کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

گواهی نامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران تا اول اردیبهشت اعتبار دارد / پرداخت مطالبات معوق کارگران دستگاه های دولتی و شهرداری ها

27 اسفند 1398 ساعت 10:18

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقرر گردید ظرف ۲ روز آینده ۲۳ شرکت پیمانکاری طرف قرارداد دستگاههای دولتی و شهرداری ها مطالبات معوقه کارگران را پرداخت نمایند.


روز سه شنبه 27 اسفندماه؛ پروانه نیکمرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه ‌وبویراحمد توقف برگزاری دوره های آموزش ایمنی کار و به منظور کاهش مراجعات متقاضیان ، گواهی نامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران تا ابتدای اردیبهشت 1399 از اعتبار مشروط برخوردار است (پس از رفع شرایط فوق دوره های آموزشی را طی نمایند ).
نیک مرام اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود تا ابتدای اردیبهشت، کلیه معرفی نامه های تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران با عنوان کلیه دستگاه های برگزار کننده مناقصه صادر می گردد.
نیک مرام افزود: علاوه بر تایید صلاحیت ایمنی پیمانکار اعتبار، گواهینامه های تایید صلاحیت آن دسته از شرکتهای خدماتی پشتیبانی تامین نیروی انسانی که مدت اعتبار آنها نیز منقضی شده و یا تا پایان سال جاری به اتمام می رسد تا تاریخ 99/1/31به منزله تمدید تلقی می شود.
وی تصریح کرد: بنابراين مقتضی است با رعایت موارد فوق به منظور جلوگیری از مراجعات غیر ضروری در خصوص تایید صلاحیت ها و معرفی نامه ها تا ابتدای اردیبهشت توسط دستگاههای اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
نیکمرام در رابطه با برگزاری جلسه کمیسیون کارگری با ریاست جناب آقای مهندس جمالی معاون‌محترم سیاسی امنیتی و ‌اجتماعی استانداری ، مهندس فیلی معاون محترم عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل مورخ دوشنبه 26 اسفندماه گفت: جلسه جهت پیگیری مطالبات کارگران در حوزه های مختلف کارگری برگزار گردید .
نیکمرام افزود: در این نشست ضمن پیگیری مصوبات قبل مقرر گردید ظرف ۲ روز آینده ۲۳ شرکت پیمانکاری طرف قرارداد دستگاههای دولتی و شهرداریها مطالبات معوقه کارگران را پرداخت نمایند.
نیکمرام گفت: همچنین مقرر گردید مبالغی به چند دستگاه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت شود تا مشکلی جهت پرداخت حقوق و مزایای کارگران نداشته باشند.


کد مطلب: 418915

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418915/گواهی-نامه-صلاحیت-ایمنی-پیمانکاران-اول-اردیبهشت-اعتبار-پرداخت-مطالبات-معوق-کارگران-دستگاه-های-دولتی-شهرداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1