تاریخ انتشار
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۰۴۹۷۳
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

آیا نمایندگان مانند مدرس عمل می‌کنند

۱
۰
آیا نمایندگان مانند مدرس عمل می‌کنند
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج گفت: مدرس هرگز زیر بار استکبار آن روزگار نرفت و باید پرسید آیا نمایندگان ما امروزه مانند مدرس عمل می‌کنند.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهل جهنم اظهار کرد: بالاترین زجر و شکنجه برای آن‌ها علاوه بر عذاب الهی رسوایی است.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خواری و رسوایی علاوه بر سایر عذاب الهی گرفتار آن‌ها می‌شود و رسوایی در آن دنیا برای اهل جهنم رسوایی جهانی است چرا که همه انسان‌های عالم در روز قیامت گرد هم می‌آیند.
وی با اشاره به بسیاری از کارهایی که اهل جهنم در این دنیا انجام می‌دهند افزود: کسانی که برای مثال مال مردم و حق یتیم را می‌خورند هفت طبقه و مرتبه جهنم در انتظار آن‌هاست.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: این بر خلاف وضعیت مومنین واقعی در روز قیامت است و از چشمه‌ای که منتها علیه حرارت است به اهل جهنم خورانده می‌شود و بدترین و بدبوترین غذاها در حالی به آن‌ها خورانیده می‌شود به اذن خداوند از خوردن چنین آشامیدنی‌ها و خوراکی‌های متعفن هرگز سیر نمی‌شوند.
وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به شکست‌های جبهه استکباری اظهار کرد: دست آن‌ها برای مردم دنیا رو شده و بیداری به وجود آمده و آمریکا هم دیگر اقتداری در جهان ندارد.
امام جمعه موقت یاسوج به سالگرد شهادت شهید آیت‌الله سید حسن مدرس اشاره کرد و گفت: آن نماینده واقعی و شهید والامقام به واسطه خدماتی که داشت و اعتمادی که مردم به او داشتند نماینده 5 دوره مجلس در دوره استبداد و خودکامگی شد.
موسوی‌اعظم افزود: مدرس کسی بود که باور و اعتقاد راسخ داشت که دیانت و سیاست از هم جدا نیستند و جمله‌ای تاریخی داشت که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست و بر اساس همین آرمان تا آخرین لحظه با مردم و کنار مردم بود.
امام جمعه موقت یاسوج به چنین بینش والایی اشاره کرد و گفت: پس انسان دیندار هرگز نسبت به مسایل اطراف خود بی‌تفاوت نیست همچنان که شهید مدرس در عین دیانتی که داشت سیاستمداری بزرگ بود.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مدرس هرگز زیر بار استکبار آن روزگار نرفت و باید پرسید آیا نمایندگان ما امروزه مانند مدرس عمل می‌کنند.
وی گفت: مدرس زیر بار رضاخان نرفت و مقابل ظلم و بی‌عدالتی ایستاد تا امروز الگویی برای مجلس و مردم‌سالاری شود که نمایندگان باید چنین رویکردی داشته باشند تا بتوانیم مقابل اجانب و استکبار پیروز باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
تو خیلی دیگه کسی مثل مدرس پیدا نمیشه .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1