تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۴۱۱۵۴۵
همزمان با سفر مسئولان کشوری و کهگیلویه و بویراحمد به منطقه سیلاب و کلوار؛

اهالی سیلاب و کلوار بویراحمد؛ سفرهای نمایشی هستند، کار قابل توجهی برای ما نشده

۰
اهالی سیلاب و کلوار بویراحمد؛ سفرهای نمایشی هستند، کار قابل توجهی برای ما نشده
کبنا ؛محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور برای سفر یک روزه (روز چهارشنبه 9 مرداد ماه 98) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و با همراهی غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان به زیلایی و سیلاب و کلوار رفت، که علاوه بر گلایه مردم از عدم آنتن دهی تلفن و راه ارتباطی مناسب و سفرهای صوری مسئولان، نماینده مردم بویراحمد و دنا وضعیت راه مورزرد زیلایی را اسف بار عنوان کرد.
در این سفر مهمترین خواسته مردم از مسئولان بهره مندی از راه ارتباطی مناسب و رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه بود و در این زمینه خواستار چاره اندیشی توسط مسئولان شدند.
مشکل آنتن دهی تلفن هم به شدت احساس می‌شد با اینکه این منطقه صعب العبور است و  نیاز به ارتباطات ثابت به شدت احساس می‌شود اما همچنان در این مناطق هم مشکل آنتن دهی وجود دارد و اتصال اینترنت نیز وجود ندارد.
تسنیم نوشت؛ گازرسانی خواسته دیگر مردم بود، مردم مناطق سیلاب و کلوار با انتقاد از سفرهای نمایشی مسئولان و نمایندگان مجلس به این مناطق گفتند: تا کنون کار قابل توجهی برای ما نشده و هم اکنون راه درست و حسابی و گاز نداریم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: این مناطق جزو محرومترین مناطق استان بوده و در سال‌های اخیر کارهای خوبی شده و انجام این کارها سطح توقعات مردم را بالا برده است.
غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه در این مناطق راه موضوع اول است، افزود: 17 کیلومتر راه ارتباطی تا مرز چهارمحال داریم که 14 کیلومتر آماده آسفالت هست.
وی تصریح کرد: در حوزه مورزرد زیلایی وضعیت راه بسیار اسف بار است، عملیات خاکی انجام شده و 12 کیلومتر آماده آسفالت است اما به دلیل مطالبات پیمانکار کار انجام نشده است.
زارعی با بیان اینکه در سیلاب کلوار راه‌های داخلی ضعیف و حتی دسترسی های اولیه را ندارد، ادامه داد: خوشبختانه از زمان آسفالت این جاده تعداد زیادی از مردم مهاجرت معکوس داشتند و این یعنی راه مقدمه توسعه اقتصادی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر هم حضور داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1