تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۴۲۱۹۹۵
در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

برخورد با مفسدان سبب دلگرمی مردم به انقلاب

۰
برخورد با مفسدان سبب دلگرمی مردم به انقلاب
کبنا ؛نظارت بر بازار، برخورد با مفسدان و جبران نوسانات برق شهرستان بهمئی بخشی از صحبت‌های خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

بازار دیشموک بدون نظارت
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به وضعیت نابسامان و افسار گسیخته بازار در بخش دیشموک و کشور گفت:به علت آسیب پذیر بودن مردم از لحاظ مالی وضعیت نابسامانی بازار در بخش دیشموک ملموس تر از سایر نقاط است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: از مصادیق بارز تقوا یاد مرگ و قیامت است.
وی افزود: قیامت وحشت دارد و از دلایل غش کردن امیرالمومنین(ع) درک کردن جایگاه سخت و وحشتناک قیامت است زیرا علم الهی او باعث چنین درکی شده است.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به پیام محبت آمیز مقام معظم رهبری به فرماندهان نفتکش جمهوری اسلامی به ونزوئلا گفت: به همه شما کارکنان و کاپیتان کشتی  نفت کش جمهوری اسلامی خداقوت می‌گویم.
وی افزود: حرکت نفت کشهای جمهوری اسلامی ایران به ونزوئلا کار بزرگ و مهمی بود که موجب سربلندی کشور شد.
راوند ادامه داد: دولت آمریکا کشتی های ایرانی را تهدید کرد اما جمهوری اسلامی ایستاد و ثابت کرد که منطق توپ و تانک و مسلسل دیگر اثر ندارد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک گفت: با این حرکت تمامی آزادی خواهان جهان فهمیدند که تهدیدات آمریکایی ها طبل توخالی بیش نیست و مردم،سپاهیان،بسیجیان و روحانیت ایران مسلط به سلاح ایمان اند که با آن در برابر دشمنان می ایستند و به جلو پیش می روند.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به قتل مرد 46 ساله سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس این کشور گفت: تا امروز بیش از 580 شهر و ایالت آمریکا معترض به تفکر نژاد پرستی و سرمایه داری است.
وی افزود: نفرت به آمریکا در سایر نقاط دنیا هم طنین انداز شد.آمریکایی ها با مدیریت ضعیفشان در مساله کرونا باعث کشته شدن بش از 120 هزار آمریکایی شده است.
راوند ادامه داد:  این موارد نشانه فروپاشی آمریکایی از درون است.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری گفت:رونق و جهش تولید به معنای واقعی در کشور محقق نشده است.
وی افزود: مسئولین باید موانع تولید را برطرف کنند و از خام فروشی فراودرده های نفتی خودداری کنند.
راوند ادامه داد: اگر قوای نظام فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی کنند و جلوی خام فروشی گرفته شود باعث رونق و جهش تولید می شود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به وضعیت نابسامان و افسار گسیخته بازار در بخش دیشموک و کشور گفت: به علت آسیب پذیر بودن مردم از لحاظ مالی  وضعیت نابسامانی بازار در بخش دیشموک ملموس تر از سایر نقاط است.
وی افزود: مردم ناراحت اند و نارضایتی عمومی ایجاد شده است که نانوایی ها و اصناف بازار یا تعطیل اند و یا گران فروش اند.
راوند ادامه داد: مسئولین نظارت کنند، اصلا ناظری در بخش دیشموک نیست که نظارت کنند نه در قوه قضائیه ،نه قوه مجریه و نه مسئولین نظارتی در بخش توجهی ندارند.
امام جمعه دیشموک گفت: مثل اینکه نظارت تعطیل است، چرا نظارت بر بازار نباشد و مردم ناراضی باشند. انتظار هست مسئولین برای رضای خداوند ورود کنند و خدمات دهی به مردم شبانه روزی شود.
وی افزود: مردم به هم رحم کنند در این اوضاع کرونایی مغازه داران سود را کمتر کنند و به همدیگر ظلم نکنند.
خطیب سیاسی عبادی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) در 25 شوال گفت:یکی از شیوه های حکومت زمان امام صادق(ع) تبلیغ شیوه حکومت داری به روش بنی امیه بود.
وی افزود:در آن زمان به روزه و نماز مردم کار نداشتند اما اجازه نمی دادند مردم با شرک، کفر و اقسام آن آشنا شوند.
راوند ادامه داد:دین داری و اسلام ما باید واقعی باشد ، اسلامی دینی است که هم مهر و عطوفت دارد و هم در برابر دشمنان سخت است و محکم.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به فوت دکتر رمضان عبدالله رئیس جهاد اسلامی فلسطین گفت: رمضان عبدالله کسی بود که در جنگ های 8 و 22 روزه طراح جنگ علیه رژیم صهیونیستی بود که دشمن جایزه ای سنگین برای ترور او در نظر گرفتند.
وی افزود: این بزرگمرد جهاد و ایثار خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به معارفه رئیس قبلی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: جا دارد از خدمات چندساله رئیس قبلی تقدیر و برای رئیس جدید آرزوی توفیق داریم.
وی افزود: رئیس جدید می تواند با خدمت به مردم زمینه رضایت خداوند را جلب نماید.
راوند ادامه داد: از زحمات مسئولین بهداشت و درمان در جهت توزیع ماسک و دستکش در نمازهای یومیه و نمازجماعت تقدیر و تشکر می شود.


برخورد با مفسدان منجر به دلگرمی مردم به انقلاب

امام جمعه چرام در جمع نمازگزاران امروز این شهر با بیان اینکه آمریکا این روز‌ها همزمان با بحران کرونا و رکوداقتصادی، شاهد اعتراضات شدید علیه نژادپرستی در شهر‌های خود است گفت: اعتراضاتی که فارغ از هر نتیجه و تحلیلی، افول و فرسوده شدن قدرت آمریکا را به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام نورالله افشار افزود: در حقیقت جلوه‌های افول قدرت آمریکا در روز‌های اخیر نمایش همان نکته مهم در تحلیل رهبر حکیم انقلاب در دیدار با دانشجویان (۱۲ آبان ۹۷) است که فرمودند "قدرت آمریکا رو به افول" است.
وی با قدردانی از پیگیری قوه قضائیه در رابطه با دادگاه طبری و برخورد با قضات متخلف ادامه داد: قوه قضائیه بدون ملاحظه و مماشات با عاملان فساد برخورد قاطع می کند که شایسته تقدیر است.
خطیب جمعه چرام با بیان اینکه چرا برخی جریان‌ها و چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای کشور این نقطه قوت و تحول جدید را نمی‌بینند و به جای تقدیر و تقویت آن، مشغول پنجه کشیدن به روی نظام هستند افزود: اینان تعصبات حزبی و سیاسی را در نظر می‌گیرند و یا اینکه از برخورد عدالت قضایی می ترسند.
امام جمعه پاتاوه هم در جمع نمازگزاران این شهر با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت های فراوانی درعرصه های مختلف دارد گفت: مسئولان باید دلسوزانه ظرفیت ها را شناسایی و برای توسعه استان بیش از گذشته تلاش کنند.
حجت الاسلام چراغی افزود: انتصاب مدیران شایسته و توانمند احترام به حقوق مردم و حریت انسانی است.
وی با بیان اینکه وضعیت امروز جامعه نیاز به مدیران توانمند و متعهد دارد که با روحیه جهادی بتواند برای رفع مشکلات مردم تلاش کند ادامه داد:  تامین امنیت شغلی، مشکلات کارگری و مسائل جوانان  از مهم‌ترین این مشکلات است.

تاکید امام جمعه لیکک بر جبران خسارات نوسان برق در این منطقه

امام جمعه شهر لیکک: مشکلات قطعی مکرر برق و خسارت های وارده بر مردم ، عزم شرکت توزیع نیروی برق برای جبران خسارات در شهرستان بهمئی را می طلبد.
 امام جمعه لیکک در آیین عبادی سیاسی این هفته این شهر ، با اشاره به اینکه برق شهرستان بهمئی دچار نوسان و ضعف ولتاژ زیادی است، بر تقویت این شبکه و پرداخت خسارت به شهروندان خسارت دیده تاکید کرد و گفت: خسارات وارده به شهروندان ساکن در شهرستان بهمئی، که ناشی از مشکلات برق است، باید توسط بیمه پرداخت شود.
حجت الاسلام افروغی با بیان اینکه برخی ادارات شهرستان بهمئی در حد توان کار می کنند اما امکانات کمی در اختیار دارند افزود: وضعیت برق شهرستان بهمئی مناسب نیست، وسایل مردم در معرض آسیب و خسارت هستند و مردم هم با دید خدمت به دیگر شهروندان،باید در مصرف برق صرفه جویی کنند.
وی با بیان اینکه فرهنگ ریشه همه تمدن ها است، و بلایی که بر سر غرب آمد بر اثر همین فرهنگ غیر توحیدی است ادامه داد: در نقاط مختلف جهان ، ترویج تشیع و اسلام به برکت پیروزی انقلاب شتاب گرفت و این دوران برای مسلمانان در آفریقا و غرب به لحاظ گرایش به اسلام بی سابقه است.
حجت الاسلام افروغی با گرامیداشت ۱۷ خرداد، سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل(ره)گفت: این واژه مقدس به فرمان حضرت امام (ره) بر این مجموعه قرار گرفت و این نهاد برکات بسیاری برای مردم به خصوص مستضعفان داشت.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1