تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۱۴۱۸۳
همزمان با سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد؛

سردار سلامی در پاتاوه: علاوه بر دشمنان با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم / پروژه پاتاوه -دهدشت تابستان 99 افتتاح می‌شود

۱
۱
سردار سلامی در پاتاوه: علاوه بر دشمنان با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم / پروژه پاتاوه -دهدشت تابستان 99 افتتاح می‌شود
کبنا ؛همزمان با سفر سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن بازدید از برخی پروژه‌ها، مصلی نماز جمعه شهر پاتاوه و مسجد روستای سرتنگ توت نده افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنا، سردار سرلشگر سلامی که امروز (پنجشنبه 2 آبان ماه 98) با همراهی سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح و بعضی از مسئولان استانی و شهرستانی به پاتاوه رفته بود، در جمع مردم شهر پاتاوه به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری می‌باشد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را  بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده، دانست و عنوان کرد: از پروژه پاتاوه به دهدشت، بازدید از خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.
وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه 83 درصد است.
سردار سلامی به افتتاح یک هزار و 125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.
وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.
سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: خدمت به شما مردم بزرگ‌ترین افتخار ما است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما سرنوشت سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: خدا را شکر می‌کنیم که همه جا دشمن‌مان را خوار و ذلیل کرده‌ایم، نه فقط شکست داده‌ایم بلکه ذلیل و عاجز شده‌اند.
سلامی گفت: دشمنان در بیرون از مرزها، در مرزها، در دریاها، آسمان‌ها و هر کجا که بودند تهدیدشان کردیم و سر جایشان نشستند و فهمیدند که نباید با این ملت دست و پنجه نرم کنند اما ما به این دشمن اکتفا نکردیم و علاوه بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و متحدان و مزدوران آنها، با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آنها را هم دشمن ملت ایران می‌دانیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، شرکا و مزدوران آنها با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آن را دشمن ملت می‌دانیم.
وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد گفت: این را خود دشمن هم می‌داند، دشمن می‌داند باید سلاحش را بر زمین بگذارد و دست هایش را به نشانه تسلیم در برابر ملت بالا ببرد و بگوید درود خدا بر این ملت که  با پیروی از چنین رهبری حماسه و شکوه آفریدند.
سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه اینها نشانه‌های شکوه ملت است خاطرنشان کرد: وقتی سلاح‌ها و مغزهای آنها از کار می‌افتد و قلب‌هایشان نمی‌تپد و برای مقابله با شما علائم بالینی و حیاتی ندارند همه نشانه کافی برای شکوه و عظمت این ملت است.
وی در ادامه با بیان اینکه احساس می‌کنیم در میان مردم زنده‌ایم و در میان مردم عزت داریم و عزت ما از این ملت است، گفت: این ملت نشان داده هر چه دشمن بیشتر فشار می‌آورد آنها بیشتر مقاومت و مقابله می‌کنند همچنان که در تحریم‌ها بیشتر ساختیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به فکر مردم محروم هستیم، افزود: یاد گرفته‌ایم برای ملت بدون منت خدمت کنیم و در این راه، منت آنها را بکشیم زیرا آنها در چشم‌های ما جای دارند و بدون ملت زنده نمی‌مانیم ما تا آخر مقابل دشمن ایستاده‌ایم و مردم را مقابل دشمن تنها نمی‌گذاریم همچنان که ملت ما مسوولان را در برابر دشمن تنها نگذاشتند.
سردار سلامی در ادامه سخنان خود در جمع مردم پاتاوه خاطرنشان کرد: امروز ملت ما سرافراز و با آبروست و هیچ بیگانه‌ای در سرزمین‌های ما راهی ندارد و با همین راه در مسیر پیروزی قدم بر می‌داریم.
وی با تشکر صمیمانه از کسانی که برای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند خاطرنشان کرد: ما فرستادگان رهبری معظم انقلاب هستیم همین دو هفته پیش به ما فرمان دادند که مشکلات شما را تا آنجا که می‌توانیم برطرف کنیم و هر چه امروز ساخته می‌شود از آن قلب نورانی است چرا که دغدغه مقام معظم رهبری پیشرفت و رفاه و عزت و سربلندی ملت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
بهمئی فراموش نشود سردار اول آب به بهمئی بعد وصل بخش ممبی به باغملک
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1