تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۲۰۱۰۶
در جلسه بعد از ظهر استیضاح شهرداری یاسوج؛

ادامه جلسه استیضاح شهردار یاسوج / بحث داغ راه‌اندازی مجدد تیم فوتبال شهرداری / مقدم: نباید زیر بار قراردادهای زیر زمینی برویم / دهراب‌پور: انحلال تیم شهرداری خیانت بود / نگین‌تاجی: راه‌اندازی مجدد خواسته جوانان است

۳
۰
ادامه جلسه استیضاح شهردار یاسوج / بحث داغ راه‌اندازی مجدد تیم فوتبال شهرداری / مقدم: نباید زیر بار قراردادهای زیر زمینی برویم / دهراب‌پور: انحلال تیم شهرداری خیانت بود / نگین‌تاجی: راه‌اندازی مجدد خواسته جوانان است
کبنا ؛دومین جلسه پرسش و پاسخ (استیضاح) از شهردار یاسوج در شورای اسلامی شهر یاسوج با تنش آغاز شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه 99) صبح امروز جلسه شورای اسلامی اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و سایر اعضای این شورا برگزار شد.
یکی از سئوالاتی که در این جلسه از شهردار یاسوج پرسیده شد، موضوع جمعه بازار یاسوج بود، دهراب‌پور ابهاماتی را در باره جمعه بازار جدید یاسوج مطرح کرد و گفت: به نظر می‌آید در واگذاری زمین این مکان جدید رانتی وجود داشت که هدایت اکبری دیگر عضو شورای اسلامی با بیان اینکه من کارشناس بانک صادرات هستم، اظهار کرد: در واگذاری زمین به سرمایه گذار جمعه بازار جدید یاسوج قانون کاملاً رعایت شده و هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته و همه مراحل واگذاری زمین قانونی بوده است.
اکبری گفت: شماها یا یا دل می‌سوزانید یا دلک می‌سوزانید.
نستهن مقدم شهردار یاسوج با بیان اینکه جمعه بازار فعلی یاسوج بمبی هست که هر چه سریعتر باید خنثی شود، اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم جمعه بازار فعلی را ساماندهی کنیم، هر چند اقداماتی در این راستا هم صورت گرفته است.
مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه سئوال دیگری مبنی بر اینکه چرا شهرداری یاسوج در راه اندازی تیم فوتبال با وجود قوانین و مصوبات تعلل می‌کند؟ مطرح کرد که نسهتن مقدم شهردار یاسوج در این باره گفت: از لحاظ قانونی همچنین چیزی وجود نداشت. اگر قرار است دو باره قراردادهای زیر زمینی شکل بگیرد، تو را به خدا نکنید. این تیم دو باره شکل بگیرد و با عده‌ای قراردادهای هنگفت منعقد شود، بعد دو باره نه آشی بماند با جایش.
مقدم تاکید کرد: به لحاظ قانونی ما نمی‌توانیم تیم داری کنیم.
محمدرحیم دهراب پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این باره گفت: انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج خیانت بود، این تیم قابلیت‌های خودش را نشان داد و ما به دنبال راه انداختن تیم شهرداری یاسوج هستیم. و جوانان با استعدادی داریم که می‌توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند.
فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی نیز با بیان اینکه ما ردیف‌های مالی در حوزه فرهنگی و ورزشی داریم، اظهار داشت: چرا با وجود پیگیری‌های هیئت فوتبال استان و مصوبه شورا شما برای راه اندازی این تیم کاری نکردید.
وی افزود: ما برای راه اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج کنار شهرداری هستیم. همه اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج مصوبه راه اندازی مجدد باشگاه ورزشی شهرداری یاسوج را امضاء کردند به غیر از آقای اکبری که دلایل خاص خودش را داشتند.
نگین تاجی در ادامه به قوانینی در این خصوص اشاره کرد و گفت: وقتی همه چیز در این زمینه اماده است، ما دیگر نمی‌دانیم نقص کار کجاست. این خواسته جوانان است.
نستهن مقدم شهردار یاسوج گفت: آمادگی داریم که اگر محدودیت‌های دستگاه‌های نظارتی رفع شود، دو باره تیم شهرداری یاسوج را راه اندازی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

موسی
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین شهردار و ضعیف ترین شورای شهر را داریم
سعید محمد حسبنی
Iran, Islamic Republic of
مستحضرید که سیاست زدگی حاکم بر شورای شهر یاسوج و متخصص نبودن اعضای شورای شهر ونداشتن تجربه کافی در زمینه مدیریت شهری مهم ترین دلیل تركیب نامطلوب اعضای شوراست كه آنان را در عمل به وظایف تعیین شده، ناركارآمد و ضعیف جلوه می دهد متخصصین امر تاکید دارند که شوراهای شهر متخصص در کار برنامه ریزی شهر می خواهد نه سیاستمدار، و انتخابات نیز باید به صورت مدنی برگزار تا افرادی كه واقعا دغدغه شهر و عشق به شهر را دارند، وارد شورای شهر شوند. به دلیلی موارد یاد شده و رد پای سیاسیون در انتخاب ناعادلانه این دوستان به صورت مهندسی شده ، هیچ انتظار كارشناسی از این شورای شهر(هفت ستاره موسی خادمی) نیست چون اینها اساسا بازی و كنش سیاسی دارند در حالی كه انتظار این بود که اعضای شورای شهر كسانی باشند كه نظام اجتماعی شهر را نمایندگی كنند نه اینکه نماینده گروه های سیاسی و قومی و قبیله ای باشند، اساسا به همین دلیل است كه بحث فنی و كارشناسی، مفید و متقن در این چند جلسه هم از اعضای شورای شهر و هم شهردار محترم که باعث رشد و بالندگی شهر یاسوج شود دیده نمی شود. امیدواریم در دوره بعد با ورود عزیزانی در حد و معیار حاج رضا اکیری، حاج چراغزاده،دکتر خلقی پور،دکتر عبدالی، حاج دهرابپور شاهد رونق و ارتقای مسایل شهر یاسوج که حقیقتا جا برای توسعه و بالندگی دارد باشیم. به امید آنروز
شهروند دلسوز
Iran, Islamic Republic of
در قبولی شورا در یاسوج پول و زیبایی نقش تعیین کننده داشته اند. متاسفانه شورای شهر یاسوج در اکثر ادوار ضعیف بوده و الان هم ضعیف است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1