تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۰۳۴۰۸
با حضور ر

رئیس جدید هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد(+تصاویر)

۳
۰
رئیس جدید هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد(+تصاویر)
کبنا ؛با حضور دبیر فدراسیون والیبال "سید محمد کاظم نظری" به عنوان رئیس جدید هیات والیبال استان انتخاب شد.
به گزارش کبنا، امیرحسین منظمی"، دبیر فدراسیون والیبال کشور امروز دوشنبه، نهم مهرماه در نشست مجمع انتخاباتی هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره "اردشیر راد"، رئیس فقید هیات والیبال استان که در سانحه هوایی پرواز "تهران_ یاسوج" سال گذشته جان خود را از دست داد، گفت: ظرف روز‌های گذشته اعتباراتی برای هیات‌های والیبال استانها در نظر گرفته و اختصاص داده شد تا هیات‌ها برنامه‌های خود را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به ضعف زیرساختی استان در حوزه والیبال افزود: رئیس هیات والیبال و مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد ورود پیدا کنند تا زیرساخت‌های والیبال استان فراهم شود.
منظمی با اشاره به دو موضوع مورد توجه هیات‌های والیبال در استان‌ها ‌اظهارکرد: تشکیل موزه افتخارات استان‌ها در حوزه والیبال در دو بخش بانوان و آقایان و استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان والیبال در دستور کار هیات‌های والیبال استان‌ها باشد.
دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه رئیس جدید هیات والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد جان تازه‌ای به والیبال استان بدهد، عنوان کرد: برنامه‌های این هیات به صورت هدفمند اجرا و از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده شود و از نگاه مقطعی و جزیره‌ای به این ورزش پرهیز شود.
منظمی با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی والیبال در مسابقات جهانی و آسیایی تصریح کرد: میزبانی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال را به بهترین نحو و کمترین هزینه و به شایستگی برگزار کردیم و بهترین میزبانی را از FIVB گرفتیم.

وی با اشاره به صعود یک پله‌ای تیم ملی والیبال در این دوره از مسابقات لیگ ملت‌ها ادامه داد: جوانان ما در بخش آقایان توانستند در کشور بحرین قهرمان آسیا شوند، تیم ملی نوجوانان در چین تایپه مقام سوم آسیا را به دست آورد و تیم بانوان برای اولین بار توانست تیم‌های فیلیپین، استرالیا و قزاقستان را شکست دهد که استارت خوبی برای بانوان والیبالیست است.
دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد: گسترش و توجه به والیبال بانوان در دستور کار فدراسیون است و امیدواریم شاهد توسعه موفقیت بانوان در این رشته باشیم.
منظمی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی بدون واگذاری حتی یک ست توانستیم قهرمان آسیا شویم و مدال طلای این بازی‌ها را به دست آوریم، ضمن اینکه عملکرد تیم بزرگسالان ما در لیگ ملت‌های والیبال عملکرد قابل قبولی نبود و در همین زمینه هم کمیته‌هایی تشکیل شده است.
وی بیان کرد: در این کمیته‌ها آسیب‌شناسی لازم صورت می‌گیرد، نقاط ضعف احصا و در جهت نقاط قوت استفاده می‌کنیم، عملکرد مربی و بازیکنان را حتما رصد می‌کنیم و نتایج و علل ناکامی تیم ملی در این دوره از مسابقات لیگ جهانی را اعلام می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه، نهم مهرماه با حضور امیرحسین منظمی ملی‌پوش سابق والیبال و دبیر فدراسیون والیبال برگزار شد که در ابتدای این مراسم با پخش کلیپی یاد و خاطره اردشیر راد، رئیس فقید هیات والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد که در سانحه هوایی پرواز تهران_ یاسوج بهمن ماه سال گذشته جان خود را از دست داد گرامی داشته شد.
گفتنی است که دو نفر برای تصدی پست ریاست هیات والیبال استان داوطلب شده بود که یک نفر انصراف داد و سید محمد کاظم نظری تنها داوطلب این مجمع بود.
در مجمع هیات والیبال استان ۱۸ نفر عضو هستند که ۱۶ نفر دارای حق بودند که از مجموع ۱۶ آرای ماخوذه سید محمد کاظم با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد.






نام شما

آدرس ايميل شما

100
Iran, Islamic Republic of
ایگم مه نه معاون سیاسی استاندار هست په هم من کار اصلی خوش .ه کار نومی خوبی نیاره چطو رئیس فدراسیون وابی البته استان ایما.
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
په اغا دستان چه ایخه واچو؟
Man
Iran, Islamic Republic of
ورزش استان سياسي شده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1