تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۱۸۹۱۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

گواهی نامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران تا اول اردیبهشت اعتبار دارد / پرداخت مطالبات معوق کارگران دستگاه های دولتی و شهرداری ها

۰
گواهی نامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران تا اول اردیبهشت اعتبار دارد / پرداخت مطالبات معوق کارگران دستگاه های دولتی و شهرداری ها
کبنا ؛
روز سه شنبه 27 اسفندماه؛ پروانه نیکمرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه ‌وبویراحمد توقف برگزاری دوره های آموزش ایمنی کار و به منظور کاهش مراجعات متقاضیان ، گواهی نامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران تا ابتدای اردیبهشت 1399 از اعتبار مشروط برخوردار است (پس از رفع شرایط فوق دوره های آموزشی را طی نمایند ).
نیک مرام اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود تا ابتدای اردیبهشت، کلیه معرفی نامه های تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران با عنوان کلیه دستگاه های برگزار کننده مناقصه صادر می گردد.
نیک مرام افزود: علاوه بر تایید صلاحیت ایمنی پیمانکار اعتبار، گواهینامه های تایید صلاحیت آن دسته از شرکتهای خدماتی پشتیبانی تامین نیروی انسانی که مدت اعتبار آنها نیز منقضی شده و یا تا پایان سال جاری به اتمام می رسد تا تاریخ 99/1/31به منزله تمدید تلقی می شود.
وی تصریح کرد: بنابراين مقتضی است با رعایت موارد فوق به منظور جلوگیری از مراجعات غیر ضروری در خصوص تایید صلاحیت ها و معرفی نامه ها تا ابتدای اردیبهشت توسط دستگاههای اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
نیکمرام در رابطه با برگزاری جلسه کمیسیون کارگری با ریاست جناب آقای مهندس جمالی معاون‌محترم سیاسی امنیتی و ‌اجتماعی استانداری ، مهندس فیلی معاون محترم عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل مورخ دوشنبه 26 اسفندماه گفت: جلسه جهت پیگیری مطالبات کارگران در حوزه های مختلف کارگری برگزار گردید .
نیکمرام افزود: در این نشست ضمن پیگیری مصوبات قبل مقرر گردید ظرف ۲ روز آینده ۲۳ شرکت پیمانکاری طرف قرارداد دستگاههای دولتی و شهرداریها مطالبات معوقه کارگران را پرداخت نمایند.
نیکمرام گفت: همچنین مقرر گردید مبالغی به چند دستگاه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت شود تا مشکلی جهت پرداخت حقوق و مزایای کارگران نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1