تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۲۴۱۰
دبیر هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با کبنا؛

با سلاح سرد تهدید شده ایم/ دوره زور و تهدید گذشته است/ لزوم کار فرهنگی و نگاه منصفانه به تیم ها

۰
با سلاح سرد تهدید شده ایم/ دوره زور و تهدید گذشته است/ لزوم کار فرهنگی و نگاه منصفانه به تیم ها
کبنا ؛
عبدالحسین آشتیانی دبیر هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با کبنا گفت: بخاطر اینکه جو صمیمی و دوستانه ای ایجاد کنیم، باید آن کاری که از دستمان ساخته است مهیا کنیم. اما گاهی برخی افراد توقعات بی جا برای تیم داران ما ایجاد می کنند و باعث می شود چیزی از ما خواسته شود که در توان ما نیست.
آشتیانی در ادامه بیان کرد: ما نمی توانیم حق تیم های دیگر را نادیده بگیریم. صرفا بر اساس بازی این تیم ها در زمین امتیاز می دهیم. ما به چشم قانون به تیم ها نگاه می کنیم. فقط توان ورزشی تیم ها را نگاه می کنیم. دنبال لابی و سفارش نیستیم. امیدواریم وقتی این رویه را پیش گرفته ایم حمایت شویم، چون در حال حاضر یا با سلاح سرد تهدید می شویم و یا ناسزا و حرف های ناشایست می شنویم.
وی ابراز کرد: به نظر من ایراد از مسئولین هیئت ها است، چون با برخی تیم ها بیشتر ارتباط دارند، درست است هر تیمی خصوصیات منحصر به فردی دارد و ممکن است برخی تیم ها نتیجه بهتری بگیرند و صعود کنند ولی بهتر است همه تیم ها به یک چشم دیده شوند و امکانات میان تیم ها بصورت مساوی تقسیم شود.
وی افزود: باید در محدوده قانونی با تیم دارها ارتباطات داشته باشیم و افراد این را در نظر داشته باشند که دوره زور و تهدید گذشته است و چنین رفتاری در اخلاقیات و رفتارهای انسانی جایی ندارد.
آشتیانی در رابطه با این مشکل تصریح کرد: کلاس ها و دوره های آموزشی ما به مراتب بیشتر از گذشته شده است ولی باز هم این مسائل آموزشی و فرهنگی را درنظر خواهیم گرفت، چون برای ما بحران ایجاد کرده است.
جعفر رضایی یکی از بهترین افرادی است که در هیئت استان داریم که به او بی احترامی شده است و در حال حاضر کارش را رها کرده است.  
آشتیانی خاطرنشان کرد: افرادی که برای کمیته ها انتخاب کرده ایم در جامعه ورزشی از همه نظر اصالت دارند و با قانون و حق پیش می روند. این جریانات گرمسیری و سردسیری در هیئت استان وجود ندارد. ولی هیئت های شهرستانی باید از هیئت خودشان دفاع کنند. ولی در اینجا ما فقط شایستگی افراد را در نظر داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1