تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۱۶۶۸۴
رییس دفتر رهبر انقلاب در آیین تکریم و معارفه عمومی نماینده ولی فقیه استان گفت؛

آمریکایی ها در عراق هم می خواستند گاو شیرده درست کنند/ آخرین سفارش رهبر انقلاب به آیت الله ملک حسینی

۱
۰
آمریکایی ها در عراق هم می خواستند گاو شیرده درست کنند/ آخرین سفارش رهبر انقلاب به آیت الله ملک حسینی
کبنا ؛ حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر انقلاب در آیین تکریم و معارفه عمومی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاع دارم مردم ولایت مدار این دیار نسبت به اهل بیت علیه السلام چه علاقه ای دارند. این هم سعادت بزرگی است.
حجت الاسلام گلپایگانی رییس دفتر رهبر انقلاب با پس از بیان سخنانی در مقام و شان والای حضرت زهرا س، بیان کرد: تاریخ نشان می دهد این منطقه به سلحشوری و غیرت مشهور است. سابقه مبارزه شما با خاندان پهلوی و بمبارانی که شدید، در انقلاب هم نشان دادید انسان های قرص و محکمی هستید، همواره اجابت کردید و هیچگاه در انقلاب کوتاهی نکردید.
اگر کشور ما در میان این منطقه ناامن، آسایش دارند به برکت خون این شهیدان است. حضرت آقا هفته یک بار و هر چند روز یکبار با خانواده های شهدا دیدار دارند. درد دل هایشان را گوش می دهند. 
در سفری در نیمه شب در کوچه ای تنگ به دیدار خانواده شهید رفتند، بچه ها را روی زانو می نشانند و نیم ساعتی با این بچه ها گفتو گو می کنند، هیچ جای دنیا چنین رهبری داریم؟
شما در تکریم و کرامت نماز جمعه زبان زد هستید، با توجه به اینکه حجت الاسلام حسینی امام جمعه پیشین یاسوج به دلیل کسالتی که دارند، از امروز نماز جمعه به امامت حجت الاسلام سیدنصیر حسینی اقامه خواهد شد.
گلپایگانی با بیان اینکه فتنه و فساد و دشمن در داخل خانه ها نفوذ کرده است گفت: اگر بخواهید فرزندانتان بیمه شوند راهش این است که فرزندانتان را با اینگونه مجامع آشنا کنید. با مساجد و مراسمات مذهبی اشنا کنید تا بیمه شوند و آسیب ناپذیر باشند.
حجت الاسلام گلپایگانی ابراز کرد: روز جمعه روز قیامت شروع می شود، اگر افراد جامعه در روزهای جمعه برای شرکت در نماز جمعه حرکت کند، خداوند تمام رعب و وحشت روز قیامت را از او دور می کند.
حجت الاسلام گلپایگانی افزود: باید از برادر گرامی از آیت الله ملک حسینی تشکر کنم، این خانواده فقید و ریشه دار و اصیل را شما بهتر از بنده می شناسید، علاقه ای که شما به این خانواده دارید. ایشان خودشان اصرار داشتند که به علت اینکه من مسافر هستم و نمی توانم نماز جمعه بخوانم، این تفریق نماز جمعه و نمایندگی ولایت فقیه صحیح نیست. هر دو باید یکجا باشد، و به اصرار خود ایشان این اتفاق افتاد.
حجت الاسلام گلپایگانی خاطرنشان کرد:یکی از چیزهایی که حضرت اقا به ایشان فرمودند پا از این استان بیرون نکش، مرتب رفت و آمد کنید. مردم به شما علاقه مندند و شما هم همینطور. این سفارش حضرت آقا در آخرین ملاقاتشان با آیت الله ملک حسینی بود.
وی با بیان اینکه چرا آمریکا با ما دشمن است؟ چرا هر چه از دستش برمی آید کوتاهی نمی کند؟ گفت: آنهایی که اهل مطالعه هستند تاریخ تشکیل این حکومت را بخوانند. امریکا چطور به وجود آمد؟ در طول این چند صد سال پرونده سیاهی داشته است. چندصدنفر امدند به دنبال پیدا کردن طلا گشتند. ساکنین اصلی در آمریکا سرخ پوست بودند. اینها چه قتل عام ها و جنایت هایی کردند. و سرخ پوستها را قتل عام و نابود کردند.
حجت الاسلام گلپایگانی گفت: بعد از آنکه به نیروی کار نیاز داشتند جوانان سیاه پوست را از خانواده هایشان می دزدیدند و به امریکا می آوردند. عده زیادی از این سیاه پوستان در طول راه در اقیانوس غرق شدند، و بقیه که زنده ماندند به عنوان برده در آمریکا بودند.
حجت الاسلام گلپایگانی افزود: حتی در زمان کنونی نیز هر هفته چند نفر از سیاه پوستان را می کشند. این تاریخ امریکای جنایتکار است. از زمانی که جمهوری اسلامی در این منطقه تشکیل شد، یک لحظه ازتهمت و توطئه برای مردم و این حکومت کوتاهی نکردند. هر جایی و هر کشوری که رفته اند فساد و غارت کردند.
حجت الاسلام گلپایگانی تصریح کرد: به رئیس جمهور عربستان می گویند گاو شیرده. و در عراق هم می خواستند گاو شیرده درست کنند. به صراحت می گویند از سوریه بیرون نمی رویم چون نفت شان را می خواهیم. می گفتند نفت عراق هم مال ما است. می خواهند مثل عربستان سعودی یک کشور وابسته به خودشان درست کنند.
حجت الاسلام گلپایگانی با تقدیر و تکریم مقام سردار سلیمانی در مبارزه و مقابله با دشمنان گفت: آخرین کاری که ایشان انجام داد و برکات وجودی اش هنوز هست تشکیل خشد الشعبی است. سازماندهی شدند و آموزش نظامی داده شدند و این حشد الشعبی در مقابل آمریکا ایستاد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
شهید حاج قاسم سلیمانی، امام موسی صدر زمان خود بود، صهیونیسم ها بی شرمانه ترور می کنند، سردمداران امریکایی نشان دادند تروریسم خودشان هستند که با سال نوی میلادی دست های جنایتکار خود را نشان دادند و بصراحت اعلام کردند که از نقض قوانین حقوقی بین المللی هم باکی ندارند و این خطرناک است و سبب گسترش فساد شیطان است و ال سعود را گاو شیرده خطاب می کنند، بصراحت نفت عراق را مطالبه می کنند، سر چاهای نفت سوریه چمبر زده اند و روی به تحریم اقتصادی کشورمان ایران کرده اند، مگر ایران نباید پیشرفت کند؟ مگر پیشرفت و استقلال کشور جز قانون اساسی کشورها نیست که ایران را تحت فشار قرار داده اند؟ تاریخ را ورق بزنیم، ایران می خواهند و این حقیقتی است که مردم باید بدانند و در صف جهاد علمی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و... قرار گیرند. چرا ایران نباید در هوافضا، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، داروسازی و رادیو داروها، رویان و کشاورزی و... پیشرفت کند؟! سردمداران امریکایی هیچ غلطی نمی توانند کنند اگر رونق تولید بصورت جهادوار روح این سرزمین را درنوردد، پیشرفت کرده آیم و بیشتر هم پیشرفت خواهیم کرد و روسیاهی به سردمداران امریکایی می ماند، دلقک هایی که تاریخ استثمار ایران را بدست خودشان فراموش کرده اند، شما بفکر ملت ایران هستید که قانون کاپیتالسیون اوردید یا ملت ایران که شما را بیرون انداختن، ملت ایران خودشان پیشرفت خواهند کرد و این راهی است که زیر پرچم مزین به نام خداوند یکتا انتخاب کرده اند و در علم / اقتصاد، فرهنگ / امنیت به قله های تعالی خواهند رسید و روسیاهی برای اعمال ننگین سردمداران امریکایی و صهیونیسمی می ماند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1