تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۱۳۷۹۴
در خطبه‌های نماز جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

انتقاد امام جمعه یاسوج از فیش‌های آب، برق و گاز

۱
۰
انتقاد امام جمعه یاسوج از فیش‌های آب، برق و گاز
کبنا ؛حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه یاسوج ظهر امروز (19 مهر ماه 98) در خطبه اول نماز عبادی سیاسی ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند از بندگانش تقوا خواسته است و تقوای بندگان  مایه خشنودی پروردگار است نظر مردم به دنیا سه گونه است عده ای عاشق دنیا هستند دلبسته دنیا هستند و به باغ و کاخ و دارایی و ریاست دنیا دلبستگی دارند؛ انسان‌هایی که عاشق دنیا هستند از هیچ گناهی خودداری نمی‌کنند دروغ می گویند مال مردم را می خوردند حتی قتل نفس هم می‌کنند از دزدی و ظلم نیز خودداری نمی کنند حتی امامکش هم می‌شوند هر گناهی را ممکن است انجام دهند.
وی گفت: دسته دوم تارکین دنیا هستند می‌گویند چه ربطی دارد بقیه چه کاری انجام می‌دهند اینها هیچ اثری برای خودشان و جامعه ندارند هر عملی را که بینند کاری نمی‌کنند نه خیر دنیا و نه خیر آخرت در آنهاست این دو دسته باطل و گمراه هستند.
حسینی ادامه داد: دسته سوم کسانی هستند که دنیا را وسیله آخرت قرار می‌دهند برای خود و جامعه  تلاش می کنند و موثر هستند در برابر بدی ها عکس العمل نشان می دهند به جامعه خدمت می کنند.
امام جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: برای آخرت توشه برداری می‌کنند اینها اهل نجات هستند اما عاشقان دنیا جایگاهشان آتش جهنم است.
حسینی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته به مناسبت‌های پیش رو در این هفته  اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی را در پیش داریم این اجتماع بی نظیر اربعین از کشورهای مختلف از مسلمانان برای زیارت اعتاب مقدسه به ویژه امام حسین تیری است به قلب دشمنان، دشمنانی که سعی می کنند بین مسلمانان تفرقه بیندازند تفرقه بینداز و حکومت کن. این اجتماع خاری در چشم دشمنان است.
وی به حمله ترکیه به سوریه اشاره کرد و گفت: این از عواقب افعال مستکبرین دنیا و شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار است زمینه را او ایجاد کرد داعش را آن تربیت کرد سوریه و افغانستان پاکستان یمن و عراق را جولانگاه خود و تابعینش قرار داد این از آثار شوم اقدامات آمریکاست. 
خطیب جمعه یاسوج گفت: اما نکته این است متجاوزان باید بروند، ملت می‌ماند متجاوز باید برود همه آمریکا را محکوم کرده اند حتی عربستان که خود سرتاپا آلوده‌تر از ترکیه است این عمل را محکوم کرده که چه جنایت‌هایی کردند مردم یمن را قتل عام کردند حالا که یمنی ها موفق شدند  ضربات سنیگنی بر عربستان وارد کنند بن سلمان ملعون که جا پای صدام گذاشته دچار گرفتاری شده به در یوزگی افتاده است از پاکستان و عراق خواسته بین ایران و‌ او میانجیگری کند عربستان  و امثالش نمی‌تواند در مقابل ایران مقاومت کند مجبور هستند کوتاه بیایند و تسلیم شوند و به در یوزگی بیفتند که خود را از این مهلکه نجات دهند. 
وی افزود: نکته دیگر مسله آب و برق و گاز است  مردم مدام به ما مراجعه می کنند فیش های آب و برق و گاز  داد مردم را در آورده است در این شرایط اقتصادی  روش غیر عادلانه‌ای در فیش‌های آب وجود دارد یک خانواده پنج نفری و دو نفری مصرف کمی دارند و می گویند الان که کمتر مصرف می‌کند باید تشویق شود این غیر عادلانه است و باید تجدید نظر شود.
حسینی در خصوص استاندارد گفت: سعی کنید کالایی که ساخته می شود استاندارد باشد توقع است تولید کنندگان در خصوص استحکام محصولات خود دقت کنند و استاندارد لازم را داشته باشد تا مردم راضی باشند و به جنس ایرانی اعتماد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان الان قیمت آب با نفت برابر حتی بیشتر هم شده است انشاءالله تحریم دور که هیچ داغون میکنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1