کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

انتشار خبری غیر رسمی درباره رئیس پیشین منابع انسانی شرکت نفت گچساران/ فرهاد جعفری: دست بردن در ارزشیابی‌ها کذب محض است/ برای تخریب تاجگردون است

5 مرداد 1398 ساعت 10:08

جعفری تصریح کرد: این شایعات انتخاباتی و برای تخریب دکتر تاجگردون است، حالا تهمت و افترایی که به من می زنند مهم نیست ولی چنین شایعاتی برای شهر ما و مردم ما، که دکتر تاجگردون نماینده این شهر است شایسته نیست.


ظرف چند روز گذشته، در فضای مجازی و اخبار غیررسمی، خبری حاشیه ساز از یکی از مدیران پیشین شرکت نفت و گاز منتشر شد که توجهات را به خود جلب کرد. در این مطلب ضمن خبر دادن از تخلف مدیر پیشین منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران، انتصاب مدیر نیز زیرسوال رفته است.
 فرهاد جعفری رئیس پیشین منابع انسانی شرکت نفت و گاز دراین باره گفت: این خبر را برای من هم فرستاده‌اند و کذب محض است.
جعفری تصریح کرد: این شایعات انتخاباتی و برای تخریب دکتر تاجگردون است، حالا تهمت و افترایی که به من می‌زنند مهم نیست ولی چنین شایعاتی برای شهر ما و مردم ما، که دکتر تاجگردون نماینده این شهر است شایسته نیست.
جعفری در پاسخ به اینکه «آیا پرونده در حال رسیدگی در مراجع قانونی دارید؟» گفت: این کذب محض است و این توهین و افتراها شایسته نیست.
در این خبر آمده است؛ مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران یک ماه پیش با دستور دکتر محمدی مدیر مناطق نفت‌خیز جنوب ازکار بر کنار و از گماردن به سایر مسئولیتها نیز محروم شد.
طبق تحقیقات میدانی که دوستان خبرنگار بعمل آوردند مشخص شد آقای "فرهاد جعفری" مدیرسابق منابع انسانی نفت گچساران با سوء استفاده از جایگاه اداری و دسترسی مدیریتی به رمز محرمانه حقوق و دستمزد بوسیله یکی ازکارمندان ساده شرکت به نام «م. نیک. ش» وارد سیستم حقوق ودستمزد شدند و تمام ارزشیابی‌های ۱۵ سال گذشته خودرا از متوسط به عالی تغییر داده و پایه حقوق خودرا حدود یک میلیون تومان افزایش داده است. ومیبایست مبلغ عقب افتاده پانزده ساله آن راهم بگیرند که مبلغ چند صد میلیون ریالی میشدکه معلوم نیست به کجا رسیده
پرونده در هییت رسیدگی به تخلفات اداری مناطق نفتخیز جنوب توسط آقای مسلم علیزاده درحال رسیدگی نهایی می‌باشد.
نکات مهمی در انتصاب ایشان و عملکردشان نهفته است که لزوم ورود سازمان‌های نظارتی را می‌طلبد:
یک: ایشان برادرخانم فرماندارسابق گچساران آقای عبدالرحیم رحیمی و فامیل نزدیک غلامرضا تاجگردون است.
دو: ایشان بدون یکروز سابقه کار درسیستم منابع انسانی به سفارش و تاکید فراوان غلامرضا تاجگردون ازکارمند معمولی اداره تعمیرات وداشتن هشت مورد ارزشیابی (متوسط) به مقام مدیرمنابع انسانی منصوب شد.
سه: ایشان باسوء استفاده از مقام خود فرزندش را مستقیم به استخدام شرکت نفت دراورد و پسرش را بناحق جایگزین افراد باسابقه نفتی کرد که الان ۲۵ نفرازآنها اخراج شدند وهرروز جلوی ستادنفت تحصن می‌کنند.


کد مطلب: 411389

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411389/انتشار-خبری-غیر-رسمی-درباره-رئیس-پیشین-منابع-انسانی-شرکت-نفت-گچساران-فرهاد-جعفری-دست-بردن-ارزشیابی-ها-کذب-محض-تخریب-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1