تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۴۱۳۳۱۶
در شورای سلامت کهگیلویه مطرح شد

فقدان کمیته فنی علت عملی نشدن مصوبات شورای سلامت کهگیلویه

۰
فقدان کمیته فنی علت عملی نشدن مصوبات شورای سلامت کهگیلویه
کبنا ؛رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی استان در دومین جلسه شورای سلامت کهگیلویه فقدان کمیته فنی برای هر مصوبه را علت عدم اجرا و تکراری شدن مصوبات شورای سلامت کهگیلویه دانست.
حسن هدایت نیا با بیان اینکه باید پس از مصوب شدن هر مصوبه ادارات عضو اجرای مصوبه،کمیته فنی تخصصی مصوبه مربوطه را با حضور نماینده دبیرخانه شورای سلامت شهرستان برگزار نمایند تصریح کرد:سپس خروجی نهایی را جهت طرح در جلسه شورای سلامت شهرستان ارائه دهند که این امر باعث تصمیم گیری بهتر فرماندار و اعضای جلسه و عملیاتی شدن مصوبات خواهد شد.
وی عنوان کرد:به منظور سنجش موفقیت دستگاه ها در راستای تحقق اهداف و وظایف سلامت،ارزیابی عملکرد سلامت محوری دستگاههای اجرایی استان و به تبع شهرستان در دستور کار برنامه های مرکز سیاست گذاری سلامت استان می باشد.
رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی استان با اشاره به برنامه مجمع سلامت شهرستان و استان گفت:این مجمع هرساله در بهمن ماه با حضور زیربطان از بخش های دولتی و غیردولتی در سطح استان و شهرستان برای تبادل دانش نظرات و تجربیات ،یادگیری جمعی و گفتمان سازی درباره رویکرد سلامت همه جانبه و انسان سالم تبیین اولویت های مهم سلامت و حمایت طلبی برای آنها برگزار می شود که در نتیجه منتج به توصیه های سیاستی عمومی سالم می گردد.
هدایت نیا افزود:مرکز سیاست‌گذاری سلامت در دانشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج تشکیل شده و از این پس مسائل کلان حوزه سلامت استان در این مرکز تصمیم‌گیری می‌شود.
وی با بیان اینکه رویکرد برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی هم در استان و هم در شهرستان تغییر کرده و رویکرد جدیدی در نظر گرفته شده،ادامه داد:در این رویکرد از تک محوری و پرداختن فقط به یک بخش از حوزه سلامت خارج شده و به تمامی جوانب حوزه سلامت اعم از جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی و مسائل کلان حوزه سلامت شهرستان  پرداخته خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1