تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۱۶۸۵۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تعیین تکلیف شود

۰
ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تعیین تکلیف شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: وزارت ورزش و جوانان برای رفع مشکلات موجود این ورزشگاه تدبیری کند.
حسین کلانتری عصر روز (سه شنبه 1 بهمن 98) در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج، اظهار داشت: حل مشکلات و نواقص این استادیوم با همکاری شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امکان پذیر است.
وی به مشکلاتی در حوزه ورزش استان از جمله اختصاص به موقع اعتبار برای دریافت سند تفکیکی برای اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: می‌طلبد با تخصیص اعتبارات قبل از پایان سال مالی جاری در حل مشکلات ثبت اسناد و املاک ورزش کهگیلویه وبویراحمد ما را یاری کنید.
کلانتری افزود: بدهی آبانمان انشعابات آب و فاضلاب، برق، گاز در زمان فعالیت پروژه توسط پیمانکاران، اصلاح چمن و پیست تارتان از عمده مشکلات این استادیوم بوده و انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در این خصوص نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تکمیل زیر ساخت‌ها و پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان است.
کلانتری با اشاره به دیدار خود با معاونان وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد:بدون شک برای رشد هیئت‌های استانی، استعداد یابی، آموزش، توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی نیازمند تامین اعتبار و نگاه ویژه دولت و بویژه وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی با اشاره به نگاه ویژه استان و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به المپیک 2020 توکیو، ابراز کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان موفق به کسب رتبه برتر در المپیاد استعداد یابی برتر کشور شد.
کلانتری کسب عنوان‌ها و سکوهای قهرمانی توسط ملی پوشان و قهرمان استان در میادین را برگ زرین ورزش استان دانست و افزود: انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان وملی پوشان استان اعتبار لازم را تخصیص دهد.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل ترابری و نقلیه ورزش و جوانان استان را یکی از مشکلات مهم پیش رو این اداره کل برشمرد و گفت: رفع این مشکل با تخصیص اعتبار و مجوز خرید وسایل نقلیه برطرف می‌شود.
کلانتری با اشاره به وجود استعداد و ظرفیت ورزشکاران در میادین کشوری و بین المللی از حمایت‌های سطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در تخصیص اعتبارات لازم برای احداث دو باب سالن در بخش محروم زیلایی در شهرستان بویراحمد قابل تقدیر بوده و انتظار می‌رود در جذب نیروهای متخصص در سهمیه‌های استخدامی نگاه ویژه به این استان داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1