تاریخ انتشار
جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۶۰
امام جمعه شهر یاسوج:

گرانی کالاها و اجناس طرح سهمیه‌بندی بنزین را بی‌اثر می‌کند

۱
۰
گرانی کالاها و اجناس طرح سهمیه‌بندی بنزین را بی‌اثر می‌کند
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج با بیان این که امام میراث جاودانی به نام بسیج از خود بر جای گذاشت اظهار کرد: تربیت یافتگان بسیج بی‌نام و نشان در ایران و جهان می‌درخشند.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیجیان افرادی تربیت یافته هستند که بدون در بوق و کرنا کردن خدمات و اقدامات خود نسبت به مردم و محرومین خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی از بسیج به عنوان نیروی کارآمد یاد کرد که در تمامی عرصه ها از نظامی گرفته تا سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی در حال خدمت بی‌منت و بی‌ریا هستند.
امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر این که فرهنگ بسیجی باید در همه کارها و برنامه‌ها لحاظ شود افزود: اگر این فرهنگ حاکم شود دشمنان در هیچ عرصه‌ای یارای مقابله با ما را ندارند.
حسینی عمر دشمنان انقلاب را رو به پایان دانست و از بقا و استمرار نظام اسلامی سخن به میان آورد و آن را مرهون تفکر بسیجی دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیجی در همه زمینه ها بی‌نظیر است و ایستادگی و مقاومت ملت به دلیل همین اتکا به روحیه و گفتمان بسیجی است.
وی در بخشی دیگری از اظهارات خود در خطبه دوم نماز جمعه اول آذرماه سال 98 به قضایای اخیر و گرانی و سهمیه‌بندی بنزین اشاره کرد و گفت: مردم شهر یاسوج به مانند همه نقاط کشور با حضور بصیرتمندانه خود پایبندی به امام و انقلاب و رهبری و نظام را نشان دادند.
امام جمعه مرکز استان گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که صف آن‌ها از صف فتنه‌گران آشوبگر و اغتشاشگران جداست و گرانی و سهمیه‌بندی بنزین تنها وسیله‌ای برای موج‌سواری عده‌ای است.
امام جمعه یاسوج خطاب به مسوولان گفت: هنگامی سهمیه‌بندی بنزین اثر دارد و طرح موفقی است که شاهد گران شدن کالاها و اجناس به بهانه گران شدن بنزین نباشیم و به همین خاطر مسوولان ناظر و بازرسان باید نظارت جدی بر بازار داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نگران نباش
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1