تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۱۶۷۳۱

تاجگردون نامه تایید صلاحیت خود را منتشر کرد + نامه

۹
۰
تاجگردون نامه تایید صلاحیت خود را منتشر کرد + نامه
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون در سایت خود پیرامون تأیید صلاحیتش توضیح داد و نوشت: «بسمه‌تعالی
چرا نامه تأیید صلاحیت خودم را منتشر نکردم؟
انتشار نامه تأیید صلاحیت را نوعی ذوق‌زدگی می‌دانستم و اینکه گویا مگر قرار بود تأیید نشوم که ضرورت به انتشار آن است! ولی وقتی دیدم دیگر عزیزان کاندیدا منتشر کردند، به دلایل زیر منتشر می‌کنم:
– اولاً بنده رد صلاحیت نشده بودم بلکه همان‌طور که سخنگوی محترم شورای نگهبان فرمودند، تأییدیه هیئت نظارت برای چند نفر با تأخیر اعلام شد که هیچ مشکل قانونی ندارد.
– وقتی‌که با این تأخیر مواجه شدم، برخی از رقبای عزیز فرمودند ما مایل به تأیید همگان هستیم و انتخابات بدون تاجگردون لطفی ندارد و کاش ایشان تأیید شود و…
– بعد از اعلام تأییدیه این‌جانب و اعلام شفاهی آن توسط فرماندار محترم (مصاحبه)، دوستان وظیفه و رسالت خود را بر آن دیدند که کتبی، شفاهی، کلامی و رسانه‌ای شورای محترم نگهبان را مورد آماج توهین قرار دهند و آنان را متهم به معامله، تطمیع و از این جنس حرف‌ها نمودند! درصورتی‌که در فاصله این چندروز، مشتاقانه تمایل به تأیید این‌جانب داشتند!
-ای‌کاش هیئت محترم نظارت شهرستان، استان و مرکز با این نوع بی‌اخلاقی‌ها برخورد جدی کنند و به نظر من که کوچک‌ترین اطلاعات نسبت به شرایط انتخابات دارم چنین اقداماتی می‌بایست منجر به یک برخورد جدی شود.
–  و البته گمان کردم شاید دوستان عزیز تأییدیه دیگری دارند که من ندارم و وقتی منتشر کردند دیدم همان نامه‌ای که من دارم آنان هم دارند و اینک در جهت تنویر افکار و اطلاع عموم متن نامه خودم را منتشر می‌کنم. امیدوارم مردم شریف، آن رفتار ناپسند دیگران را به دیگر بداخلاقی‌های گذشته آنان اضافه کنند.
اگرچه همان‌طور که در سخنرانی اخیر(در لیشتر) بیان کردم همه بداخلاقی‌های گذشته تاکنون را می‌بخشم.
– در پایان بازهم دوستان و موکلین خود را به آرامش و دوری جستن از هرگونه اقدام احساسی توصیه می‌کنم و همچنین مجدد عرض می‌کنم که هوشیار باشید تا نتوانند در  تصمیم بزرگی که باهم گرفته‌ایم خللی ایجاد کنند.»

نام شما

آدرس ايميل شما

مردم
Iran, Islamic Republic of
مسئول عزیز و محترم و بزرگوار کبنانیوز در تاییدی آقای تاج گردون دیگر شکی وجود ندارد و شکی نمانده است اما شما بزرگوار و محترم مطالبی که از طرف آقای تاج گردون که می فرماید من از همان اول تایید صلاحیت شده بودم و ذوق زده هم نشدم !!! و مگر قرار بود که تایید صلاحیت نشوم !!! و... و گفته معاون محترم سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در تاریخ 22 دی ماه گفته بود تاکنون در مورد تایید صلاحیت آقای تاج گردون خبری به استان نرسیده و گفته فرماندار محترم گچساران که گفته بود در لیست ارسالی به فرمانداری گچساران جلو نام تاج گردون خط تیره آمده است!!!!!!!!!!!!! و نامه های آقای توکلی به ریاست محترم قوه قضائیه و شورای محترم نگهبان را کنار هم قرار دهید و خود تکلیف من بیچاره خواننده را مشخص کنید و باید در این مورد اذهان مردم روشن شود و بخصوص جناب آقای تاج گردون توضیح و از خود در پیشگاه ملت ایران دفاع و پاسخگو باشد.
بناری
Iran, Islamic Republic of
این هم تاییدصلاحیت تاجگردون.ده ایخیت چه وصله ای بش بچسپونیت.
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان.
گشین
Iran, Islamic Republic of
اینم از تاییدیه مثل خودت.فقط برو
تاجگردون محبوب دلها
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تاجگردون از همان ابتدا تایید بود ولی عمدا اعلام نکردند که محبوبیتش که در حال کاهش بود را ترمیم کنند. البته دست خدا بالاتر از همه دست هاست و مطمئنا پیروز نخواهد شد
غل و زنجیر
Iran, Islamic Republic of
ار خدا خواس ای نیاره.
گاما
Iran, Islamic Republic of
کسی شماها را باور نداره
خورشید
Iran, Islamic Republic of
اعلام نتایج قطعی شورای نگهبان مانده . تا چند روز دیگه همه چی مشخص میشود . حالا هی امید به طرفدار هات بده بعدش چکار میخوای بکنی . چی تو سر داری خدا ختم بخیر کند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بابا تاجگردون رد صلاحیت شد رفت . شما دنبال چی هستید . ایشون فقط میخواد طرفداراش رو از دست نده . این که تاییدیه شورای نگهبان که نیست .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1