تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۱۶۷۹۲
خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد:

هاکی‌باز گچسارانی لژیونر شد / گلایه‌های پیشکسوت ورزش  گچساران از بی‌توجهی مسوولان به ورزش

۰
هاکی‌باز گچسارانی لژیونر شد / گلایه‌های پیشکسوت ورزش  گچساران از بی‌توجهی مسوولان به ورزش
کبنا ؛گلایه‌های پیشکسوت ورزش گچساران از بی‌توجهی مسوولان به ورزش، لژیونر شدن هاکی‌باز گچسارانی، تعطیلی پیست اسکی کاکان بویراحمد و ... بخشی از اخبار ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد است.


گلایه‌های پیشکسوت ورزش  گچساران از  بی‌توجهی مسوولان به ورزش
مراسم یادبود  ورزشکاران گچسارانی و بدرقه بازیکن ملی پوش هاکی ایران در اداره ورزش و امور جوانان گچساران برگزار شد.
در این نشست اسماعیل پناهپوری با اشاره به اینکه افرادی مانند نیما حیدری‌ها کمیاب شدند، گفت: جا دارد برای نسل جدید در عرصه های ورزشی نیروهای جدید پرورش داد.
این پیشکسوت ورزش گچساران ادامه داد: متاسفانه از ورزشکاران حمایت نمی‌شود و این امر موجب شده تا ورزشکاران ما به خارج از کشور روی بیاورند.
پناهپوری ابراز کرد: اگر از چنین افرادی مانند نیما حیدری حمایت می‌شد این ورزش جان دوباره می گرفت و همچنان سرپا باقی می‌مانند.
وی با انتقاد از  رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: متاسفانه خانم گشتاسبی همچنان در حال تخریب تیم هاکی گچساران است.
پناهپوری عنوان کرد: ایشان در گفت و گوهای خود بیان داشته که هاکی گچساران با غیربومی ها برجا مانده است.
وی  ابراز کرد: رئیس هیات هاکی استان خود که  فرزند گچساران هستند اما حال که در استان هستند سعی در تخریب هاکی گچساران دارند.
این پیشکسوت ورزش گچساران عنوان کرد: ایشان بایستی سعی در جمع کردن زیر مجموعه خود در شهرهای مختلف استان باشند نه اینکه تیم هاکی گچساران را تخریب کنند.
پناهپوری خطاب به مسوولان ورزش در استان خاطرنشان کرد: این صندلی ریاست برای اشخاص ماندگار نیست یک روز شما هستید و روز دیگر شخص دیگری.

هاکی‌باز گچسارانی لژیونر شد
نیما حیدری بازیکن ملی پوش هاکی ایران با  عقد قراردادی یک ساله به تیم لیگ برتر هاکی ترکیه پیوست.
 وی پیش از این سابقه حضور در تیم ملی هاکی ایران داشته است.
نیما حیدری متولد فروردین ماه سال 1364 سابقه  ۲۷ سال بازی هاکی را دارد و در این مدت توانسته مقام اول مسابقات منطقه ای جوانان کشور سال ۱۳۷۹ ( هاکی چمن )، فنی‌ترین بازیکن مسابقات منطقه ای جوانان کشور سال ۱۳۸۰ ( هاکی چمنی ) و عضو ثابت در تمام ادوار لیگ برتر هاکی کشور  را در کارنامه خود جای دهد.
 این ملی پوش هاکی کشور، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۷ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۹ با تیم راه و ترابری استان کهگیلویه وبویر احمد، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۰ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۱ با تیم نفت و گاز گچساران و مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۷ با تیم شهرداری اراک را کسب کرده است.
وی همچنین در این مدت توانسته مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۶ با تیم شهرداری لرستان، مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۸ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۲ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۴ با تیم نفت و گاز گچساران و مقام سوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۵ با تیم مدیران خودرو نقده  را در رزومه کار خود قرار داده است.
 نیما حیدری همچنین سوابق بین المللی به عنوان بازیکن تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران توانسته است مقام چهارم مسابقات فستیوال جهانی جوانان لهستان ۲۰۰۲ ( هاکی چمنی )، مقام سوم مسابقات بین المللی دهه فجر تبریز تیم ملی امید ۲۰۰۵ ( هاکی سالنی )،عضو تیم ملی بزرگسالان مسابقات لیگ جهانی در عمان ۲۰۱۴ ( هاکی چمنی ) و مقام اول مسابقات قهرمانی آسیا در قطر تیم ملی بزرگسالان ۲۰۱۷ ( هاکی سالنی ) را کسب کرده است.
 وی سابقه مربیگری را داشته و در این مدت توانسته مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۸ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۲ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۴ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۱ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۰ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۷ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۹ با تیم راه و ترابری استان کهگیلویه وبویر احمد،مقام دوم المپیاد استعداد یابی دختران ۱۳۹۷ استان کهگیلویه و بویر احمد ( یاسوج) ( مشاور و انالیزور فنی تیم ) و  مقام دوم و دو مقام سوم در مسابقات مدارس و استعداد یابی پسران منطقه ۱ با تیم استان کهگیلویه و بویر احمد ۱۳۹۷ ( شهرستان سمیرم ) را در کارنامه خود جای داد.
نیما حیدری دارای مدرک مربیگری هاکی درجه 2،دارای گواهینامه شرکت در کلاس بین المللی ۱۳۸۲( بامربیگری استاک از هلند ) و دارای گواهینامه شرکت در کلاس توجیهی بدنسازی و آمادگی جسمانی را دارد.


چرا پیست اسکی کاکان بویراحمد تعطیل است؟
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: چرا پیست اسکی کاکان که از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی این شهرستان و استان کهگیلویه وبویراحمد در فصل زمستان است، این روزها در تعطیلی به سر می‌برد؟
"شاهرخ کناری" روز یکشنبه، ۲۹ دی ماه در شورای ترافیک شهرستان بویراحمد  ضمن گلایه و انتقاد از برخی مدیران ناکارآمد در این شهرستان افزود: مدیران باید طبق شرع و قانون پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
وی با تاکید بر اجرای مصوبات شورای ترافیک اظهارکرد: مدیریت ارث پدری نیست و همه کسانی که در حوزه‌های مختلف شهرستان بویراحمد مسئولیت دارند باید بدانند آن مدیری که نمی‌تواند کار و وظیفه شرعی و قانونی خودش را انجام بدهد، پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن ابراز گلایه از برخی مدیران خاطرنشان کرد: حضور نیافتن برخی از اعضای شورای ترافیک و بی‌توجهی به این مقوله، همچنین مصوبات شورای ترافیک شهرستان و استان، نارضایتی‌های عمومی را در پی خواهد داشت.
کناری تصریح کرد: برای اجرایی شدن مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ناگزیریم رفتار خود را تغییر داده و با هماهنگی استاندار این مدیران را به کمیته تخلفات معرفی کنیم.
وی همچنین ضمن انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش وجوانان استان در خصوص ساماندهی و راه اندازی پیست اسکی ادامه داد: چرا پیست اسکی کاکان که از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی کهگیلویه وبویراحمد در فصل زمستان محسوب می‌شود این روزها در تعطیلی به سر می‌برد.
 فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به وظایف شورای ترافیک در بررسی و کاهش بار ترافیکی شهر بیان کرد: پیگیری طرح ترافیک شهر یاسوج در دستور کار این فرمانداری است و اجرای آن اثرات متفاوتی بر جنبه های مختلف حیات اجتماعی شهروندان خواهد داشت.

نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه است
در چارچوب هفته دوم دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه در گچساران است.
براساس این گزارش، این دیدار به میزبانی گچساران روز دوشنبه 30 دی ماه 22راس ساعت 14 بعد از ظهر در ورزشگاه  شهدای صنعت نفت گچساران برگزار می شود.
گفتنی است در هفته نخست دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور نفت و گاز به مصاف شهدای بابلسر رفته بود که در این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا کنون با انجام 14 دیدار، 6پیروزی، پنج باخت، 3تساوی و با کسب 21 امتیاز در رده چهار م جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1