تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۹۱۵
از یکشنبه تا سه‌شنبه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد چه گذشته است

حکم جدید شهردار باشت «کان لم یکن» شد /«نستهن مقدم» دو باره به شورای اداری برگشت / در استانداری کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ (+ تصاویر)

۱۰
۱
حکم جدید شهردار باشت «کان لم یکن» شد /«نستهن مقدم» دو باره به شورای اداری برگشت / در استانداری کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ (+ تصاویر)
کبنا ؛به نظر می‌رسد در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تصمیمات خیلی دقیق انجام نمی‌گیرد و بی‌برنامه‌گی و شتاب‌زدگی در استانداری  وجود دارد.
پس از تعریف و تمجیدهایی که غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در حضور استاندار از لطف‌الله موسوی شهردار باشت به عمل آورد، 14 اسفند ماه 97 با موسوی با حکم عزیز فیلی به عنوان عضو شورای اداری و استخدامی‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و  جایگزین نستهن مقدم شهردار یاسوج شد. اما 7 روز بیشتر از حکم لطف الله موسوی شهردار باشت نگذشت که عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که از او به عنوان فردی با تجربه و کهنه‌کار یاد می‌کنند، با ارسال حکم دیگری برای موسوی شهردار باشت عضویت او را در شورای اداری و استخدامی‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد کان لم‌ یکن اعلام کرد.
این که در استانداری در چند روز اخیر چه گذشته است که حکم تازه لطف الله موسوی از سوی فیلی بی‌اثر شد، شاید به ماجراهای یکشنبه و دوشنبه استانداری بر می‌گردد. روز یکشنبه (19 اسفند) علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهردار یاسوج انتقاد کرد و نستهن مقدم در حضور رسانه ها واکنش تندی به سخنان احمدی نشان داد. هنوز بیست و چهارساعت از این مصاحبه نگذشت که روز دوشنبه (20 اسفند) نستهن مقدم  مطالب مصاحبه جنجالی اش را تکذیب کرد و به یکباره خود را سرباز احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نامید و گفت: من تهران بودم و از مطالب آن مصاحبه هیچ اطلاعی ندارد. احمدی هم از موضع روز یکشنبه خود عقب نشینی کرد و  تمام کاسه و کوزه‌ها را بر سر رسانه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شکست و گفت: دهبانی همه چیز را رها کرده است.
بنا بر اتفاقات رخ داده، و واکنش های ضدونقیض احمدی و مستهن مقدم و کان لم یکن کردن حکم شهردار باشت پرسشی مطرح می شود که باید علی محمد احمدی استاندار و معاونش عزیز فیلی باید پاسخگوی آن باشند.
پشت پرده چه خبر است؟ دلیل اختلافات اخیر استانداری با شهرداری یاسوج چه بوده است؟ چرا حکم مقدم به لطف الله موسوی شهردار باشت رسید و امروز دو باره از او پسش گرفتند.
می‌گویند حکم لطف الله موسوی شهردار باشت را بدون اطلاع عزیز فیلی زده بودند و وقتی متوجه شده، با او مخالفت کرده است. در صورتی که این حرف درست باشد و حکمی زده شود که مسئول مربوطه اش از آن بی خبر باشد باید به حال استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان بی ضابطه تاسف خورد.
در واقع این مسئله مطرح می شود که آیا بقیه انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد هم به همین شکل رقم می خورد که در آن مناقشه بسیار است و این تفکر شدت می گیرد که انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رابطه صورت می گیرد و بدین گونه است که شایسته سالاری می میرد و جان می دهد و از طرفی امیدی به اینکه نخبگان به معنای واقعی کلمه به حوزه های مدیریتی و تخصصی خود ورود کنند وجود ندارد و رفتن را بر قرار ترجیح می دهند. 
مصاحبه جنجالی نسهتن مقدم شهردار یاسوج و تکذیب آن و انتقاد شدید علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها اتفاقاتی بود که اکنون سبب گردیده تا مقدم دوباره جایگاه خود را نزد استاندار و معاونش به دست بیاورد و کدورت‌های روزهای گذشته همه از بین برود.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407915-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

سایه
Iran, Islamic Republic of
شما که نمیدونی انتصاب با س نوشته نمیشه چطور خبرنگار شدی...
وای به حال ما که یکی مثل شما باید مسائل روز رو برامون تحلیل کنه.
هرچند این نظر رو حذف میکنی ولی همین که بدونی و یاد بگیری انتصاب چطور نوشته میشه برام کافیه...
خدایا شکرت
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر استاندار و درود بر دکتر مقدم خدایی حق ایشان بالاتر از شهرداری می باشد من از مدیریت ایشان اطلاع دارم توانمند پاک دست کوچک نظم ایشان را یه نعمت می دانم برای این استان و مردم این استان باید قدر ایشان را بدانند 1
ا
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر نستهن مقدم شهردار تحصیلکرده و با تجربه شهر یاسوج می باشد واقعا برای استان زشت بود که حکم ایشان لغو گردد و شهردار یه شهر 5000 نفری رو جانشینش کنند.
درود بر استاندار محبوب استان دکتر احمدی و مهندس فیلی عزیز
آگاه
Iran, Islamic Republic of
زمانی که باشت بخشداری داشت، یاسوج نبود
Romania
ساکت شو
Iran, Islamic Republic of
انتخاب ها براساس تخصص مدیریت تقوا نیست و تنها رابطه و سفارش در آنها موثر هستند .
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
چرا حذف شد و چرا مجدد حکم انتصاب گرفت
یا کیل .کمه.........
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
باشت 21 هزار نفر جمعیت دارد. توصیه می کنم کمی اطلاعات عموی خود را افزایش دهید. همه هم نخبه
دنا چرامی
Iran, Islamic Republic of
انصافا از کبنا خوشم می آید تمام انتقادات را مینویسد و کمتر سویه گیری میکند کبنا مانند برخی سایتها بولتن !!!!!! داخلی یک اداره نیست ..
Germany
یعنی شما مدعی هستید که انتصاب شهردار باشت بر اساس ضابطه و نخبه پروری بوده و برداشتن ایشان بر اساس رابطه است ؟!!!!!!
در ضمن به این موضوع دقت کنید که :
انتساب/ انتصاب:
انتساب: نسبت داشتن و مرتبط بودن .
انتصاب: گماشتن و نصب کردن.
حداقل متن هایی را که می نویسید به یک معلم ابتدایی نشان بدهید که به لحاظ املایی تصحیح کند تا شاهد رواج و همه گیر شدن غلط های املایی در جامعه نباشیم ، اگر عبارت معروف اشتباه تایپی که مد شده را در پاسخ نگویید ، که دو بار این کلمه در متن بالا تکرار شده است .
اگر درست است تصحیح کنید اگر اشتباه می کنم بگویید تا ما هم یاد بگیریم .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1