تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۱۳۸۰۷

منابع انسانی توانمند؛ رمز پیروزی در هر نهاد و سازمان

محمدنبی علیپور
۲۱
۱
منابع انسانی توانمند؛ رمز پیروزی در هر نهاد و سازمان
کبنا ؛ هرجایی که دولت به جوانان شایسته اعتماد کرده و سکان هدایت را به آن‌ها سپرده، پیشرفتی روزافزون حاصل گردیده است. آموزش‌وپرورش ازجمله نهادهایی انسان‌ساز است، از علم نیروی انسانی شایسته بهره می‌برد و سکوی پیشرفت افرادی می‌شود که ظرفیت‌های زیادی در خود می‌یابند.
یکی از نیروهای انسانی موفق در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران صابر اسدی است. اسدی جوان ازجمله نیروهای بومی استان و از طایفه گشین باشت با مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر نرم افزار با وجود جوانی، سوابق مدیریتی بالایی در کارنامه خود دارد که شایسته تقدیر است. سوابق اسدی ازجمله همکاری با سازمان پژوهشی و برنامه‌ریزی آموزشی به‌عنوان ناظر و داور جشنواره الگوهای برتر تدریس و رابط پژوهشی، بیش از 40 مورد سابقه اجرایی و مدیریتی در حوزه استان و شهرستان، راه‌اندازی بیش از 40 شبکه اعم از ساده، کافی‌نت، کارگاه مدارس، دانشگاه، مغازه‌ها، توانایی نفوذ و کار با انواع سرورها، تخصص و توانمندی و عضویت در نهادها، مشاور پژوهشکده رشد، کمیته فاوا شهرستان، متصدی نیروی انسانی، مشاور درسی کنکور ریاضی و مشاور درسی فنی و حرفه‌ای، عضو فعال بسیج مهندسی شهرستان، عضو کمیته و رابط پژوهشی، تسلط به رایانه و اینترنت با بالاترین سطح مهارت هست.
صابر اسدی مدرس دانشگاه و از سوابق علمی وی می‌توان به 4 سال عضویت در انجمن پژوهشی، همکاری با گروه مؤلفین حوزه تألیفات و پژوهش وزارت آموزش‌وپرورش کشور در سال ۹۷، نگارنده سناریوی اجزای آموزشی کتاب‌های پایه یازدهم، عضو جامعه مدرسین کامپیوتر ایران، همکاری با سپاه پاسداران اشاره کرد.
اسدی از جوانان خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد در آموزش‌وپرورش است، او رتبه‌های خوبی از بابت فعالیت‌هایش در زمینه‌های مختلف کسب کرده است که ازجمله آن‌ها؛ کسب رتبه دوم مسابقات علمی هنرستان‌های مناطق، رتبه سوم کنکور منطقه سوم کنکور کامپیوتر (کاردانی)، کسب بیش از ۱۵۰ رتبه برتراستانی و شهرستانی و کسب جوایز و افتخارات و تقدیرنامه‌های علمی فرهنگی در زمینه ورزشی و الگوهای برتر تدریس، کسب رتبه‌های برتر پروژهای علمی و عضو انجمن علمی دانشگاه، رتبه اول فضای مجازی (هنرآموز) در دیدگاه‌های نشریه الکترونیکی در سال‌های ۹۳ تا ۹۶ کشور است.
صابر اسدی علاوه بر اینکه در ورزش به‌ویژه فوتبال فعالیت خوبی دارد، کارنامه علمی شایان توجهی دارد. برخی فعالیت‌های وی در قالب کتاب، مقاله شامل تألیف کتاب الگوریتم و روند نمای مقدماتی ویژه دوره متوسطه اول، تألیف کتاب طراحی الگوریتم و برنامه‌نویسی پیشرفته ویژه متوسطه دوم و دانشجویان کاردانی دانشگاه‌های کشور، تألیف کتاب درس کنکور برنامه‌سازی درس سی شارپ، تألیف چندین مقاله ملی، بین‌المللی، isi، دریافت تمام گواهینامه‌های آموزشی و حرفه‌ای در فناوری اطلاعات و غیره، دریافت گواهینامه‌های برتر صلاحیت برنامه‌ریزی درسی در موضوع پروپوزال نویسی و جشنواره تدریس، دارنده مدارک ملی انرژی‌های پاک و نصب و راه‌اندازی نیروگاهی انرژی خورشیدی on grid و off grid با تیم تخصصی و کاری است.
اسدی ضمن اینکه هم‌اکنون ریاست بازرسی فناوری اطلاعات(IT) انتخابات مجلس شورای اسلامی برای سال 98 را عهده‌دار است، فعالیت‌های اجرایی زیادی دارد که ازجمله آن شامل مواردی همچون ناظر شورای نگهبان در انتخابات شهرستان و مجلس، طراحی و اجرا و ایده پردازی سامانه الکترونیکی انتخابات دانش‌آموزی برای اولین بار در گچساران با تیم برنامه‌نویسی، دیجیتالی کردن و طراحی نرم‌افزار امور اداری شهرستان گچساران با تیم تخصصی برنامه نویسان شهرستان، نصب و راه‌اندازی و طراحی سناریونویسی آزمایشگاه‌های شیمی و فیزیک و زیست با تیم تخصصی، نصب و راه‌اندازی مجهزترین میز خدمت شهرستان در سطح استان و کشور با تیم تخصصی، نصب و طراحی چاپخانه مرکزی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران با تیم کاری تخصصی، طراحی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ارتباط‌های تصویری و صوتی بدون استفاده از اینترنت، بیش از ۱۸ دوره ناظر حوزه‌های امتحانی در دی ماه خرداد ماه شهریور و یک دوره ریاست حوزه دی ماه، دبیر کنفرانس منطقه‌ای برق و کامپیوتر، پنج بار مدرس دوره‌های تخصصی کشوری دروس هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در مشهد و استان، راه‌اندازی کلاس‌های هوشمند نیمه‌هوشمند مدارس کارگاه‌های کامپیوتر مدارس، آموزش‌های اتوماسیون اداری به مدیران مدارس، داشتن ایده‌های نو است.
آموزش‌وپرورش مرهون زحمات صابر اسدی و جوانانی همچون او است که با ظرفیت‌های بالای خود برای پیشرفت هر چه بیشتر این نهاد مهم تلاش می‌کنند.

....................................................................................................................
محمدنبی علی پور
کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش شهرستان گچساران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ایشان که برا خودش تجارت میکنه همراه نگارنده این مرقومه و از طرفی خودش رو سیاسی نمیدونه اما برادرش در لیست استخدام های بی ضابطه در باشت وجود داره...
فرهنگی
Romania
تا جایی ما فرهنگیان شناخترو همه داریم داخل اموزش پرورش اگر قرار بر تجارت باشه هیچ کسی اندازه مدیران مدارس خاص تجارت نمیکنند..
بزار تجارت کنند ولی حداقل کار کنند..

در مورد استخدای حرف زدی !! مگه جذب کنندگان نهضت و سرباز معلم ضابطه قانوت داشت..
بازم
Romania
کوتاه بیو
دوست
Iran, Islamic Republic of
بنظرم صابر اسدی توانمد دوست داشتنی و قابل رشد است.
به امید رشد صابر عزیز
معلم
Romania
جناب علیپور واقعا گل گفتین
Leile
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای اسدی ، جوان کاردان و درود بر شما که قدردان و مشوق چنین افرادی هستید .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آفرین.واقعا انسان مودبی است
مهراب ظفری
Iran, Islamic Republic of
با سلام...خدمت آقای اسدی عزیز..ان شا ءالله روزی برقله های بالای فناوری و آموزشی دنیا شاهد یکتا سواری جوانانی با ایمان و کاردان همچون شما ها باشیم..یا علی..
مدیر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نظارتی بر کار واحد فناوری در ایجاد هزینه ها برای مدارس نیست و امور مدارس پیگیری نمیشه و درآمدزایی در راس کار این واحد قرار گرفته
مدیر مدارس دولتی
Romania
با سلام
قطعا چون یا دستتون یا خلافتون رو کرده و جلو مدیران خلص وایساده این نظر دادی!!


وگرنه موفقیت سه مدیر گچساران از جمله پورالحسینی و شهبازی مدیون زحمت های ایشان هست..
بعد چطور ادعای عدم نظارت دارید؟؟؟
ناشناس
Romania
از یک جایی شنیدیم قرار این جوان نخبه بشه معاون فناوری اداره کل..

بنظرم این بهترین افتخار برای طایفه گشین هست
احسان
Iran, Islamic Republic of
باعث افتخار وجود مهندس اسدی
King
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام،قطعا جایگاه نخبگانی همچون مهندس اسدی بالاتر از اینها هست و به امید موفقیت روزافزون و سربلندی ایشان به لطف خداوند منان
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به مهندس اسدی جوان فعال و فهیم و فروتن در عرصه علم و آموزش و پرورش شهرستان گچساران
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه توجه و اهمیت و میدان دادن به جوانان همینه
بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
درود برشما جناب علیپور ،واقعا همانطور که ما نیمه ی خالی لیوان را میبینیم ،از کاستی ها و نقصان در اموزش وپرورش یا افراد را مورد نقد قرار می دهیم متقابلا باید از خدمات ارزنده ی افراد و عملکردهای مثبت انان هم سپاسگزاری کنیم تا موجب انگیزه و پیشرفت سریعتر درافراد وحوزه های کاری انان بشود ،قطعا مهندس صابر اسدی یکی از استثنا های اموزش وپرورش هست که هم تسلط بسیارعالی درحوزه ی کاریش دارد و همه جوره پای کاراست با توجه به روحیه ی ورزشی اش ،درکار خستگی ندارد و هیچوقت دست از کار وتلاش برنمی دارد ،خوش اخلاق ومهربان است و پیگیر کاراست دوس دارد مشکلات همه ی مدارس را حل کند و تبعیضی قاعل نیست ،با امکانات کم بیشترین بازدهی را دارد قطعا نیاز به تشویق وسپاسگزاری دارد روزومه ای که از ایشان نوشتید باعث شناخت بیشتر و بهره بردن سیستم اداری شهرستان ار ایشان می شود ،درود بر جوان ابی دل و اینده دلر شهرمان
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خداقوت
چندین سمینار که با ایشان حضورداشتم از بار علمی ایشان و تسلط بر کارشون لذت بردم.موفق باشند ان شاالله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خداقوت
چندین سمینار که با ایشان حضورداشتم از بار علمی ایشان و تسلط بر کارشون لذت بردم.موفق باشند ان شاالله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خداقوت
چندین سمینار که با ایشان حضورداشتم از بار علمی ایشان و تسلط بر کارشون لذت بردم.موفق باشند ان شاالله
متوسطه اول
Iran, Islamic Republic of
فردی که این متن ظاهرا انتخاب شده خود از ثبت نام و. نماینده هست که توانست چندین سال در منازل سازمانی مفت بنشیند و همین فردی که ازش یادکرده نیز در همین منازل سازمانی چندین ساله بیش از حد مجاز و به ناحق نشسته. در ضمن در مدارس هم خبر کاسبی کردنشون هم بر همگان پوشیده نیست
ارمان-درخت انار
Iran, Islamic Republic of
مومن ، باسواد ، مهربون ، مذهبي ، فوق العاده
يك بار با ايشون برخورد داشته باشين همه چي دستتون مياد- به اميد موفقيت هاي بيشتر و روز افزون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1