تاریخ انتشار
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۲۰۵
امام جمعه یاسوج مطرح کرد

«روح‌الله زم» و اشراف اطلاعاتی ایران

۰
«روح‌الله زم» و اشراف اطلاعاتی ایران
کبنا ؛حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز (3 آبان 98 ) ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه گفت: تقوا  یعنی از گناهان از زشتی‌ها از دروغ غیبت و تهمت گران فروشی  خودداری شود از حرام‌ها خودداری شود هر کس از این حرام ها خودداری کند اهل تقواست. 
وی با اشاره به معنای جهاد گفت: جهاد یعنی تلاش استقامت و به فکر بودن و یک معنای دیگر دارد یعنی ایستادگی در مقابل جنگ‌ها بالاترین جهاد ایستادگی در مقابل نفس اماره است هر کس  تلاش و جهاد می‌کند برای خودش است نتیجه جهاد به خود ما می‌رسد جنگ با دشمن هم برای این است که مانعی بر سر راه اسلام و دین نباشد تا جامعه از خوبی‌های دین بهره مند شود هر کس جهادی و تلاشی می‌کند و با نفس اماره مبارزه می کند نفعش عاید خودش می شود خداوند به عبادت من و شما نیازی ندارد خدا خالق و غنی به ذات است و هیچ نیازی به ما ندارد. 
وی گفت: میوه جهاد با نفس این است که انسان موفق می شود عمل صالح انجام دهد نتیجه ایمان صالح دخول در بهشت جاودان خداست.
حسینی ادامه داد: هر کس تلاش کند و با نفس و دشمن مبارزه کند برای خودش کاری کرده است خداوند از همه چیز بی نیاز است نفس انسان انسان را به بدی دعوت می کند و باید بتواند با این دشمن درونی مبارزه کند و موفق شود.
حسینی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: امروز روز یتیمی اهل اسلام است روز رحلت عزیزترین پیغمبر خدا یعنی رسول اسلام است پیغمبر خودش فرمود وقتی بر من درود می فرستید صدایتان را بلند کنید پیغمبری که خدا و فرشتگان الهی بر او صلوات می فرستند امتش باید این ذکر را در برنامه خود داشته باشند. 
وی گفت: رسول اسلام ۲۳ سال با سخت ترین و آزار دهنده ترین ها مقابله کرد تا توانست از جزیره العرب مسلمانانی را تربیت کند با کسانی که نزول قرآن را قبول نداشتند جنگ می‌کرد و برای برداشتن موانع از سر راه اسلام می جنگیدند.
حسینی به ساخت هواپیمای جت آموزشی یاسین اشاره کرد و گفت: به دست فرزندان ایران اسلامی ساخته شد هواپیمایی که از نظر تجهیزات برتری بر مصنوعات دشمنان مدعی دارد این امکانات دفاعی روز به روز دقیق تر و منسجم تر ساخته می‌شود تا دشمنان بفهمند تحریم بر ایران اثری ندارد در مقابل تحریم آمریکای جهان خوار جوانان و ملت ما با کمک ارتش هواپیمای جت ساختند.
وی به کار مهم اطلاعاتی سپاه یعنی دستگیری نیما زم اشاره کرد و گفت: او مهره ای فاسد بود که حیف است اسم روح الله بر این عنصر کثیف باشد مورد حمایت فرانسه، آمریکا و موصاد صهیونیست بود این نمونه و نمادی است از اینکه ما در جنگ اقتصادی و جنگ سیاسی و اطلاعاتی می توانیم پیروز شویم و هر مهره ای را به دست بیاوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1