تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۱۸۲۳۰
چرا فرماندار دنا تغییر کرد؟

«پناهی» رسماً فرماندار دنا شد / مدیریت خودکامه‌ای نخواهم داشت و به جنگ مدیران تنبل می‌روم /علی‌پور: راضی هستم / جمالی: او پاکدست بود، در پست بالاتر از او استفاده می‌شود (+ تصاویر )

۲
۱
«پناهی» رسماً فرماندار دنا شد / مدیریت خودکامه‌ای نخواهم داشت و به جنگ مدیران تنبل می‌روم /علی‌پور: راضی هستم / جمالی: او پاکدست بود، در پست بالاتر از او استفاده می‌شود (+ تصاویر )
کبنا ؛
دقیقاً سه روز بعد از برگزاری انتخابات 2 اسفند ماه 98 و پیروزی مهدی روشنفکر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، عبدالحمید پناهی معاون شاهرخ کناری در فرمانداری بویراحمد، جایگزین علیار علی پور می‌شود که با سر و صدا زیادی جایگزین نادیا صداقت شد. این تغییر بعد از انتخابات تا حدودی زمزمه‌های را بین مردم رواج داد. برخی تغییر علیپور را به موضوع انتخابات گره زدند. علی‌پور به این حواشی‌ها پاسخ داد و گفت: «پیش خدای خودم، راضی هستم که در انتخابات تخلفی انجام نگرفت.»
به گزارش کبنا از یاسوج، مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید دنا (امروز سه شنبه 6 اسفند ماه 98 ) با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دادستان دنا و دیگر میهمانان در سالن شهید نجفی سی‌سخت برگزار گردید.
علیار علیپور سرپرست فرمانداری دنا با تقدیر و تشکر از مردم بابت حضور پرشور در پای صندوق های رای اظهار کرد: در این مدتی که در خدمت مردم شهرستان دنا بودم سعی کردم صادقانه در اختیار مردم باشم و ارتباط نزدیکی با مردم داشتم و همه روزه درب اتاق من به روی تک تک مردم باز بود حتی در بدترین شرایط این ارتباط را حفظ کردم.


وی گفت: یکی از مشکلاتی که با ورود من به این شهرستان وجود داشت بحث انتخابات بود که در ذهن بعضی‌ها این بود که برای سمت و سو دادن به انتخابات آمده‌ام و عده خاصی بودند که می‌گفتند فلانی نمی‌خواهد انتخابات سالمی برگزار کند و هدفدار است.
علیپور گفت: هر روز به عناوین مختلف با کارشکنی‌های خود سعی در اختلال در روند کاری شهرستان دنا داشتند و دارند و هنوز هم این کار شکنی‌ها وجود دارد و از همه طرف فشارهای سیاسی می‌آوردند.
وی افزود: با بی‌توجهی به همه حرفها روند برگزاری انتخابات سالم را در پیش گرفتم و سعی در برگزاری انتخابات سالم گذاشتم و هم اکنون پیش خدای خودم راضی هستم که تخلفی نکردم.
سرپرست فرمانداری دنا عنوان کرد: عده ای در بحث عمرانی گفتند اگر جاده بیاره به سی سخت را که 14 سال از عمرش می‌گذرد به سرانجام برسانید انقلاب کرده‌اید که در حال انجام است و در روستاها با وجود شرایط سخت طرح‌های زیادی انجام دادیم.
علیپور گفت: اگر کسی بتواند در شرایط سخت کار انجام دهد، هنر کرده، و گر نه کار کردن در شرایط ایده‌آل و راحت هنر نیست.
وی گفت: از اعضای شورای اداری و شورای تامین که در این مدت با من همکاری کردند، تشکر کرده از مردم نجیب به خاطر کوتاهی‌ها عذرخواهی می‌کنم.
جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مردم به خاطر حضور پر رنگ در انتخابات گفت: مردم غیرتمند، با احساس و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مردم شهرستان دنا که با حضور به پای صندوق های رای باعث افزایش سرمایه نظام شدند؛ نشان دادند که  مردمی همیشه در صحنه هستند چرا که اولویت اول ما در انتخابات مشارکت و سهیم شدن مردم در انتخابات است.

وی گفت: موقعیت‌ها و پست‌هایی که هر کدام از ما می‌گیریم ماندگار نیستند و ارث پدر و مادر هیچ یک نیست پس بنابراین زود دست به دست می‌شوند و به نوعی تنوع شغلی است همانند خلقت خداوند در تنوع در آفرینش  و فصل‌های سال که هر کدام تنوع خاص خودش را دارد و هر کدام حکمتی دارد که دیگری ندارد، بنابراین در بحث پست و مسوولیت باید با ادب کامل و ظرفیت لازم، بی ریا و خالصانه و برای رضای خدا و مردم کار کنیم، به طوری که امام علی درباره حکومت‌داری می‌فرمایند: حکومت داری با مماشات به انجام نمی‌رسد، حکومت تدبیر است و اقتدار و باید از ظرفیت‌ نیروهای مومن، انقلابی و نخبه استفاده کرد و به نظر من که اکثر استان های کشور را تجربه کرده‌ام، وحدت، همدلی و تدبیری که در این استان هست در هیچ کدام یک از استانها ندیدم.
وی گفت: نتیجه همین تدبیر و همدلی و وحدت باعث شد تا سه حوزه انتخاباتی که حوزه قرمز نامگذاری شده بود و از سوی ستاد انتخابات کشور پیش بینی چندین کشته داده شده بود تبدیل به بهترین و بی‌نظیرترین انتخابات در کشور شود که در این باره از تک تک مسوولان و مردم تقدیر و تشکر می‌کنم.
جمالی گفت: از روزی که وارد این استان شدم از مهندس علیپور جز پاکدستی و توانمندی چیزی ندیدم و امیدوارم که در بقیه مراحل زندگی موفق و سربلند باشند و قطعا از ایشان در پست‌های بهتری استفاده خواهد شد.
عبدالحمید پناهی فرماندار جدید دنا هم گفت: باور قلبی دارم که خدمت به مردم جز رحمت و لطف خداوند و آرامش خاطر انسان چیز دیگری نیست و حال که خداوند به بنده حقیر توفیق داده که بعد از سالها خدمت در آموزش و پرورش که 8 سال نخست خدمتم در همین شهرستان دنا بود دوباره وارد فاز خدمت به این مردم شوم.
وی گفت: هدفم از گفتن این حرفها این است که بگویم با تمام درد، رنج و مشکلات این مردم آشنا هستم و از نزدیک آنها را لمس کرده‌ام.



وی عنوان کرد: از همین الان که در خدمت شما هستم فردای برگشتنم را می بینم و از هم اکنون سنگینی این بار را همچون دنای با عظمت بر دوش خود احساس می‌کنم چرا که من فرزند کوچک این سرزمینم و دردها و زخم‌های این مردم را شناخت کامل دارم و با آنها زندگی کرده‌ام.
پناهی گفت: در شهرستانی هستیم که نیاز به تلاش فراوان دارد و باید تمام همت و کوشش خود را بکار گیریم تا شاید اندکی غبار محرومیت از چهره این مردم و شهرستان زدوده شود، بنابراین از هم اکنون دست یاری به سوی همه دلسوزان به این سرزمین دراز خواهم کرد و گوش شنوایی برای تمام منتقدان دلسوز خواهم بود چرا که باور دارم نقد سازنده حرکت به سوی بهتر شدن است پس بیایید فارغ از هرگونه آراء و سیاسی کاری در بهتر شدن و پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان‌مان با قدرت هر چه تمام‌تر کار و تلاش کنیم.
وی در ادامه گفت: در بحث سقوط هواپیما همه می‌دانید که اولین امدادرسانان و امدادگران همین مردم شهر سی سخت و شهرستان دنا بودند که شیرزنانش با طبخ غذاهای گرم و بسته بندی انواع میوه خشک و مردانش با در اختیار قرار دادن خانه های گرم خود در اختیار مسافرین و بازماندگان سانحه هوایی خود را به همه ثابت کردند و بیش از این هم انتظار نمی رود چرا که سی سخت از قدیمالایام مهد علم،ادب و فرهنگ بوده است.
پناهی عنوان کرد: مدیریت خودکامه‌ای نخواهم داشت و به جنگ سستی و کاهلی مدیران خواهم رفت و هیچ گونه توهین و بی احترامی به مردم را تحمل نخواهم کرد، شفافیت در عین اقتدار، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد و تصمیم گیری را بر مبنای خرد جمعی انجام خواهم داد.
زیور روستا معاون فرمانداری دنا هم در این جلسه گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به شما مردم عزیز را در پست فرمانداری شهرستان دنا نصیب این بنده حقیر کرد تا  با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب خدمتگذاری صادق برای مردم باشیم.



وی عنوان کرد: همه می دانید انتخابات با همه فراز و نشیب‌ها، پستی و بلندی‌ها و تلخی و شیرینی‌هایی که داشت به پایان رسید و در این جا بر خود فرض می دانم که از حضور پرشور همه مردم در این انتخابات تشکر و قدردانی کرده و به منتخب مردم دکتر روشنفکر که از بطن همین مردم است تبریک بگویم.
روستا گفت: تشکر ویژه ای داشته باشم از استاندار و معاونین که با تلاش شبانه روزی برای اصل بی طرفی و فراهم نمودن زمینه حضور مردم در انتخابات و افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه برای سعادت و پیشرفت استان و با هدف صیانت از آراء و رعایت اصل حق الناس تلاش کردند.
به گزارش کبنا، در این مراسم عبدالحمید پناهی طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان دنا منصوب و از خدمات علی پور تجلیل به عمل آمد.














آن چه در معارفه فرماندار جدید دنا گذشت؛ از بی‌طرفی علیپور در انتخابات تا وعده فرماندار جدید+تصاویر
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه
فکر نکنم بتونه فرماندار خوبی باشه برای مردم و دولت
Iran, Islamic Republic of
با توجه به مديريت ها و حسن سابقه ايشان
در افكار خود كمى تجديد نظر كنيد؛
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1