تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۰۷۰۵۵
در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) صورت می‌گیرد

برگزاری پیاده‌روی ۳ هزار نفری از پاتاوه تا حرم بی‌بی زهرا خاتون(س)

۰
برگزاری پیاده‌روی ۳ هزار نفری از پاتاوه تا حرم بی‌بی زهرا خاتون(س)
کبنا ؛مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم پیاده‌روی از بخش پاتاوه تا حرم بی‌بی زهرا خاتون(س) روستای کره در شهرستان دنا به طول ۱۳ کیلومتر برگزار می‌شود.
طهمورت نصرتی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری همایش پیاده‌روی در شهر پاتاوه خبر داد و گفت: چند سالی است که با همکاری دفتر امام جمعه پاتاوه و اداره اوقاف و امور خیریه دنا در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم پیاده‌روی از پاتاوه تا حرم مطهر امامزاده بی‌بی زهرا خاتون(س) ِکره برگزار می‌شود.
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا بیان کرد: فردا شنبه ۲۰ بهمن ماه در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) این مراسم راس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت مسیر ۱۳ کیلومتری از پاتاوه تا این امامزاده مطهره را پیاده‌روی می‌کنند.
وی به برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی در طول مسیر پیاده‌روی اشاره کرد و افزود: برای پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم ۶ موکب بین راهی مستقر شده و سه هزار پرس غذا نیز پیش‌بینی شده است که علاوه بر دفتر ستاد نماز جمعه، اوقاف و امور خیریه و خیران خود مردم در تامین هزینه این مراسم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مشارکت کردند.
این مسؤول برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی را موجب تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم دانست و گفت: اصحاب رسانه بازوان توانمند در اجرای برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه هستند.
نصرتی با اشاره به سیاه‌پوش کردن بقاع متبرکه در ایام فاطمیه افزود:‌ جشن انقلاب در دو بقعه متبرکه شهرستان دنا امامزاده عسکر کریک و بی‌بی‌ زهرا خاتون برگزار شد که در این برنامه‌ها خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تبیین شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1