تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۲۰۵۰۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

احتمال بازگشت فاجعه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / تشییع جنازه‌هایی که با جان مردم بازی می‌کنند

۱
۰
احتمال بازگشت فاجعه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / تشییع جنازه‌هایی که با جان مردم بازی می‌کنند
کبنا ؛ویروس کرونا با هیچ کس شوخی ندارد و موضوع به گونه‌ای پیش می‌رود که هر لحظه احتمال یک فاجعه وجود دارد. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (یکشنبه 14 اردیبهشت ماه 99) به مردم استان هشدار داد و گفت: احتمال بازگشت پیک جدید کرونا در استان هست.
حسین کلانتری در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تیم نظارت قوی برای نظارت بر بازار از سوی اصناف راه‌اندازی شود.
وی با اظهار نگرانی و انتقاد از عدم رعایت برخی از صنوف در استان گفت: مشاغل کم ریسک فعال  شدند اما پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند.
وی با قدردانی از از فضای مجازی و سایت‌ها که در این ایام همراهی می‌کنند با انتقاد از حضور در برنامه‌های تشییع و خاکسپاری گفت: همه درگذشتگان عزیز ما بودند اما شرایط ایجاب می‌کند که جمع نشوید تا مردم دچار بیماری نشوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که از تجمعات و تشییع جنازه‌ها آسیب دیدیم خطاب به برخی صاحبان عزا گفت: این چه دعوتی است که مردم را به خطر می‌اندازید روح مردگان راضی نیست آن‌ها عزیر ما هم بودند اما نباید با جان مردم بازی کرد.
وی با بیان اینکه در برنامه صدا و سیمای استان از مقام درگذشتگان تجلیل می‌شود افزود: در یک مراسم یک نفر ۲۹ نفر را گرفتار کرد چقدر باید هزینه شود و با یک عدم ملاحظه این همه مشکل درست شود.
استاندار با بیان این که عایت اصول پیشگیری در بانک‌ها و پیشخوان‌ها مهم است افزود: تصویب کردیم همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها یک نفر مسوول اجرای طرح فاصله گذاری بهداشتی باشد و تا فردا قبل از ساعت اداری این افراد را معرفی کنند و کارگاه آموزشی برای آن‌ها برگزار شود و اختیارات لازم به آن‌ها تفویض شود.
کلانتری گفت: در هر هفته یک جمع‌بندی پایانی از اقدامات دستگاه‌ها داشته باشیم و دستگاه‌های موفق تشویق و با دستگاه‌های ناموفق جور دیگری عمل کنیم.
وی با اشاره به تقسیم بندی شهرها به سفید و زرد و قرمز بر اساس محاسبات گفت: هیچ شهر ما در وضعیت قرمز نیست تنها سه شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
استاندار با تاکید بر این که بازگشت کرونا در استان ما خطرناک‌تر است چرا که بعضی از استان‌ها پیک را پشت سر گذاشتند و تلفات خود را دادند و عبور کردند اظهار کرد: تفاوت این است که  ما  کنترل کردیم و اگر این کنترل رها شود آسیب زیاد می‌شود و تلفات زیادی خواهیم داد.
وی گفت: یک تیم نامحسوس می گذاریم و عملکرد همه ادارات را زیر نظر قرار می‌دهیم تا کارها به درستی انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

قالیباف
Iran, Islamic Republic of
جناب کلانتری بنا به هر دلیلی تا چند روز پیش از ارائه امار واقعی خودداری شد واین امر با نظارت خود شما واجرای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در جریان بود تا اینکه رسانه های مطالبه گر فشاور اوردند .که اهالی رسانه توسط شما وسرپرست دانشگاه متهم به تشویش اذهان عمومی وحتی بر علیه تعدادی سردبیران وخبرنگاران توسط سرپرست شکایت در داداسرا مطرح شد.تا جاییکه دادستان محترم مرکز استان قاطعانه اعلام کرد که شما به وظیفه خود عمل کنید ونیازی که وظیفه مراجع قضایی را به انها یاد اوری کنید نمی باشد .در نهایت مجبور به اعلام امار نزدیک به واقعییت شده اید .حالا بازگشت کرونا و مراسم و مردم بهانه ایست که بگویید شیوع مجدد داشتیم وارقامی را اعلام کنید تا مجموع کامل شود .متاسفانه در بدو ورود شما خوشحال بودیم که شخصی با تجربه وفارغ از نظرات سلیقه ای سکان والی گری را در دست گرفته اما در چند امر خصوصا انتخابات نشان داد که خیر شما اینده نگری کرده اید که در دولت بعد نیز بتوانید به کمک اقای قالیباف جایگاهی در وزارت کشور داشته باشید وبه این دلیل بود که هم شما وهم چند استاندار دیگر در انجام توصیه ایشان در انتخابات تمام تلاش خود را بکار گرفتید مطمئن باش تاریخ شما را تحسین نخواهد کرد .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1