تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۴۱۰۴۹۳
امام جمعه شهر یاسوج:

سرنگونی پهپاد آمریکایی شکستی بزرگ برای شیطان بزرگ بود

۰
سرنگونی پهپاد آمریکایی شکستی بزرگ برای شیطان بزرگ بود
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز (31 خرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به مناسبت‌های مختلف مهم‌ترین رویداد را سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه دانست و گفت: آمریکا فکر نمی‌کرد که این پهپاد فوق مدرن و گران قیمت در آسمان ایران سرنگون شود البته آن‌ها در مقام امتحان توانمندی ایران برآمدند که شکست خوردند.
امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: ایران در 40 سال اخیر با اتحاد مردم و تحت مدیریت و رهبری امام و مقام معظم رهبری در برابر هر توطئه‌ای سربلند بیرون آمده است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: بهترین صفت را امام راحل به آن شهید والامقام دادند و فرمودند که چمران سردار پرافتخار اسلام است و شهید چمران با تعهد و تخصص و مشی انقلابی کارهای بزرگی در دوره خود انجام داد.
حسینی به ترورهای دهه 60 دشمن در ششم و هفتم تیرماه اشاره کرد و گفت: خداوند خواست که تیر دشمنان در روز ششم تیرماه به سنگ بخورد و مقام معظم رهبری در ترور آن روز به سلامت خارج شود و امروز زعامت جهان اسلام را با شایستگی داشته باشد.
امام جمعه یاسوج به فاجعه هفتم تیرماه که توسط دشمنان انقلاب رقم خورد نیز اشاره کرد و گفت: در آن روز شهید بهشتی و 72 یار آن سید مظلوم به شهادت رسیدند و امروز وظیفه قوه قضاییه با تاسی به راه آن شهیدان، مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم به مردم است.
وی به دیدار رهبری معظم انقلاب و نخست‌وزیر ژاپن هم اشاره کرد و گفت: در دوره امام راحل نیز چنین اتفاقاتی حادث شده بود و امام و رهبری با بصیرت الهی خود جواب دشمن‌شکنی به شیطان بزرگ دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1