تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۹۳۷
رئیس شورای شهر دهدشت در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

آقای استاندار، امیدوارم تشرهای من بی‌نتیجه نماند

۴
۰
آقای استاندار، امیدوارم تشرهای من بی‌نتیجه نماند
کبنا ؛شورای اداری کهگیلویه با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی درفرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
رئیس شورای شهر دهدشت در این نشست با بیان اینکه نه نماینده جریان سیاسی هستم و نه دغدغه حضور در انتخابات را دارم که تقدیر یا نقدهای من به خاطر این باشد که مدیری هم سو با من انتصاب یا عزل شود، اظهار کرد: تقدیر و تشکرهای من برای خدمات ارائه شده به مردم و نقدهای من به دلیل صورت نگرفتن کاری برای مردم است.
محمد حسین جمشیدی از همراهی معاون عمرانی استاندار با شهرداری و شورای دهدشت در طی 18 ماه گذشته برای پاسخگویی به تنها 15 درصد مطالبات مردم از جمله تعریض جاده قبرستان جدید دهدشت و تامین اعتباری قدردانی کرد.
جمشیدی خطاب به استاندار با بیان اینکه، اگر مروری بر برنامه امروز شما به مناسبت دهه فجر در دهدشت داشته باشیم خود هویدا است که چه بر سر مردم این سامان (کهگیلویه) آمده است!
 وی گفت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب، برنامه امروز شما تنها غبار روبی گلزار مطهرشهدا، بازدید از جاده دهدشت-سوق، مسکن مهر، بازدیدی از موضوع باز آفرینی بافت فرسوده در بازار روز که البته قرار بود کنگ زنی شود که نشد داشتید، اکنون نیز در شورای اداری حضور دارید و ساعتی بعدهم گویا قصد دارید از کهگیلویه خارج شوید!
رئیس شورای شهر دهدشت در پاسخ به تذکر معاون عمرانی استانداری که از وی خواسته بود به دلیل کمبود وقت به مشکلات اساسی شهر بپردازد گفت: بعد از 18 ماه با درخواست‌های متعددی که شورا و شهرداری از استاندار داشتند و متاسفانه هیچ گونه توجهی به این درخواست‌ها نداشتند حال که بستری مهیا شده، در حضور ایشان باید نقد داشته باشیم و حق مردم کهگیلویه این نیست که نماینده (رئیس شورا) آن‌ها تنها 5 دقیقه وقت صحبت کردن داشته باشد.
جمشیدی خطاب به استاندار با بیان اینکه اگر نظرسنجی از مردم شهر دهدشت داشته باشید بدون شک مهمترین اولویتی که در بحث مدیریت شهری بیان می‌کنند، همان مطالبه‌ای که هیچ گونه توجهی مدیران در سطح استان نسبت به آن ندارند، بحث کمربندی سوم است که بعد از 28 سال هنوز راکد است، چه برنامه‌ای برای کمربندی سوم دارید؟!
وی ادامه داد: جناب استاندار، دیروز بازدیدی از بازار روز شهر دهدشت داشتید، بهتر است بدانید مردم کهگیلویه بعد از 50 سال هنوز ماشین آتش نشانی آن‌ها عمر 50 ساله دارد و فرسوده است، اگر اتفاقی در بازار روز رخ دهد چه کسی پاسخگو است؟!
رئیس شورای شهر دهدشت بیان کرد: بارها مجموعه مدیریت شهری (شهرداری و شورا) و فرماندار کهگیلویه این موضوع را پیگیری کردند، ولی به جایی نرسید البته باید گفت وقتی سقف انتظارات ما تاحدی پایین می‌آید که درخواست ماشین حمل و نقل اجاره‌ای از استاندار داریم، باید هم بعد از 40 سال وضعیت شهرستان کهگیلویه به این صورت باشد!
جمشیدی با بیان اینکه جناب استاندار ما انتظار ویژه‌ای از شما داشتیم، گفت: در شروع کار خود شعارهای خوبی می‌دادید، بله شما هم مدتی نماینده مردم بودید و به این دلیل یاد گرفتید مثل بنده حقیر (به عنوان نماینده مردم) به مدیران برای مردم تشر بزنید!
وی در پایان مطرح کرد: آقای استاندار شما به مدیران تشرهای زیادی زدید ولی امیدوارم تشرهای امروز حقیر، مثل تشرهای حضرت عالی نشود و منتج به نتیجه برای مردم این شهر باشد!
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب جمشیدی اینجور درخواست را بیان کردن نه درست است و نه نتیجه ای دارد.
اشتباه نکن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی خوب صحبت کردن!
مطالباتشون رو خیلی رک و بدون تعارف خواستند!
وقتی حاج عدل غیر از پیکور و بلدوزر نمیتونه در مورد چیزی حرف بزنه باید نسل جدید سیاسون که هم ذوق دارند و هم باسواد هستند به میدان بیایند!
احسنت آقای جمشیدی عزیز احسنت
فلاکت
Iran, Islamic Republic of
ماشالله ادبیات؛ خداوکیلی خودت هم متوجه شدی.........
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس جمشیدی.. امیدواریم بقیه مسئولان هم بتوانند با این شجاعت مطالبات شهر دهدشت را پیگیری نند.
احسنت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1