تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۴۲۰۰۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

اجرای طرح محرومیت زدایی لنده به کجا رسید؟

۰
اجرای طرح محرومیت زدایی لنده به کجا رسید؟
کبنا ؛ طرح پایلویت محرومیت زدایی شهرستان لنده از زمان سید موسی خادمی اولین استاندار دولت تدبیر و امید کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد که علی محمد احمدی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد آن را با جدیت دنبال کرد، مقدمات اجرای این طرح با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفین در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده  فراهم شد. اکنون این طرح در وسط راه لنگ لنگان جلو می‌رود و باید ببینیم که آیا سید پرویر فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفین بر اجرای این طرح اهتمام می‌ورزد یا خیر؟ هر چند مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد به دنبال این هستند که هر چه سریعتر این طرح را رونق ببخشند.

سرمایه گذاری هلدینگ های بنیاد مستضعفان در استان
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاری هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان با توجه به ظرفیت‌های استان در سال جاری خبر داد.
 به گزارش کبنا، نشست شورای توسعه شهرستان لنده به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان لنده و نمایندگان بنیاد علوی برگزار شد.
  در این نشست آخرین وضعیت توسعه شهرستان لنده، اقدامات حمایتی بنیاد علوی در این شهرستان و همچنین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اشتغال زا، عمرانی و تولید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
 در این نشست مقرر شد که هلدینگ های بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به ویژه عمرانی و اقتصادی به استان ورود کنند.
 گفتنی است این هلدینگ ها در سال ۹۹ برای سرمایه گذاری در استان باتوجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان در حوزه صنعت و معدن سرمایه گذاری خواهند کرد.
 همچنین در این نشست مقرر شد کمیته محرومیت زدایی با هدف رفع محرومیت استان تشکیل و هر ۴۵ روز یکبار اعضای این کمیته با سفر به شهرستان لنده آخرین وضعیت حمایت‌ها و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را ارزیابی کنند.
 حسین کلانتری در این نشست اجرای طرح توسعه اقتصادی شهرستان لنده از سوی بنیاد علوی را گامی مهم، اساسی و افق روشن برای توسعه این شهرستان دانست و گفت: مردم و مسئولان با همدلی، انسجام و هماهنگی و با استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای توسعه و آبادانی این شهر ستان تلاش کنند
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرستان لنده پس از شهر قلعه گنج کرمان دومین شهر پایلوت محرومیت زدایی در کشور محسوب می‌شود که این بنیاد تاکنون در راستای محرومیت زدایی و توسعه آن اقدامات مهمی انجام داده است.
 وی افزود: اما باید تلاش شود که بیش از این برای آبادانی لنده از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
 کلانتری بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با بنیاد علوی تاکید کرد و گفت: رشد و توسعه شهرستان لنده در گرو مشارکت مردم است.
سید خدادوست موسوی فرماندار لنده نیز در این نشست، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد علوی به محور لنده_دهدشت اختصاص یافت و به زودی ۵ کیلومتر از این مسیر توسط شرکت اسکان اجرایی می‌شود.
 بنیاد علوی سازمانی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که در دی ماه ۹۷ با ورود به استان و انتخاب شهرستان لنده به عنوان دومین پایلوت محرومیت زدایی در کشور بعد از شهر قلعه گنج کرمان، کار خود را آغاز کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1