تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۴۱۳۱۲۶
تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در راه است؛

کلانتری توان ایستادگی در مقابل سیاسیون و برخی نمایندگان را دارد؟

۱۵
۲
کلانتری توان ایستادگی در مقابل سیاسیون و برخی نمایندگان را دارد؟
کبنا ؛شنیده‌ها حاکی از آن است که روز شنبه (6 مهر ماه 98) پژمان نیک اقبالی جایگزین نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد. اتفاقی که به خواست کلانتری نبوده است! آیا کلانتری توان ایستادگی در مقابل هاشمی پور، تاجگردون و زارعی‌ را دارد؟
بعد از آمدن حسین کلانتری به استان کهگیلویه و بویراحمد و صحبتهای قاطعانه او در مراسم معارفه خود تصور می‌شد که نمایندگان مجلس و سیاسیون همچون سابق نتوانند در مسائل استان دخالت چندانی از خودشان نشان بدهند.
کلانتری که گفته بود من وامدار به هیچ کس نیستم و فقط رحمانی فضلی را می‌شناسنم و سرباز نظام اسلامی هستم. لذا این گونه متصور می‌شد که او دیگر به هیچ کدام از نمایندگان مجلس و سیاسیون در انتصاب مدیران و یا سایر موضوعات استان اجازه دخالت ندهد، اما به نظر می‌آید تغییر مدیر اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد آبی بر همه گفته‌های او ریخت و همه حسن ظن‌ها را از بین برد.
کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نژادصفوی مدیرکل راه  و شهرسازی گفته بود که با تمام توان کارهای خود را پیش ببرد و کاری به نمایندگان مجلس نداشته باشد، اگر چه منظور کلانتری این نبوده که با آنها تعامل نکند بلکه منظورش این بود که اجازه دخالت در امورات اداره راه و شهرسازی داده نشود، بلکه با تعامل و همدلی کارها را پیش ببرد، با این تفاسیر نژاد صفوی کارهای خود را در اداره کل راه و شهرسازی با تمام توان پیشبرد، او سعی کرد مدیرانی را به کار بگیرد که بتواند در توسعه و پیشرفت پروژه‌ها به استان کمک کنند، اما الان شنیده‌ها حاکی از آن دارد که تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار وزارت راه قرار گرفته است.
نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال این هستند که پژمان نیک اقبالی را به جای نژاد صفوی در اداره کل راه و شهرسازی استان بگذارند، آن‌ها وقتی دیدند که زورشان به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمی‌رسد و کلانتری برای تغییر مدیران با آنها چندان هماهنگ نیست، از وزارت راه مستقیم خواسته‌اند که نیک اقبالی را به جای نژاد صفوی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان معرفی کنند و گفته می‌شود که شنبه قرار است اداره کل راه و شهرسازی استان را به دست بگیرد.
نیک اقبالی اگر چه در زمان معاونتش در استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقبال بلندی داشت و توانست علی رغم انتقاداتی که به سمت اوست بعضی کارهای خوب را دنبال کند اما به هر شکلی که بود، احمدی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد با او سر ناسازگاری داشت. احمدی کارهای نیک اقبالی را نمی‌پسندید و او را برای معاونت امور عمرانی استانداری خیلی قبول نداشت، اما نیک اقبالی پروژه‌هایی از جمله پروژه سوم بشار یاسوج و بیمارستان بزرگ یاسوج را به خوبی دنبال کرد. در کنار همه این مسائل او به سلامتی خودش بیش از پروژه‌ها اهمیت داد و توانست در زمانی کوتاه به کاهش وزن باور نکردنی برسد. با همه این توصیفات؛ نیک اقبالی در حوزه مبارزه با زمین‌خواری کارنامه خوبی ندارد.
نیک اقبالی سومین مدیری بود که در زمان مدیریت استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد بعد از فریبا رحمانپور و مجید محنایی برکنار شد. و احمدی، عزیز فیلی را جایگزین نیک اقبالی کرد و گفت: فیلی یکی از قدرتمندترین معاون عمرانی کشور به شمار می‌رود. احمدی در وصف او می‌گفت کسی را می‌خواهم بیاورم که دیگر خودش بداند در حوزه عمرانی چه کار می‌خواهد، انجام بدهد و چه کار باید انجام بدهد. و چه کاری انجام ندهد.  احمدی چندان به نیک اقبالی خوش بین نبود و معتقد بود که نیک اقبالی نمی‌تواند اهداف را در حوزه عمرانی پیگیر باشد. اما حالا چه شده است علیرغم نظریه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که گفته بود من وام‌دار هیچ گروه و جریان سیاسی و نمایندگان نیستند. اما الان در برابر این خواسته نمایندگان مجلس که خواهان رفتن «نژاد صفوی» هستند کوتاه آمده است. آیا کلانتری همچون احمدی در مقابل نمایندگان توان ایستادگی ندارد.
موضوعی که کم‌کم برای همگان روشن خواهد شد این است که آیا کلانتری می‌تواند یک نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد یا خیر! مسئله‌ای که کارشناسان می‌گویند بعضی از موضوعات در استان متاسفانه درگیر سیاست‌بازی شده است.
در هر صورت سؤال این است آیا حسین کلانتری همچنان و با تمام قوا سرباز نظام می‌ماند و در مقابل برخی سیاسیون و بعضی نمایندگان زیاده خواه  که دل در گرو توسعه استان ندارند ایستادگی خواهد کرد یا خیر؟ کلانتری نباید این موضوع را فراموش کند که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بدون هرگونه محافظه‌کاری و با تمام وجودشان پشت سر او و هر مدیر خدومی خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
کاهش وزن نیک اقبالی چه ربطی به این مطلب داشت؟؟؟؟
عجب مطالب اهانت آمیزی
دنا
Iran, Islamic Republic of
کاهش وزن نیک اقبالی چه ربطی به این مطلب داشت؟؟؟؟
عجب مطالب اهانت آمیزی
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبالی از بهترین مدیرانه
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام و عرض خسته نباشید لطفا یه فکری به حال بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بکن جناب آقای کلانتری که تعطیل تعطیله
سور
Iran, Islamic Republic of
احمدی یه نفر رو می خواست مثل خودش. نیک اقبال پایه نبود. علیرغم اینکه این جایگاه در حد مهندس نیک اقبال نیست ولی باز هم حرکت مثبتی بود از دولت روحانی
Iran, Islamic Republic of
کلانتری تاکنون نشان داده که /نمایندگان و رئیس ستاد روحانی در استان بوده!!!!!!!!!!!! فقط شعار استقلال میدهد!
بویر
Iran, Islamic Republic of
کبنا جون فکر کنم بخشی از تغییرات یادت رفت.
محیط زیست.هاشمی.بویراحمد
صنعت و معدن.حسین پور.بویراحمد
دانشگاه علوم پزشکی.یزدانپناه.بویراحمد
معاون توسعه استاندار.خانم صفایی.بویراحمد
مدیرکل بانوان.خانم صداقت.بویراحمد
الان هم راه و شهرسازی. نیک اقبال. بویراحمد
تا پایان مهر منتظر 3مدیر جدید باش
Iran, Islamic Republic of
ببینید چقدر بی منطق و دست بسته اید که کاهش وزن نیک اقبال را هم دست آویزی برای انتقادمیکنید.خود شما هم میدانید که نیک اقبال در کمال لیاقت بدون هیچ عذر و بهانه ای از معاونت عمرانی برداشته شد.دین که ندارید.آزادگی هم که اصلا و ابدا .لا اقل آدم باشید.
س.م.م
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ایشون انتخاب شده اند که مثلا سی سختی ها به زارع رای دهند اما جناب زارع نمی دانند تو سی سخت کسی به آقای نیک اقبال اهمیت نمی دهد.
هاشمی وزارعی
Iran, Islamic Republic of
تمام این مشکلات که مدیر ان رااز پست خود کنار میگذارد کار آقای تاج گردون است چون از پست و مقام خود به خوبی میتواند استفاده کند نه فقط آقایان احمدی وکلانتر
بلکه هر استاندار دیگه ای که هم بیاد همین آش و همین کاسه ودو نماینده دیگه الکی سر کاری هستند و آبرو برای بویراحمد وکهگلویه بزرگ نزاشتن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حیف شد مهندس نژاد صفوی.با قدرت جلوی فساد تو راه رو گرفته بود.اهل سفارش و ......هم نبود.کاش میموند.
نامدار
Iran, Islamic Republic of
خدایی خودت فهمیدی چه نوشتی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالب است یعنی یه نفر در اداره راه و شهرسازی وجود ندارد که بزارن مدیر کل که برن از خارج از اداره بیارن. واقعا تاسف داره !!!!!!!!!
در ضمن این هم از کارهای آقای تاجگردون است چون با آقای نیک اقبال قومیت نسبی دارد .
Iran, Islamic Republic of
مثلااقای تاج گردون چه نسبتی بااقای نیک اقبالی داره؟
دیگه شورش رودراوردید
Iran, Islamic Republic of
اقاویاخانم گچسارانی؛واقعااین جالبه که شماهیچ مقصری برای کارهابه جزاقای تاج گردون پیدانمی کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1