تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۱۳۴۳۰
حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

ابلاغ و تخصیص 90 میلیارد ریال به تصفیه خانه اضطراری یاسوج

۱
۰
ابلاغ و تخصیص 90 میلیارد ریال به تصفیه خانه اضطراری یاسوج
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ابلاغ معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور 90 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه احداث تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج ابلاغ و تخصیص یافت.
 حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز پنجشنبه (11 مهر ماه 98) در جمع خبرنگاران گفت: پروژه تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج با هدف تأمین آب آشامیدنی مرکز استان و از طریق احداث تصفیه خانه بر روی رودخانه بشار انجام می‌گیرد. 
نوروزی افزود: تأمین آب شرب شهر یاسوج در بلند مدت نیز با تکمیل سد تنگ سرخ بشار تضمین می‌گردد.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان داشت: همچنین با توجه به فرسوده بودن شبکه توزیع آّب شرب شهر یاسوج و هدر رفت آب، مبلغ 50 میلیارد ریال برای اصلاح و بازسازی شبکه موجود اختصاص یافت.
 نوروزی در پایان تصریح کرد: برای تکمیل طرح‌های کوچک تأمین آب اراضی کشاورزی استان (سد کوهبرد و سد سرپری دهدشت، سد ایلی آباد بهمئی و..) مبلغ 100 میلیارد ریال و نیز برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری استان نیز مبلغ 40 میلیارد ریال ابلاغ و تخصیص یافت.
 نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: دولت هشت برنامه برای اشتغال در سال 1398 دارد و طبق هدف گذاری باید یک میلیون و 90 هزار فرصت شغلی را در قالب این برنامه‌ها ایجاد کند.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به وظایف کارگروه جدید اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: بهبود محیط کسب و کار، ارتقای معیشت اقتصادی خانواده‌ها، افزایش مشارکت‌های مردمی در اقتصاد و تأمین، تجهیز و جذب منابع مالی و درآمدی مورد نیاز استان از مهم‌ترین این وظایف است.
 نوروزی، تهیه و اجرای الگوی کشت مناسب، خرید محصولات کشاورزی و توسعه پوشش بیمه‌ای آنها، توسعه صنایع دستی، تکمیلی و تبدیلی کشاورزی، سرمایه گذاری در استارتاپ ها و جذب سرمایه‌گذاری با توجه به مزیت‌های استان به ویژه در مناطق روستایی را از دیگر وظایف کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری عنوان کرد.
 وی با بیان اینکه شهرستان‌هایی که نرخ بیکاری بالاتر از میانگین کشوری دارند به عنوان مناطق غیربرخوردار از اشتغال محسوب می‌شوند، عنوان کرد: بر این اساس 6 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد مناطق غیر برخوردار از اشتغال هستند و دولت موظف شده برای این مناطق مشوق‌های اشتغال مانند معافیت مالیاتی ایجاد کند. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی برای 455 روستای استان نوشته شده که طبق هدف‌گذاری باید در مدت پنج سال اجرایی شود، بنابراین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کار باید حتماً سمت و سوی تسهیلات اشتغال روستایی را به سمت این برنامه‌ها سوق دهد. 
از مهمترین مصوبات این جلسه مواردی از قبیل عملکرد تبصره 18 ملی و تسهیلات اشتغال روستای سال 1397 بود که مقرر گردید کمیته‌ای با محوریت استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نمایندگان دستگاههای اجرایی مربوطه و بانک عامل تشکیل و آسیب شناسی عملکرد ملی دستگاههای اجرایی و بانک‌ها را در جلسه آتی کارگروه ارائه نمایند. همچنین مصوب گردید بانک‌های عامل مساعدت و همکاری لازم را خصوص جذب اعتبارات تبصره 18 بعمل آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا برای کشتارگاه دام گچساران که بخاطر نبود بودجه ۳ماهه تعطیله و این همه خانواده بیکار شدن بودجه اضطراری نمیارید ؟؟؟؟؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1