تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۱۶۱۷۸
در سومین کنگره حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فروزان: بزرگان به وحدت اصلاح طلبان بویراحمد و دنا کمک کنند / مدیران دو نبش چون موریانه به جان درخت اصلاحات افتاده‎اند

۱۳
۰
فروزان: بزرگان به وحدت اصلاح طلبان بویراحمد و دنا کمک کنند
کبنا ؛سومین کنگره حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد امروز پنجشنبه ( 12 دی ماه 98) با حضور غلامرضا پناه، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حسینیه الزهرا(س) یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، محسن فروزان در این جلسه که در حسینیه الزهرا (س) یاسوج برگزار شد به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: «انتظار ما از بزرگان اصلاح طلب چه آنانی که در بویراحمد ودنا حضور دارند چه بزرگان پایتخت نشین این است که به اتحاد و همدلی اصلاح طلبان در انتخابات کمک کنند.»
متن کامل صحبت‌های فروزان به شرح زیر است؛
ای خوشا فریادی از قعر دل بی‌تاب‌ها
تا کند بیدار مارا از پس این خواب‌ها
خانم‌ها و آقایان سلام
 به عنوان عضوی از خانواده بزرگ حزب کارگزاران سازندگی قصد داشتم در حوزه تخصصی خودم به عنوان شهروندی که دست پرورده ساحت مقدس روان و مشاوره هستم چند کلامی سخن بگویم.
آنقدر آسیب‌های اجتماعی در جامعه باعث فرسودگی ذهنم شده است که نمی‌دانم از کجا شروع کنم و از چه بگویم، از افزایش طلاق بگویم، یا از آینده تاریک فرزندان طلاق فریاد بزنم، از بالا رفتن سن ازدواج بعضی جوانان در جامعه سخن بگویم، یا از تجرد مادام العمری که در انتظار برخی فرزندان جامعه است ناله سر دهم. از بیکاری جوانان تحصیلکرده گلایه کنم یا نگران کم شدن امید به آینده جوانان باشم، از دلایل اعتیاد در جامعه حرفتدت ، یا از وضعیت نابسامان اقتصادی خانوادها گریه سر دهم. از درد خود سوزی دختران دیشموکی خون گریه کنم یا از جوانانی که با دود در قهوه خانه‌ها وقت با ارزش خود را سپری می‌کنند حرف بزنم.
 اما وقتی فکر می‌کنم من محسن فروزان به عنوان یک روانشناس که باید آرامبخش مردم‌در حوزه آسیب‌های اجتماعی باشم خودم سرشار از درد و رنج هستم وگاهی دردهای من از جنس دردهای همین مردم است پس نمی‌توانم تسکین دهنده دردهای ‌ این مردم‌ باشم. و در باب این موضوع مهر سکوت برلبانم می‌زنم. قصد داشتم از بی مهری که نسبت به اصلاح طلبان در دولت واعظ‌ها و نوبخت‌ها شده سخن بگویم اما مگر همان موقع نمی‌دانستیم که رئیس این دولت از جنس ما اصلاح طلبان نیست.
 قصد داشتم به عنوان یک جوان‌اصلاح طلب کارگزارانی که مبلغ و مراقب این دولت بوده‌ام با زبان سرخ دولت را نقد کنم
ولی وقتی که برای اولین بار یکی از شناسنامه دارترین فرزندان اصلاح طلب این استان به اسم غلامرضا پناه براساس توانایی و شایستگی خود در این دولت دیده شده است. هر چند شایستگی ایشان فراتر از جایگاه کنونی است سکوت می‌کنم. قصد داشتم پشت این تریبون صدای دردهای جوانان اصلاح طلب باشم و فریاد بزنم که چرا جوانان اصلاح طلب با تابلوی شفاف احزاب اصلاح طلب نادیده گرفته می‌شود. اما هرچه فکر کردم به این نتیجه رسیدم که نه ژن برتر هستیم ونه آقا زاده ونه حلقه‌های درجه یک آقایانی که در استان در قدرت هستند.
 قصد داشتم از استخدام‌های قومی و خانوادگی در این استان گلایه کنم. و بپرسم چرا نخبگان پشت درهای بسته مانده‌اند. اما باید بپذیریم در استان کهگیلویه و بویراحمد قومیت گرایی را عده‌ای بر شایسته سالاری ترجیح داده‌اند و باید بپذیریم که استان کهگیلویه و بویراحمد سالهاست که زخم خورده قومیت گرایی وطایفه سالاری است.
 قصد داشتم از مدیران دونبشی که همچون موریانه به جان درخت لاغر اصلاحات افتاده گلایه کنم. اما هرچه نگاه کردم دیدم اکثر این مدیران از جنس ما اصلاح طلبان نیستند وبا احزاب اصلاح طلب بیگانه هستند و انتصابات ها دستپخت آقایان نمایندگان است.
 امیدوارم در دو سال باقی مانده از عمر این دولت کسانی که از جنس اصلاح طلبان هستند ودر قدرت هستند و همانند اصول گرایان دغدغه جریان سازی دارند نیم نگاهی هم‌به پیر جوانان اصلاح طلب داشته باشند.
 و اما گذری ساندویچی پیرامون انتخابات پیش رو؛ امروز اصلاح طلبان در بویراحمد ودنا بیش از هر زمان دیگری نیاز به اتحاد دارند
امیدوارم بتوانیم برای تغییر فرهنگ انتخابات در استان قدمی برداریم.
فرهنگ انتخابات در سالهای گذشته چندان خوشایند نبود و انتخاب مردم از جنس انتخابات سیاسی نبوده است.
واما وظیفه ما احزاب این است که تلاش کنیم تا نقش قومیت‌ها را در انتخابات کم‌رنگ‌کنیم، تلاش کنیم تا نقش پول را در انتخابات کم رنگ‌کنیم، تلاش کنیم وعده‌های انتخاباتی دروغین را به مردم کم رنگ کنیم.
تلاش کنیم اگر جایی فرزندی استخدام شده آگاه سازی کنیم با شعار ایران برای همه ایرانیان که استخدام آن جوان حتی اگر با تبعیض بوده نقش آن را در انتخابات کم رنگ کنیم. تلاش کنیم اگر مدیری قصد داشتند از موقعیت شغلی خود در انتخابات دخالتی داشته باشد نقش آن را خنثی کنیم.
انتظار ما از بزرگان اصلاح طلب چه آنانی که در بویراحمد ودنا حضور دارند چه بزرگانی پایتخت نشین این است که به اتحاد و همدلی اصلاح طلبان در انتخابات کمک کنند تلاش کنند ملاک خروجی جریان. سلامت اقتصادی و فاقد خطای سیاسی بودن باشد. تلاش کنند، همگی در کنار گزینه‌ای باشیم که از جنس واقعی اصلاح طلبی باشد. تلاش کنند در کنار کسی باشیم که دغدغه آن مردم‌باشد.
تلاش کنند در کنار گزینه‌ای باشیم که دغدغه آن از جنس «سید باقر موسوی جهان آبادها» و «پروانه سلحشوری‌ها» و «بهرام پارسایی‌ها» باشند نه از جنس کاسبانی که برای جمع آوری ثروت برای خود واطرفیان به صندلی بهارستان فکر می‌کنند. نه از جنس کسانی که دغدغه اصلی آن ها خانواده خودشان است.
 اهل اطاله کلام نیستم، کوتاه کنم، امیدوارم همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که در اسفند ۹۸ پشیمان نشویم. و قبل از نوروز ۹۹ شاهد نوروز اصلاح طلبان بعد از ۱۶ سال باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
تنها راه پیروزی اصلاحات بهرامیه.غیر از اون یعنی نابودی اصلاحات برای همیشه
Iran, Islamic Republic of
درود وسپاس که معرف درد جوانان هستی استاد فروزان درود بداندیش ناب شما
Iran, Islamic Republic of
همین که امثال پروانه سلحشور الگو شماست نشان دهنده این هست که هنوز و گر رسیدی بودی چنین فرد بی سواد رو الگو قرار نمی دادی
اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید..
بنظره من تنها راهی که وجود داره درشرایط کنونی
دکتر بهرامی معرفی بشه ....
گزینه خوبی هست دو دور ثبت نام کرده برا مردم شناخته شده هست واقعا کارنامه خوبی داره ...
اگر اصلاح طلبان بهرامی انتخاب کنن عالیه...
آقای ایزدپناه هم گزینه خوبی هست ولی در چنین شرایطی واقعا فکر کنید آیا رای میاره اونم دور اول واقعا کار دشواری هست ....
بازم تاکیدمیکنم بهترین تصمیم اصلاح طلبان در چنین شرایطی انتخاب بهرامی هست....
اگر خروجی اصلاحات بهرامی نباشد همه چی بنفع زارعی میشه اصلا یه بچه کوچیکم اینو میفهمه ...
از دوستان اصلاح طلب خواهش میکنم برا یکبارم شده دکتر بهرامی رو انتخاب کنید حداقل یه کاندید اصلاح طلب واقعی در استان داشته باشیم ....
(اگر دلسوز اصلاحات هستیم درست تصمیم بگیریم )
دوستان عزیز اگه دکتر بهرامی مشکلی داره بگین ما اصلاح طلبان هم بدونیم ...
الان همه یکصدا میگن بهرامی چرا نباید از این گزینه استفاده شه ...
مطمن باشید بهرامی خروجی اصلاحات باشه اصلاحات با اقتدار پیرو ز میشه ...
با تشکر از کبنا
محسن.پ
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
جوابیه به دوست عزیزمان که خود را اصلاح طلب خطاب میکند .برادر عزیز شما که خود را اصلاح طلب می پنداری چرا جناب بهرامی رو اصلاح طلب میدانید نه برادر من شما اصلاح طلب نیستین وگر نه برای همه اصلاح طلبان واقعی روشن است که خاسگاه سیاسی و فکری جناب بهرامی از محفل اصولگرایان بوده میتینگ های سیاسی که جناب بهرامی در منزل شخصی در سال ۸۲ برای جناب هدایتخواه می گرفت هرگز از یاد نخواهد نرفت.
بعد از ۱۶ سال خفت بار گذشته این مردم فهمیم نیاز به یک نمایند ه شجاع و پاکدست که دارای رزومه مشخص اصلاح طلبی و کارنامه شفاف باشد نیاز دارند
محسن.پ
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر فروزان جوان شریف واصلاحطلب واقعی که به درستی و روشنی چهره یک سری افراد بظاهر اصلاح طلب رو که فقط به دنبال منافع خود و افراد وابسته‌ به خود رو نمایان کردین ولو به صورت بسته. درود بر شرافت و مردانگی شما.

زنده باد اصلاحات
زنده باد قلب تپنده اصلاحات سید باقر موسوی جهان اباد
M.p
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب فروزان .این مردوم فهمیم نیازمند به یک چهره کاریزماتیک و شجاع برای این دوره انتخابات مجلس دارند و اونم کسی جز حاج اردوان ایزدپناه نیست.
محمد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محسن فروزان جوان خوشنامی که تمام دغدغه اش محکم کردن ریشه اصلاحات است.درود بر حاج قوام فروزان و درود بر حاج اردوان ایزدپناه
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
اردوان تو دشتروم ۵۰۰رای نداره هر جا تو دشتروم میره همه بهش میگن نه .
دریا
Iran, Islamic Republic of
همین دولت حزبی است (همان اصلاحات میباشدکه اینهمه مردم رابیچاره کرده مردم خودشون فهیمندنیازبه راهنمایی جنابعال ندارند)
علی
Iran, Islamic Republic of
محسن خان شما فقط اگر نمی گویی کاگرازان اینهمه ثروت راازکجا آورده اند هیچ سینه چاک مکن دست کن حق هرکه را بده نه تو همه اصلاح طلب تا جایی که عقل ناقص من میگویید هرنودراین مریضیم اما ترا به هرکسی میپرستید بگذارید
سید حسن موسوی
Iran, Islamic Republic of
هم خیلی زیاده
موسوی
Iran, Islamic Republic of
محسن فروزان میشه بدونیم مدرکش چیه از کی تا حالا دکتر بهش میگن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1