تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۱۲۸۴۳

اختتامیه دوره‌های آموزشی فرزندان كاركنان شركت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز گچساران

۰
اختتامیه دوره‌های آموزشی فرزندان كاركنان شركت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز گچساران
کبنا ؛
در راستای افزایش مهارت‌های فرزندان کارکنان تلاشگر این شرکت، همچنین پربار نمودن اوقات فراغت آنان، اداره آموزش اقدام به برگزاری دوره‌های کاربردی رایانه تحت عناوین آموزش مهارت‌های پنج‌گانه EKids ویژه کودکان و نوجوانان و برنامه‌نویسی رایانه با نرم‌افزار Scratch نمود.
در این زمینه مجید راستی‌پور رئیس اداره آموزش اظهار کرد: در پی رسالت ذاتی اداره آموزش و با انجام کارشناسی و بررسی‌های متعدد با همکاری همه جانبه مدیرعامل و هیئت مدیره محترم شرکت به منظور فراهم‌سازی زمینه رشد، بالندگی و پویایی فرزندان خانواده بزرگ نفت، ضمن طرح و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای آموزش، از سال ۹۷ اقدام به تشکیل دوره‌های استاندارد پنج‌گانه آشنایی با رایانه Ekids نمود که در همین راستا ۶۳ نفر در قالب ۴ گروه دختران و پسران جمعا ۱۵۷۵ نفر ساعت از آموزش‌های لازم برخوردار گردیدند.
مجید راستی‌پور افزود: پس از بسترسازی و ایجاد زمینه‌های لازم، در ادامه روند سال ۹۷، تابستان سال جاری نیز ضمن تکرار دوره قبل برای دانش‌آموزان جدید، گام دوم برنامه‌های آموزشی فرزندان با نرم‌افزار آموزشی برنامه‌نویسی در محیط Scratch جهت دانش‌پذیران سال گذشته و نفرات برتر امسال برگزار گردید و تعداد ۸۸ نفر در قالب گروه دختران و پسران جمعاً ۲۰۴۵ نفر ساعت در دوره‌ها مشارکت نمودند.
وی ادامه داد: بدون تردید دانش‌آموزان هر جامعه سرمایه‌های گران‌بهایی هستند که اگر مورد بی‌توجهی قرار گیرند برای جامعه و خانواده مشکلات عدیده‌ای به‌وجود خواهند آورد. برخی فکر می‌کنند فراغت برابر با بیکاری است در حالی‌که اوقات فراغت از جمله زمان‌هایی با ارزش در زندگی انسان است که دانش‌آموزان می‌توانند به کارهایی که علاقه دارند بپردازند و تجربیات خوبی به‌دست آورند.
رئیس اداره آموزش تصریح کرد: ان‌شاءالله در برنامه‌های آتی و به مرور زمان و با استفاده از مربیان و اساتید مجرب، تمامی این تلاش‌ها به‌بار خواهد نشست تا این عزیزان بیش ار پیش مایه غرور و افتخار میهن عزیز اسلامی و شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز گچساران باشند.
وی در پایان گفت ان‌شاءالله با تداوم حمایت‌های همیشگی مدیرعامل محترم نفت‌وگاز گچساران و مجموعه مدیران و ایجاد انگیزه در جهت‌دهی به استعدادهای خاص به‌عنوان سرمایه‌هایی ارزشمند، در آینده شاهد به‌بار نشستن تلاش‌های فرزندان کارکنان زحمتکش این شرکت در قالب تیم‌های برنامه‌نویس، رباتیک، مکاترونیک، هوش‌مصنوعی و غیره باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1