تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۰۴۷۴۷
خطيب جمعه گچساران:

اگر مسوولان به راه شهدا متصل می‎شدند، این همه مشکل به وجود نمی‌آمد

۱
۰
اگر مسوولان به راه شهدا متصل می‎شدند، این همه مشکل به وجود نمی‌آمد
کبنا ؛امام جمعه گچساران با بيان اينكه پیام شهداء آن گونه که شایسته بود تبلیغ نشده است، گفت: اگر برخی از مسئولین به جای مباحث دنیوی به آرمان و راه شهداء متصل می شدند این همه مشکلات در مملکت به وجود نمی آمد.
حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی، ظهر امرز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به هفته وحدت گفت: این هفته مبارک را به همه مسلمانان تبریک می‌گویم و همه مسلمانان جهان را به برادری و دشمن شناسی دعوت می‌کنم چرا که همه تلاش دشمنان تفرقه اندازی است.
وی افزود: در هفته بسیج قرار داریم، دشمنان در برون کشور و جیره خواران در درون کشور جایگاه و مقام شهادت را نمی‌فهمند و غافل هستند و گاهی جسارت ها هم می کنند در حالی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند حدود ۳۰سال از پایان دوران دفاع مقدس می گذرد اما اگر ۳۰۰سال هم بگذرد این شهدای عزیزمان فراموش نخواهند شد و روزبه روز زنده تر می‌شوند.
خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: پیام شهداء آن گونه که شایسته بود تبلیغ نشد و اگر برخی از مسئولان به جای مباحث دنیوی به آرمان و راه شهداء متصل می‌شدند این همه مشکلات در مملکت به وجود نمی‌آمد.
حجازی در ادامه با اشاره به آیین عمامه گذاری چند طلبه این شهرستان در نماز جمعه تصریح کرد: امام (ره)فرمودند:”درشناسایی و شناساندن اسلام جدیت به خرج دهید” یعنی هم باید درست اسلام را بشناسید و هم درست به مردم بازگو کنید.
امام جمعه گچساران گفت: این خود وظیفه بسیار سنگینی است در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند:”امروز حفظ حوزه های علمیه و تربیت طلاب فاضل و علمای بزرگ یک وظیفه اساسی است و همه باید تلاش کنند که حوزه های علمیه تقویت شوند”؛ تقویت حوزه های علمیه امری ضروری است تا مساجد تقویت و مشکلات هم مرتفع شوند.
حجازی بیان کرد: ترامپ احمق باز در جمله ای ملت ایران اسلامی را تروریسم خطاب کرد در حالی که این بدبخت تعادل ندارد و معنای تروریسم را نمی داند در حالی که بسیاری از سیاستمداران و دولتمردان آمریکایی معتقدند که ترامپ هیبت و آبروی آمریکا را برده است.
خطیب جمعه گچساران  بیان کرد: در حقیقت تروریسم دولتی، رژیم آمریکا ، رژیم غیرقانونی اسرائیل و نیز منافقینی هستند که خائن الحرمین هستند،آ نهایی که داعش ، القاعده و طالبان را تشکیل دادند و هر لحظه کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشانند.
وی افزود: آمریکا تروریست ترین کشور جهان است در حالی که ملت ایران ملتی بصیر، مقتدر و با عظمت هستند و این را همه دنیا هم می داند، ایران اسلامی کشوری است که از همه کشورها بیشتر زخم خورده تروریسم است.
حجازی در ادامه با اشاره به هفته بسیج گفت: هفته بسیج را گرامی می داریم و به همه ملت ایران و همه افتخارآفرینان عرصه بسیج این هفته را تبریک عرض می کنم  و به کوری چشم دشمنان هر روز برهیبت و اقتدار و عظمت بسیج افزوده می شود.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: آن روز می گفتند مگر با این اوضاع در ایران می شود تشکیل بسیج داد، در حالی که امروز بسیج درعالم فراگیرشده است.
امام جمعه گچساران اذعان کرد: آن روز که حضرت امام می فرمودند،  ارتش بیست میلیونی جمعیت کشورمان حدود ۳۵میلیون نفر بود، اما امروز باید بگوییم ارتش ۸۰میلیونی؛ یعنی همه ملت ایران.
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیج همیشه فارس
Germany
جناب آقای حجازی سید بزرگوار بحث اینجاست که که بعضی از مسولین اهمیتی برا ی شهداء قائل نیستند و با خانواده های آنها مثل یک اجنبی برخورد میکنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1