کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شکست بویراحمد در مقابل اصفهانی‌ها / نفت گچساران به مصاف بابلسر می‌رود

21 دی 1398 ساعت 14:55

شکست تیم «نیکان بویراحمد» در مقابل اصفهانی‌ها و بازی دو تیم نفت و گاز گچساران با شهدای بابلسر خبرهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته است.


شکست تیم «نیکان بویراحمد» در مقابل اصفهانی‌ها و بازی دو تیم نفت و گاز گچساران با شهدای بابلسر خبرهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته است.

آغاز هفته پنجم لیگ فوتبال بزرگسالان کهگیلویه
هفته پنجم لیگ بزرگسالان فوتبال کهگیلویه با یک دیدار در دهدشت آغاز شد.
سرپرست هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه گفت: در هفته پنجم لیگ فوتبال بزرگسالان کهگیلویه یک دیدار در ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار شد.
سید ابوالحسن دلباز افزود: در این دیدار دو تیم فجر شهید آذر پیوند و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که پس از ۹۰ دقیقه تلاش، سهم هر تیم یک گل بود.
وی گفت: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که هفته پایانی این لیگ در حال برگزاری است و تیم قهرمان به مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان صعود می‌کند.

شکست تیم نیکان بویراحمد در مقابل نماینده اصفهان
تیم فوتبال نیکان بویراحمد نتیجه را به میهمان اصفهانی واگذار کرد.
تیم فوتبال نیکان بویراحمد نماینده استان در مسابقات لیگ دسته ۳ فوتبال کشور از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی شهر یاسوج به مصاف تیم سپاهان نوین اصفهان رفت.
بنا به این گزارش در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، تیم فوتبال سپاهان نوین اصفهان توانست با نتیجه ۲ به یک میزبان خود نیکان بویراحمد را مغلوب کند.
گفتنی است این مسابقه با استقبال فوتبال دوستان یاسوجی قرار گرفت.

غيبت نماينده گچساران برابر تيم هواپيمايي كيش
در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور نماينده گچساران برابر تيم هواپيمايي كيش حاضر نشد.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر امروز ميهمان تیم هندبال هواپيمايي کیش بود كه به دلیل حاضر نشدن بانوان گچساران این دیدار برگزار نشد.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران  در این دوره از فصل لیگ برتر هندبال با تیم‌های شهید شاملی کازرون، اشتاد سازه مشهد، هیات هندبال طرقبه و شاندیز، ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان از اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و هیات هندبال کیش رقابت خواهد کرد.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در چهاردهمین دوره لیگ برتر کشور را در فصل گذشته مقام پنجم این رقابت‌ها را کسب کرده بود.
نتيجه اين ديدار با تصميم كميته برگزاری ليگ برتر هندبال بانوان اعلام می شود.

مصاف تیم فوتبال نفت گچساران با شهدای بابلسر
در هفته نخست دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور نفت و گاز گچساران به مصاف شهدای بابلسر می‌رود.
دو تیم نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر فردا یک شنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه علیزاده بابلسر به مصاف هم می‌روند.
گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نیم فصل اول دور رفت لیگ دسته دو فوتبال کشور با انجام ۱۳ دیدار با ۶ پیروزی، پنج باخت، ۲ تساوی و با کسب ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
همچنین تیم شهدای بابلسر  با انجام 13 دیدار، چهار برد، 4 مساوی، 5 باخت و با کسب 16 امتیاز در رده 9 جدول لیگ دسته دو فوتبال قرار گرفته است.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.


کد مطلب: 416470

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416470/شکست-بویراحمد-مقابل-اصفهانی-ها-نفت-گچساران-مصاف-بابلسر-می-رود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1