کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سعید نظری مشاور رسانه‌ای نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا؛

شخصیت «نادر منتظریان» محلی امن برای پویایی همه جریان‌هایی فکری، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا

29 بهمن 1398 ساعت 16:36

شخصیت قابل انتخاب نادر منتظریان محلی امن است برای پویایی همه جریان‌هایی فکری، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا، چرا که این آدم به شخصت ها نگاه حزبی و جریانی ندارد، مستقیم می‌گوید برای فرد توانمند برای من مهم است، حالا از هر جریانی. این خیلی عجیب است که کسانی با نادر منتظریان از جریان‌های اصلاح طلب و حتی رادیکال که با یک فرد انقلابی حتی یک هم نشینی ساده را هم تجربه نکرده‌اند.


سعید نظری مشاور رسانه‌ای نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا، روز سه شنبه ( 29 بهمن ماه 98) در جمع خبرنگاران، گفت: اندیشه ناب و همه پسند حاج نادر منتظریان از یک فناوری ناب فکری و راهکار درست عملی برخوردار است، سه چیز را حیف است، نگوییم، و حیف است مردم ندانند، یک: حاج نادر تنها کاندیدایی است که برنامه ارائه داد، دوم اینکه حاج نادر تنها کاندیدی است محلی امن برای اجماع همه اندیشه‌هاست، سوم اینکه: حاج نادر انسان خدا ترسی است.
وی افزود: «در توضیح اولی: نادر منتظریان کسی است که برنامه تدوین شده چهارساله دارد. که در این برنامه از نشاط اجتماعی در آن دیده شده تا بنگاه‌های خلاق اقتصادی و فعال کردن و مسئولیت دادن جریان‌های مردم نهاد.»
در توضیح دومی: شخصیت قابل انتخاب نادر منتظریان محلی امن است برای پویایی همه جریان‌هایی فکری، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا، چرا که این آدم به شخصت ها نگاه حزبی و جریانی ندارد، مستقیم می‌گوید برای فرد توانمند برای من مهم است، حالا از هر جریانی. این خیلی عجیب است که کسانی با نادر منتظریان از جریان‌های اصلاح طلب و حتی رادیکال که با یک فرد انقلابی حتی یک هم نشینی ساده را هم تجربه نکرده‌اند.
نظری گفت: در توضیح سومی: فقط از یک آدم مؤمن و وصل به خداوند بر می‌آید که بگوید از جان مایه خواهم گذاشت، ادای این سخن برای یک آدمی که کوچکترین وابستگی مادی را به این دنیا داشته باشد حرف ترسناکیه، اما این شجاعت عجیب وی ریشه در خیال آسوده‌اش از تدبیر و توجه الهی دارد، اینکه خداوند برای نیت خیر، خیر می‌آورد. پس چنین آدمی خدا ترس است و از هر عملی مخصوصاً امانت دار نبودن ترس و دلهره دارد. و در مسیر امانت داری پیش رو بی شک با خدا معامله خواهد کرد، چون یک آدم خدا ترس معامله با خدا را می‌شناسد، که عجیب این معامله، معامله پر سودی است.
 


کد مطلب: 418090

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418090/شخصیت-نادر-منتظریان-محلی-امن-پویایی-همه-جریان-هایی-فکری-اصلاح-طلب-اصولگرا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1