بردر خواسته اعضای کمیسیون به این رسانه هم گفتند پیام های که در مورد رد اعتبار نامه تاجگردون هست ثبت کنید و به اشتراک بگذارید
جای تاسف و تامل است
Iran, Islamic Republic of
حتی بستگانشم میدنن چبکارکرده چقد د کرده خداخیرتون بده افای توکلی حق ماهاروبگیری خداپشت وپناهت
حمید
Iran, Islamic Republic of
باسلام درود بر آقای دکتر توکلی واقعا جای تاسف دارد که .شوراط نگهبان تایید صلاحیت میکنه
Iran, Islamic Republic of
لرها پاک ترین و دلسوزتر ین و دلاور ترین و مهربان ترین و بی غل و غش ترین انسان ها هستند.لرها شاید در ظاهر خشن باشند اما از همه رئوف تر و پاک تر و انسان تر هستند درود بر قوم مظلوم و محروم لر.لرها پاک ترین هستند.لرها دغل و فریب و عوام فریبی ودروغگویی و لاپوشانی و ریا ندارند.
Iran, Islamic Republic of
آقای دیده بان شفافیت ...چرا راجب حسنوند ریس کمیسیون انرژی مجلس حرفی نمیزنید این حرفهایی که راجب تاجگردون زدید صد ها برابرش کن .ببین مدرک تحصیلی وزد وبند ویژه خواری رانت بازی و پرونده های کلان اقای حسنوند چرا جوابگویی ندارد ...شما که آگاه هستید ....فقط یقه تاجگردون گرفتی که / با چسبیده خودرا بیمه کرده ...ننگ بر مفاسد هرکی باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو این مملکت چه خبره!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر توکلی
انصافا بی عدالتی تاجگردون کاملا محرض است ومن در گچساران بارهای بار بی عدالتی ایشان را دیده ام . چرا فقط برای یک گروه خاص . بقیه انسان نیستند . درود بر مجلس ولایی وانقلابی //
عدالت
Iran, Islamic Republic of
دردود خدا بر دکتر توکلی
Iran, Islamic Republic of
این اقا معلومه که ازروی غرض درموردتاجگردون حرف میزنه
Iran, Islamic Republic of
درودبرشماجناب توکلی بزرگ خداشماروبرامملکت نگهداره فسادروریشه کن کنین۲
Iran, Islamic Republic of
زنده بادتوکلی عزیز
Iran, Islamic Republic of
اقای توکلی مطمئن هستی مشکل شما بخاطر این حرفاست اینکه تونسته طرح اب رو بتونه تو بودجه قرار بده یا اینکه برادرش و دامادش بعنوان معاون وزیر معرفی شدن یا خواهرزاده خودش رو بدون هیچ مارکی با لاوی گری گذاشت مدیر شرکت؟؟؟؟؟به ولله اینگونه نیست آقای توکلی شما همونهایی هستین که. مردم رو زدین حالا با نام مبارزه با فساد میخواهی مرد بزرگی همچون تاجگردون عزیز رو از صحنه سیاست حذف کنید؟ آقای توکلی فراموش نکن اگر گذاشتی که خود رو مومن و امین مردم جلوه بدی اشتباه داری میکنی ولی خدای یگانه رو چطور میخواهی دور بزنی هه؟چرا از فساد ها رانت ها و تمام دزدی هایی که به دنبال.. مدرک جمع کردن رو جوابگو باش بعد برو دنبال یک رزمنده یک مرد با تقوا حرف حدیث درست کن .....فراموش نکنیم خدای هست و آخرتی وجود دارد......یا حق
یاسر دلنوازپور ابدهگاه
اباذر
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی عزیز.اعتبارنامه آقای حسنوند رو هم تایید کردند مگر تاجگردون چه گناهی کرده است حسنوند هم خودشو دکتر معرفی کرده است اونم بررسی بفرمایید
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی شما که اینهمه مدرک و سند علیه تاجگردون پس چرا دست التماس و خواهش به سوی کمیسیون دراز کردید
این نشان ضعف و ترس فرمایشات جنابعالی است
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی در مخفی دست التماس به طرف کمیسیون تحقیق دست دراز می کردید آبرومندتر بود تا در فضای مجازی
مرد شجاع و نترس مردی هست به خودش متکی باشد
نه التماس
Iran, Islamic Republic of
اگه اصولگرا هم بود باز هشدار می‌دادیم فکر شب اول قبر تون باشید
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی در مرقومه حضرتعالی غیر از حب و بغض شخصی چیزی مفیدی مشاهده نمیشود
فقط داس مجلس را تیز کردی تا مردم حوزه انتخابیه تاج گردون را طی چهار سال از وکالت محروم نماید
آقای توکلی وقتی سوال میکنی در استان کسی نیست پست مدیریت بگیرید غیر از اقوام نزدیک ایشان
کاش یک سوال هم از مجلس جدید میکردی چگونه باید از دو استان نیمی از هیت ریسه مجلس مشهد آذربایجان باشند و چرا از استان محروم چهارمحال بختیاری خوزستان کهگیلویه حتی یک ریس کمیسیون و حتی نایب ریس و حتی در کمیسیون تخصصی وجود ندارد؟
چرا سوال نکردی بعد از چهل سال از زاگرس حتی یک وزیر معرفی نشده است
ولی یزد اصفهان کرمان مهد وزرا بوده وخیلی سوال دیگر
خواهش و پای بخت مردم مستحق خدمت زاگرس نزنید
بختیاری از اردل
آریا
Iran, Islamic Republic of
برو ببین آقای توکلی بنگر آقای تاج گردون برای مناطق محروم چه کرده امثال تو دوست ندارن مردم ما از محرومیت بیرون بیایین .نفت ازماست پولش تو جیب تو و امثال تو می رفت حالا که تاج گردون اون پول را قطع کرده شدی نگران ما
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
توکلی لر ستیز..توکلی ضایع شد با تایید اعتبارنامه جناب تاجگردون
اورامانات
Iran, Islamic Republic of
ایشون خاله زاده های لاریجانیهاست . مردان بزرگ و دست پاک حق دارن نگران مملکت باشن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1