تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۲۰۵۳۶
در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مطرح شد

نگین‌تاجی از دادستان خواست تا به مسئله کارخانه سیمان مارگون ورود کند / برخی دستورالعمل‌ها خلاف جهت و جهش تولید است

۰
نگین‌تاجی از دادستان خواست تا به مسئله کارخانه سیمان مارگون ورود کند
کبنا ؛نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به ریاست حسن نگین تاجی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه، یکی از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی بحث حمایت از رونق تولید می‌باشد، افزود: با توجه به اینکه در جهت حمایت از تولید، مقام معظم رهبری شعار سال را جهش تولید نامگذاری نموده‌اند، این مهم ازتأکیدات ریاست قوه قضائیه می‌باشد.
 مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در خصوص اختلاف سرمایه گذاران و بانک‌های عامل، جهت خرید خودروهای مورد نیاز طرح‌ها تولیدی اظهار کرد: معضلات خرید خودروهای سنگین در طرح‌های تولیدی مانند کارخانه تولید آسفالت این است که بانکها بر اساس بخشنامه بانک مرکزی تأکید می‌نمایند که سرمایه گذاران باید خودروها را از کارخانه سازنده خریداری نمایند، اما سرمایه گذاران می‌توانند همان خودرو را در بازار آزاد با قیمت کمتر خریداری و نسبت به راه اندازی زودتر طرح خود اقدام و زمینه اشتغال بیشتری را فراهم نمایند.
رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد لزوم توجه بانک‌ها در همکاری بیشتر با سرمایه گذاران را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: برخی دستورالعمل‌ها خلاف جهت و جهش تولید است.
نگین تاجی، رئیس کل دادگستری به رویکرد رئیس قوه قضاییه برای جهش تولید مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، به واحدهای تولیدی مشکل دار که بدهی آن‌ها به بانک معوق یا سررسید شده است در چارچوب مقررات قضایی فرصتی دوباره داده می‌شود تا وقفه‌ای در فرایند تولید این واحدها ایجاد نشود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان به برخی بانک‌ها که در نشست حضور نداشتند تذکر داد.
 به گزارش کبنا، در این نشست یکی از موارد مطرح شده بروز برخی مزاحمت ها ار سوی افراد محلی برای کارخانه سیمان مارگون بود، در همین زمینه رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به دادستان مرکز استان  مأموریت داد با کسانی که قصد تهدید و اخلال در نظم در آن واحد تولیدی را دارند، پیگیری و برخورد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1