تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۱۸۷۱۷
کبنا خبر می دهد؛

معارفه رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
معارفه رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
(روز چهارشنبه 21 اسفندماه)؛ در مراسمی با حضور رئیس کل، دادستان مرکز استان، رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان معارفه شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم در سخنانی خودکنترلی در کنار  آموزه های دینی را یکی از عوامل نظارتی انسان بر خودش عنوان کرد و افزود: نظارت و خود کنترلی انسان بر خودش تقوی الهی محسوب می شود.
حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم در سخنانی خودکنترلی در کنار  آموزه های دینی را یکی از عوامل نظارتی انسان بر خودش عنوان کرد و افزود: نظارت و خود کنترلی انسان بر خودش تقوی الهی محسوب می شود.
حسن نگین تاجی با اشاره به این نکته که نظارت درون سازمانی مورد تأکید امام علی (ع) در نامه 53 نهج البلاغه است، گفت: نظارت کارگزاران بر زیرمجموعه خودشان مورد تأکید امیر بیان حضرت علی (ع) است قرار گرفته است.
رئیس شورای قضایی استان افزود: علاوه بر آنکه بازرسی رفتار و عملکرد قضات بصورت مستمر مورد تأکید امام علی (ع) است،به بازرسی پنهان نیز سفارش نموده که مهربانی در حق مردم است.
مقام ارشد قضایی استان شیوه بازرسی را از نکات مهم در موضوع حفاظت و اطلاعات بیان کرد و اظهار داشت: یکی از موارد مهم در بحث نظارت ، مربوط به حفاظت اطلاعات و نظارت و ارزشیابی است، شیوه بازرسی و تبیین انگیزه واقعی از نظارت و بازرسی، اصلاح مجموعه بوده و مچ گیری نیست.
وی افزود: هدف از بازرسی اصلاح مجموعه، و رفتار قضات و عملکرد قضایی آنها بر اساس یک کیفیت عالی است که در اصطلاح فرهنگ نظارت پذیری گفته می شود.
حسن نگین تاجی در پایان گفت: هدف حفاظت و اطلاعات و نظارت و ارزشیابی در دادگستری در کنار همکاران برای اصلاح امور و ارتقای کیفیت کار است.
در این مراسم فرشید روشندل در حکمی از سوی عبدالهی رئیس حفاظت قوه قضائیه، به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از تلاشهای آقای محمد ضیایی رئیس قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به نظر انتصاب شایسته و لازمی بود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1