تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۰۳۹۷۳
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مراسم تجلیل از مدال‌‍‌آوران بازی‌های آسیایی 2018 کهگیلویه و بویراحمد / علوی: با این روند 2020 توکیو متعلق به ما است

۰
مراسم تجلیل از مدال‌‍‌آوران بازی‌های آسیایی 2018 کهگیلویه و بویراحمد / علوی: با این روند 2020 توکیو متعلق به ما است
کبنا ؛مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی و مدال آوران بازی‌های آسیایی 2018 با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی و مدال آوران بازی‌های آسیایی 2018 با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیرکل امور بانوان، مدیرکل حراست استانداری و مدیرکل سیاسی استانداری بر گزار شد.
در این مراسم سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد ورزش استان در مسابقات ملی و بین‌المللی، اظهار کرد: کمبودها و کاستی‌های زیادی در حوزه ورزش داریم، اما ورزشکاران با تدبیر خود نگذاشتند که کمبودها و کاستی‌ها روی فعالیت ورزشی آنها تاثیر بگذارند.
علوی در ادامه با بیان اینکه اتفاقات خوبی اولین بار برای استان کهگیلویه و بویراحمد رقم زده شد، افزود: کسب مدال طلا در بازی‌های آسیاسی، اثبات کرد که ما استعدادهای فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مثلاً در رشته وشوو با حضور تیم‌های قدرتمند قزوین و زنجان در رده‌های پایه قهرمان شویم و به همه نشان دادیم که ما می‌توانیم. در مشهد سه نفر از بانوان وزنه بردار ما صاحب سه مدال طلا شدند که دو نفر از آن بانوان به اردوی تیم ملی دعوت کردند.
علوی با بیان اینکه بانوان حاشیه نشین را هم مدنظر قرار دادیم، افزود: با همکاری هیئت‌های ورزشی و همکارانم رتبه 10 کشور را به دست آوردیم. همچنین در شاخص‌های عمومی و تخصصی سال 95 از رتبه 40 به رتبه 26 رسیدیم. همکاران و ورزشکاران تلاش‌های وافر و ظرفیت‌ها و استعدادها را نیز مدیریت کردیم تا به این جایگاه رسیدیم، البته ما شایستگی بیشتر از این‌ها را داریم.
وی به توسعه ورزش همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زد و گفت: 13 هزار نفر ورزشکاران همگانی ما بودند که آنان را در سال 96 به 19 هزار و 600 نفر رساندیم.
علوی تصریح کرد: سال 95 اعتبارات ما 800 میلیون تومان بود که در سال 96 با رویکردی که دولت تدبیر و امید نسبت به ورزش و جوانان داشت، اعتبارات را به سه میلیارد و 450 میلیون تومان رساندیم و 390 میلیون تومان هم به حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز تخصیص داده شد.
وی گفت: از فصل پنج اعتباراتی به ما نمی‌رسید به طور یکه در سال 95 فقط 5 میلیون تومان به ما دادند، اعتبارات فصل پنج برای استعدادیابی و تجلیل از قهرمانان ورزشی است.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به احداث جاده سلامت گریزی زد و گفت: ما را برای خرید یک دستگاه اتوبوس برای جابه جایی ورزشکاران کمک کنید.
علوی با بیان اینکه ما در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی 7 ورزشکار را اعزام کردیم، افزود: سامان پاکباز در بازی‌های پاراآسیایی دو مدال نقره و طلا در دو رشته ورزشی پرتاب نیزه و دیسک کسب کرد و همچنین تیم واترپلو ما که ورزشکاران این استان هم در این تیم حضور داشتند، مدال طلا را کسب کردند.
وی در پایان گفت: اگر همین روند را ادامه دهیم در مسابقات المپیک 2020 توکیو می‌توانیم، روزهای درخشان را برای استان کهگیلویه و بویراحمد رقم بزنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1