کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کمیته برنامه ریزی کهگیلویه مطرح شد

افزایش 8 میلیاردی سهم کهگیلویه از اعتبارات استانی/«نیکبخت»:پروژه های کهگیلویه جان می گیرند

26 تير 1398 ساعت 18:11

جعفر نیکبخت اعتبارات سال ۹۸ کهگیلویه را بیش از ۶۶ میلیارد تومان دانست که نسبت به سال گذشته ۸ میلیارد تومان افزایش داشته است.


صبح امروز(26تیرماه) کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد،نماینده کهگیلویه بزرگ،مسوولان استانی وشهرستانی جهت توزیع اعتبارات کهگیلویه از ردیف استانی،نفت و متوازن در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به کمیته برنامه ریزی و پروژه های عمرانی گفت:تلاش دولت همواره این بوده که با مطالعه و شناسایی درست هر شهرستان و استان،اولویت بندی هارا مشخص کند تا بتواند خدمات شایسته ای به منطقه و شهرستان ارائه بدهند.
جعفر نیکبخت اعتبارات سال ۹۸ کهگیلویه را بیش از ۶۶ میلیارد تومان دانست که نسبت به سال گذشته ۸ میلیارد تومان افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات براساس نیازهای ضروری شهرستان تقسیم بندی شده است بیان کرد:بخش های کشاورزی،فرهنگی،ورزشی،عشایری ،بنیاد مسکن،راه های شهرستان و ورودی‌های شهر دهدشت از اولویت ها می باشد.
فرماندار کهگیلویه در ادامه افزود،مشکلاتی در گذشته وجود دارد که مدیران تغییراتی بدون هماهنگی و مشخص کردن اعتبارات انجام دادند و الآن هیچ منبع خاصی برای این اعتبارات نداریم.
نیکبخت تصریح کرد:بعضی از مدیران از جذب و تخصیص اعتبارات حوزه کاری خود اطلاعی ندارد و در توزیع اعتبارات مشکلاتی به وجود آورده و امیدواریم امسال مثل سال گذشته نباشد و مدیران با اطلاعات کافی و گزارش پیشرفت پروژه ها ما را یاری کنند.
وی گفت:اولویت با پروژه هایی است که دارای پیشرفت بالای 70 درصد هستند.
فرماندار کهگیلویه در پایان مطرح کرد:بعضی از پروژه های شهرستان فرسایشی شدند که  امسال برای این پروژه ها اعتبارات در نظر گرفته و جان دوباره ای خواهند گرفت.

 


کد مطلب: 411111

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411111/افزایش-8-میلیاردی-سهم-کهگیلویه-اعتبارات-استانی-نیکبخت-پروژه-های-جان-می-گیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1