تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۱۸۷۴۴
کبنا گزارش می‌دهد

قدردانی بسیج از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل / اعلام آمادگی 20 گروه جهادی پزشکی بسیج برای مقابله با کرونا

۱
۰
قدردانی بسیج از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل / اعلام آمادگی 20 گروه جهادی پزشکی بسیج برای مقابله با کرونا
کبنا ؛امید است مسئولان ما چه در سطح کشوری و چه در استان کهگیلویه و بویراحمد تمهیدات لازم برای قدردانی از کادر درمان و جهادگرانی که در جبهه پشتیبانی در مقابل بیماری کرونا تلاش می‌کنند و خانواده‌هایشان که دائم چشم‌انتظارشان و نگران فرزندان، پدران و مادران خود هستند، بیندیشند.
به گزارش کبنا از یاسوج، این روزها مجاهدت مثال‌زدنی کادر درمان کشور عزیزمان در خط مبارزه با  بیماری کرونا هستیم ،و فداکاری‌های و ایثارشان باعث شده در این راه تا به اینجای کار چندین شهید تقدیم مهین عزیزمان کنند. اما شاهد آن هستیم که دشمنان با استفاده از هژمونی رسانه ای خود سعی در کم اهمیت جلوه دادن این رشادت ها شوند.
جایی که حتی برخی از سلبریتی ها و اجیر شدگان  داخلی هم با هدایت و خط دهی شبکه‌های معاند خارج از کشور، ایثار و فداکاری پزشکان، پرستاران و کادر درمان کشور را همانند شهدای مدافع حرم یک روزبه پول و شهرت نسبت می‌دهند و یک روز هم به اینکه وظیفه اشان است.
اما مردم فهیم ما همان‌طور که بارها با بینش و بصیرت خود این نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمن را شکست داده‌اند، این بار قوی‌تر در سراسر کشور اقدام به قدردانی از زحمات و ایثار مبارزان خط مقدم مقابله با کرونا کردند، و با راه‌اندازی کمپین‌های حمایتی خود نقشه دشمن مبنی بر ناامیدی و حس قدرنشناسی را از کادر درمان دور کردند.

امید است مسئولان ما چه در سطح کشوری و چه در استان کهگیلویه و بویراحمد تمهیدات لازم برای قدردانی از کادر درمان و جهادگرانی که در جبهه پشتیبانی در مقابل بیماری کرونا تلاش می‌کنند و خانواده‌هایشان که دائم چشم‌انتظارشان  و نگران فرزندان، پدران و مادران خود هستند،  بیندیشند.
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد مراتب تشکر خود از زحمات دکتر یزدان پناه ریاست محترم علوم پزشکی استان و بیمارستان شهید جلیل یاسوج و کادر درمان فداکار سراسر استان را ابراز می‌دارد.

همچنین بیش از 150 دانشجو و فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی، پرستاری، بهداشت، اورژانس و...  در قالب 20 گروه جهادی پزشکی بسیج دانشجویی استان سازمان‌دهی شده است که در صورت نیاز کادر درمان، زیر نظر علوم پزشکی استان آماده خدمت‌رسانی در سرتاسر استان هستند.
به همین منظور روز گذشته  تعدادی از دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد به نیابت از مجموعه دانشگاهی استان با حضور در مرکز مقابله با کرونای استان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج از زحمات شبانه‌روزی آنان تقدیر به عمل آوردند. و بیانیه دانشجویان استان را در راستای تشکر از خدمات و فداکاری‌های کادر درمان استان تقدیم این عزیزان کردند:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان به احترام تمامی پزشکان،پرستاران، کادر درمان و کلیه عوامل بیمارستان و اورژانس که با آگاهی کامل از خطرات، جانِ عزیز خود را برای خدمت‌رسانی به بیماران در طَبَق اخلاص نهاده و با تمام وجود در حال خدمت به همنوعان خود می‌باشند، سرِ تعظیم فرود آورده و قدردان شجاعت و فداکاری این عزیزان است.
از آنجا که کارهای بزرگ از روح انسان‌های آزاده و بزرگ برمی‌خیزد، ما نیز در آستانه سال نو ،از درگاه پروردگار منان برای شما عزیزان و خانواده‌هایتان سلامتی، توفیق خدمت و توان و نیرویی صدچندان برای ادامه این راهِ پرمخاطره را آرزو می‌کنیم.
ان شاء الله به امید خدا و یاری امام عصر امام زمان(عج) با زحمات شما کادر درمان و همه دستگاه‌های خدمت رسان برای مقابله با بیماری کرونا به‌زودی سایه شوم این ویروس از سر ملت ایران و مردم جهان خواهد رفت.

 اجر کم عندالله و من الله توفیق....
کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج ضمن تشکر و قدردانی از دانشجویان و همه مردمی که تا کنون به طرق مختلف به کادر درمان ابراز محبت و قدردانی کرده اند؛ اعلام داشتند: همان‌طور که سوگند خورده‌ایم لحظه‌ای از خدمت‌رسانی و تلاش برای بهبودی بیمار غافل نشویم، الآن نیز که چشم امید مردم به خدا و بعد به کادر درمان است، شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا با کمک همکارانمان و نهادهای پشتیبان در کشور این بیماری را شکست دهیم.
از شما مردم فهیم استان درخواست داریم بدون توجه به شایعات فضای مجازی اول‌ازهمه اخبار موثق را از رسانه ملی و رسانه‌های مورد اعتبار دنبال کنید و جلوی شایعاتی که باهدف ارعاب و تخریب توان کادر پزشکی و درمان است را بگیرد.
در آخر توصیه دلسوزانه ما را بپذیرید و با توجه به اینکه به ایام عید نزدیک می‌شویم به‌هیچ‌عنوان اقدام به مسافرت نکنید، بهترین راه پیشگیری از این بیماری این است که در خانه بمانید.





برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

اممم
Iran, Islamic Republic of
اینو خه یکیش پرستاره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1