تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۲۱۸۸۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد؛

تجهیز دهیاران حاشیه منطقه حفاظت شده دنا به وسایل اطفاء حریق

۰
تجهیز دهیاران حاشیه منطقه حفاظت شده دنا به وسایل اطفاء حریق
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشستی با  گفت: برای نخستین بار دهیاران حاشیه مناطق حفاظت شده پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا به انواع تجهیزات اطفاء حریق مجهز شدند.
در این نشست که در نوزدهمین روز از خرداد ماه 99در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان دهیاران را نمایندگان محیط زیست در مناطق دانست و گفت: مردم بدون چشم داشتی در اطفاء آتش سوزی ها حضوری پررنگ داشتند و قبل از اینکه ما به آتش برسیم شما در آنجا حضور دارید.
سید اسدالله هاشمی حریق را یک معضل برای طبیعت دانست و گفت : متاسفانه شاهد هستیم که در بعضی از مواقع افراد سودجو بصورت مخفیانه سرمایه ملی را به آتش می کشند که نیاز است جوامع محلی را فعال و تجهیز نمائیم تا در صورت وقوع آتش در دقایق طلایی از گسترش آن جلوگیری نمایند.
وی دهیاران را سفیران محیط زیست در مناطق دانست و گفت : این وسایل بصورت امانی به دهیاران، بعنوان نمایندگان مردم و سفیران زیست محیطی این اداره، تحویل داده شد تا در صورت وقوع آتش نسبت به وسایل اطفاء حریق مجهز باشند.
هاشمی گریزی به برنامه های این اداره کل در  بهره برداری پایدار از مناطق با مشارکت جوامع محلی و روستایی زد و گفت: روستاهایی که ظرفیت گردشگری دارند ، می توانند طی انعقاد قراردادی با این اداره کل ، بدون مالکیت ، در کاشت گیاهانی نظیر زعفران و گل نرگس اقدام نموده و از منافع آن بهرمند گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1