تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۲۱۸۰۵
رییس حوزه هنری استان خبر داد؛

رقابت 10فیلم از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کرونای هند / تولید انیمیشن مورچه و زنبور

۰
رقابت 10فیلم از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کرونای هند / تولید انیمیشن مورچه و زنبور
کبنا ؛شریف اسلامی با بیان این خبر گفت: با هماهنگی های انجام شده با سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هند، 10 عنوان فیلم کوتاه با موضوع کرونا به جشنواره بین المللی فلیم کوتاه کرونا کشور هندوستان ارسال شد.
اسلامی با اشاره به فیلمهای ارسالی به این جشنواره بیان داشت: فیلمهای کوتاه "خواهش" ،"اگر رعایت نکنیم"، "آخرین عید دیدنی"، "سیزده بدر"، "چرت و پرت"، "پاکبان ضد ویروس نیست"،"از جنگ تا کرونا"، "دومینو" ،"مدافع سلامت" و "بازی با مرگ" فیلمهای ارسالی به این جشنواره بودند.
وی افزود: این فیلم ها از تولیدات حوزه هنری استان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان هستند که طی سه ماه اخیر با هدف فرهنگسازی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن گرافیک تولید شده اند.
وی بیان کرد: این مرکز در این مدت بیش از 18 فیلم کوتاه، در قالب داستانی، مستند، انیمیشن  و موشن گرافی با موضوع کرونا و همچنین کمک مومنانه تولید کرده و در فضای مجازی اکران نموده است.
اسلامی اظهار داشت: دو فیلم کوتاه داستانی و دو انیمشن دو بعدی و سه بعدی نیز هم اکنون در این مرکز در حال تولید است که به زودی در فضای مجازی پخش خواهد شد.

انیمیشن مورچه و زنبور به کارگردانی نفیسه خوانسالار در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شد.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوز هنری دراین باره گفت: انیمیشن مورچه و زنبور با موضوع همدلی بر گرفته از کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب،با الهام از حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که می فرماید:هیچ کس غذایی بهتر از غذایی فراهم آمده از کار خویش نخوردساخته شده است.
آیین بیان داشت: این انیمیشن 3دقیقه ای تولید واحدهنرهای تصویری حوزه هنری می باشد که به تازگی تدوین و صداگذاری آن به پایین رسیده وآماده انتشاراز طریق فضای مجازی و همچنین حضور در جشنواره های فیلم کوتاه می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1