تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۱۸۴۴۴
حسین میرزایی؛

یارانه نقدی و کمک معیشتی سال آینده هم جداگانه پرداخت می‌شود

۰
یارانه نقدی و کمک معیشتی سال آینده هم جداگانه پرداخت می‌شود
کبنا ؛سخنگوی طرح کمک معیشتی گفت: بر اساس تصویب نمایندگان در کمیسیون تلفیق سال آینده نیز یارانه نقدی به صورت جدا و کمک معیشتی به صورت جداگانه و مانند سال جاری واریز می‌شود.
حسین میرزایی، در مورد مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس درباره یارانه نقدی و کمک حمایتی معیشتی گفت: بر اساس تصویب کمیسیون تلفیق در روز گذشته، قرار شد سال آینده نیز یارانه نقدی ماهانه مانند سال جاری به صورت جداگانه واریز و کمک معیشتی خانوار نیز به صورت جداگانه پرداخت شود.
وی گفت: قبلا عده‌ای از شهروندان که به نمایندگان مجلس مراجعه کرده و اظهار داشته بودند که باید کمک معیشتی افزایش قیمت بنزین تعلق گیرد، اما نگرفته است و بر اساس گفته این مراجعان، نمایندگان مجلس تصمیم گرفته بودند یارانه نقدی و کمک معیشتی ادغام شود، اما بعد از ارائه استدلال و مشاهده سامانه رفاه ایرانیان، نمایندگان کمیسیون تلفیق تصویب کردند، سال آینده نیز یارانه نقدی مانند سال جاری و کمک معیشتی به صورت جداگانه واریز شود.
سخنگوی طرح کمک معیشتی اظهار داشت: قرار شد سال آینده به 60 میلیون ایرانی بسته حمایت معیشتی به صورت جداگانه پرداخت شود و یارانه نقدی ماهانه نیز به 78 میلیون ایرانی مانند رویه امسال پرداخت شود و مقرر شد مصوبه کمیسیون تلفیق مبنا قرار گیرد.
وی تأکید کرد: ما مجری مصوبه مجلس و کمیسیون تلفیق هستیم و هر چه تصمیم بگیرند، آن را اجرا می‌کنیم.
میرزایی در مورد اینکه آیا عدد کمک معیشتی تغییر می‌کند یا نه، گفت: ما در مورد عدد تصمیم نمی‌گیریم، بلکه فقط به شناسایی خانواده‌های مشمول اقدام می‌کنیم.
وی در مورد اینکه آیا سال آینده هم به شناسایی خانوارها برای کمک حمایتی معیشتی اقدام می‌کنید، افزود: در خرداد 99 نیز آزمون وسع برگزار می‌شود و کسانی که مشمول شوند، کمک حمایتی معیشتی دریافت خواهند کرد.
سخنگوی طرح کمک معیشتی اظهار داشت: هر سال در دو نوبت خرداد و آذرماه آزمون وسع برای خانوارها برگزار می‌شود و کسانی که مشمول شوند، کمک حمایتی معیشتی دریافت خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1