تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۴۱۵۸۹۸
در ادامه بازدیدهای اعلام نشده رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد

بازدید سرزده «نگین تاجی» از دادگستری شهرستان لنده/ضرورت تکریم ارباب رجوع

۰
بازدید سرزده «نگین تاجی» از دادگستری شهرستان لنده/ضرورت تکریم ارباب رجوع
کبنا ؛
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدید های اعلام نشده خود از حوزه های قضایی جنوبی  استان بازدید کرد.
دکتر حسن نگین تاجی ،رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان لنده در سخنانی سلامت نَفْس کارگزاران را با اشاره به سخنان ائمه اطهار علیهماالسلام مورد تأکید قرار داد و گفت: شایسته است که کارگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،سلامت نَفْس را سرلوحه ی خدمت خود قرار دهند.

وی افزود: بحمدالله ،دستگاه قضایی به لحاظ سلامت اخلاقی و مالی از وضعیت بسیار مطلوبی نسبت به سایر سازمان ها برخوردار است.
دکتر حسن نگین تاجی با اشاره به اینکه موضوع اخلاق را در ارتقاء همکاران مدنظر قرار می دهیم، بیان داشت: احترام به مردم، رعایت اصول دادرسی در پرونده های کیفری و حقوقی و این که شنونده خوبی باشیم و شنیدن نکات و حرف های اصحاب دعوی، موجب تصمیم گیری بهتر می شود و می توانیم طرحی را برای رسیدگی خود ترسیم کرده و آنگاه با توجه به طراحی، مدیریت رسیدن به جریان رسیدگی را طی کنیم و نسبت به انشاء رأی اقدام نمائیم.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: در بحث آموزشی، فعالیت علمی همکاران قضایی با توجه به نظریاتی که در نشست های قضایی ارائه داده اند ، رصد می شوند.
دکتر حسن نگین تاجی و هیئت همراه در ادامه از عمران و نوسازی ساختمان شورای حل اختلاف لنده بازدید نمودند.
در ادامه ی این بازدید محمود حکیم معاون منابع انسانی دادگستری استان نیز در سخنانی گفت: هدف از این سفر بررسی پرونده های همکاران به خاطر ارتقاء ،دریافت گروه و رتبه بوده و نیازی نیست همکاران با تحمل هزینه به مرکز استان مراجعه نمایند.
ضیایی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار داشت : دادگستری استان سالمترین حوزه قضایی است اما تهدیدات بالقوه ای در همه ی دادگستری ها و دادسراها وجود دارد که ممکن است به بالفعل تبدیل شده و همکاران آسیب ببینند.
وی افزود: عده ای حاضرند دست به هر اقدامی بزنند تا خودشان را به همکاران قضایی و اداری نزدیک نمایند.

سعادتیان رئیس دادگستری شهرستان لنده در سخنانی به تهیه زمین به منظور ساخت دادگستری این شهرستان اشاره نمود و گفت: مقدار2500 متر مربع زمین جهت ساختمان دادگستری مشخص و تأمین شده است که با تأمین اعتبار لازم ،عملیات اجرایی ساخت شروع خواهد شد. سعادتیان با اشاره به اینکه در این حوزه قضایی جرائم خشن و نزاع دسته جمعی زورگیری وجود ندارد، افزود: این شهر یکی از امن ترین شهرهای کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1