تاریخ انتشار
جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۵۰۱۸
امام جمعه سی سخت:

طرح جدید مسکن از سوی دولت تناسبی با قشر ضعیف جامعه ندارد/ضعفا چگونه قسط 1.5 میلیونی بدهند

۰
طرح جدید مسکن دولت تناسبی با قشر ضعیف جامعه ندارد
کبنا ؛امام جمعه سی‌سخت گفت: طرحی که دولت برای مسکن مردم داده است به هیچ وجه مناسب طبقه محروم ومتوسط جامعه نخواهد بود.
حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه روز یکشنبه شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس است گفت: آیت‌الله مدرس نمونه بارز از یک عالم برجسته بود که با تمام وجود جلوی قلدری و قدرت پوشالی رضاخان ایستاد.
وی گفت: شکنجه ها و سختی ها را تحمل کرد ولی هرگز تن به خواسته‌های رضاخان ملعون نداد و همواره در مجلس با ظلم و ستم مبارزه می‌کرد، مجلس خانه ملت است و باید در آنجا از حق و حقوق مردم دفاع شود و با توجه به اینکه انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم مردم باید دقت لازم را داشته باشند و به کسانی رای بدهند که دارای زهد و تقوی بوده تا بتوانند فرامین مقام معظم رهبری را با جان و دل انجام دهند.
امام جمعه سی‌سخت خاطرنشان کرد: چرا که مردم حق دارند نمایندگانی پاکدست و با خلوص نیت داشته باشند تا بتوانند از حق و حقوق آنها دفاع کنند.
مصباح نژاد در ادامه عنوان کرد: به گفته رهبر انقلاب اسلامی اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است چرا که اگر فضای مجازی و اینترنتی کشور دچار مشکل شود ما از لحاظ  اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  دچار مشکل و زیان و ضرر خواهیم  شد بنابراین دولت باید در راه اندازی شبکه اطلاع رسانی ملی تصریح کند تا وابسته به شبکه‌های اطلاع رسانی خارجی نباشد چرا که پیام رسان های خارجی خطر و تهدید برای ما به حساب می‌آیند.
امام جمعه سی سخت در ادامه  به عملکرد و مهمترین دستاوردهای امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: زمینه سازی برای آگاهی شیعیان از وجود مبارک امام مهدی عج، آماده کردن شیعیان برای عصر غیبت، استقرار و ثبت و تقویت سازمان وکالت از طرف امام زمان عج برای عصر غیبت و موضع گیری در برابر فرقه‌های به وجود آمده و تبیین انحراف آنها برای جامعه شیعه بوده است که امام حسن عسکری در عمر پر برکت خود داشته است.
حجت‌الاسلام مصباح نژاد گفت: طرحی که دولت برای مسکن مردم داده به هیچ وجه مناسب طبقه محروم و متوسط جامعه نخواهد بود چرا که هیچ کارگر و قشر محرومی در ماه قادر نخواهد بود که حدود 1 میلیون و پانصد هزار تومان قسط وام پرداخت کند،کسانی که این طرح را داده اند از طبقه محروم جامعه خبر ندارند چرا که آنها دارای مال و اموال بسیار زیادی هستند و اصلا در بحث خوراک و پوشاک خریدی انجام نمی‌دهند که بدانند کمر مردم در این اوضاع بد اقتصادی خم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1